Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] Trzęsie silnikiem  
Autor Wiadomość
kakq 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012
Posty: 40
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-06, 21:55   

Nie miałem kiedy dzisiaj na szybko tylko log. W silniku słychać jak by walenie albo mi się już zdaje. Dzisiaj na nim rękę położyłem i czuć jak nierówno pracuje.
Nie mam startera może być taka pianka do sprawdzania szczelności np. opon?
Na co psikać na kolektor na dolot obudowę filtra?
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-08-06, 22:04   

Możesz użyć plaka. Ściągnij osłony z kolektora i psikaj praktycznie od każdej strony kolektora.
 
 
kakq 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012
Posty: 40
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-06, 22:07   

ok dzięki tak zrobię? jaki efekt powinien być jak będzie lewe ciągnęło?

szukam rozwiązania i znalazłem to http://www.a8team.pl/d2-9...onu-vt13480.htm

co Ty na to ?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-08-07, 05:03   

jak byś miał lpg to dało by się wykluczyć
:)
co do psikania to się psika WD40 a nie plakiem samostartem bo one są bardzo łatwo palne
:D
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-08-07, 06:03   

Możesz sprawdzić też ciśnienie paliwa i regulator. Na wolnych obr powinno być 3.5 bara a po ściągnięciu podciśnienia z regulatora 4bary.
 
 
kakq 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012
Posty: 40
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-07, 07:11   

Na vagu pokaże ciśnienie czy manometr ?
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-08-07, 07:28   

Manometr
 
 
kakq 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012
Posty: 40
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-07, 18:45   

Dzisiaj tylko odłączyłem podciśnienie od regulatora ciśnienia paliwa, paliwo się nie leje więc membrana cała - regulator ok.
Wydaje mi się że z paliwem jest ok bo podczas normalnej jazdy zasuwa i nic nie czuć i ma moc. Kiedyś w toyocie miałem problem z paliwem i tam się kręcił tylko do 2000rpm.
Nie mam manometru żeby zmierzyć ciśnienie na listwie.
Może pojadę na działkę na weekend to popsikam na kolektor i sprawdzę czy gdzieś nie zasysa lewego... zaczynam już wątpić nie wiem co to może być...
Chyba w akcie desperacji będzie trzeba zdjąć dekle na głowicy i kręcić rozrządem i patrzeć czy tam się nic nie pierdzieli .... ale na to to nie mam warunków (nie mam już garażu).
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-08-07, 19:15   

a po co ci garaż ?
 
 
kakq 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012
Posty: 40
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-07, 22:00   

Na ulicy miał bym dekle ściągać jeżeli do tego dojdzie ?
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-08-08, 09:56   

Pisałeś że rozrząd jest ok. To po co ściągać dekle. Wrzuć logi 093, 092, 091.
 
 
kakq 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012
Posty: 40
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-08, 12:44   

Rozrząd ok, wieczorem podeślę loga. Akt desperacji, wałki, nastawniki, łańcuch jest co się zwalić... Albo to jakaś pierdoła albo coś się na maksa rozwaliło :)
 
 
kakq 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012
Posty: 40
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-09, 18:02   

Poniżej link do logów

http://vaglog.rtnet.pl/log_182250.html
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-08-09, 19:46   

Logi są ok. Ale możesz sprawdzić znak na kole pasowym względem gmp. Jeżeli jest ok to może czujnik położenia wału nie domaga. Od kiedy masz ten objaw. Było coś robione przy aucie?
 
 
kakq 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012
Posty: 40
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-09, 21:27   

Wymieniane były wcześniej oringi na chłodniczce oleju, od tego momentu silnik zaczął dziwnie chodzić w warsztacie powiedzieli że nic nie zrobili.... Okazało się że pasek przeskoczył o 1,5 zęba. Naprawiłem to, cały nowy rozrząd wszystko było ok przez pół roku i nagle się zaczęło to co teraz jest.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.