Autor |
Wiadomość |
kakq
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012 Posty: 40 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-06, 21:55
|
|
|
Nie miałem kiedy dzisiaj na szybko tylko log. W silniku słychać jak by walenie albo mi się już zdaje. Dzisiaj na nim rękę położyłem i czuć jak nierówno pracuje.
Nie mam startera może być taka pianka do sprawdzania szczelności np. opon?
Na co psikać na kolektor na dolot obudowę filtra? |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-08-06, 22:04
|
|
|
Możesz użyć plaka. Ściągnij osłony z kolektora i psikaj praktycznie od każdej strony kolektora. |
|
|
|
|
|
|
|
kakq
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012 Posty: 40 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-07, 05:03
|
|
|
jak byś miał lpg to dało by się wykluczyć
co do psikania to się psika WD40 a nie plakiem samostartem bo one są bardzo łatwo palne
|
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-08-07, 06:03
|
|
|
Możesz sprawdzić też ciśnienie paliwa i regulator. Na wolnych obr powinno być 3.5 bara a po ściągnięciu podciśnienia z regulatora 4bary. |
|
|
|
|
kakq
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012 Posty: 40 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-07, 07:11
|
|
|
Na vagu pokaże ciśnienie czy manometr ? |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-08-07, 07:28
|
|
|
Manometr |
|
|
|
|
kakq
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012 Posty: 40 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-07, 18:45
|
|
|
Dzisiaj tylko odłączyłem podciśnienie od regulatora ciśnienia paliwa, paliwo się nie leje więc membrana cała - regulator ok.
Wydaje mi się że z paliwem jest ok bo podczas normalnej jazdy zasuwa i nic nie czuć i ma moc. Kiedyś w toyocie miałem problem z paliwem i tam się kręcił tylko do 2000rpm.
Nie mam manometru żeby zmierzyć ciśnienie na listwie.
Może pojadę na działkę na weekend to popsikam na kolektor i sprawdzę czy gdzieś nie zasysa lewego... zaczynam już wątpić nie wiem co to może być...
Chyba w akcie desperacji będzie trzeba zdjąć dekle na głowicy i kręcić rozrządem i patrzeć czy tam się nic nie pierdzieli .... ale na to to nie mam warunków (nie mam już garażu). |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-07, 19:15
|
|
|
a po co ci garaż ? |
|
|
|
|
kakq
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012 Posty: 40 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-07, 22:00
|
|
|
Na ulicy miał bym dekle ściągać jeżeli do tego dojdzie ? |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-08-08, 09:56
|
|
|
Pisałeś że rozrząd jest ok. To po co ściągać dekle. Wrzuć logi 093, 092, 091. |
|
|
|
|
kakq
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012 Posty: 40 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-08, 12:44
|
|
|
Rozrząd ok, wieczorem podeślę loga. Akt desperacji, wałki, nastawniki, łańcuch jest co się zwalić... Albo to jakaś pierdoła albo coś się na maksa rozwaliło |
|
|
|
|
|
|
|
kakq
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012 Posty: 40 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-08-09, 19:46
|
|
|
Logi są ok. Ale możesz sprawdzić znak na kole pasowym względem gmp. Jeżeli jest ok to może czujnik położenia wału nie domaga. Od kiedy masz ten objaw. Było coś robione przy aucie? |
|
|
|
|
|
|
|
kakq
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012 Posty: 40 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-09, 21:27
|
|
|
Wymieniane były wcześniej oringi na chłodniczce oleju, od tego momentu silnik zaczął dziwnie chodzić w warsztacie powiedzieli że nic nie zrobili.... Okazało się że pasek przeskoczył o 1,5 zęba. Naprawiłem to, cały nowy rozrząd wszystko było ok przez pół roku i nagle się zaczęło to co teraz jest. |
|
|
|
|
|