Autor |
Wiadomość |
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-08-09, 21:49
|
|
|
Ustaw gmp, odkrec osłony rozrządu i zobacz czy wchodzi blokada na wałki. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-10, 06:10
|
|
|
pokazało by mu przestawienie w bokach pomiarowych
bardziej bym obstawiał lewiznę |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-08-10, 06:25
|
|
|
Z drugiej strony jakby była lewizna to by były wysokie korekty a są w okolicy zera. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-10, 08:59
|
|
|
i tu jesteś w błędzie
|
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-08-10, 10:04
|
|
|
No ja uważam inaczej. |
|
|
|
|
kakq
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012 Posty: 40 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-12, 09:18
|
|
|
Lewizna sprawdzona, wszystko szczelne.
Rozrząd sprawdzony znaki ok.
Może to na osprzęcie coś się telepie? Czy w tych silnikach był problem z kołem pasowym?
Czy my mamy na kole tłumik drgań ? Etka pokazuje że tak. |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-08-12, 17:16
|
|
|
Sprawdziłes znak na kole pasowym względem gmp np poprzez wkrecenie blokady wału?. |
|
|
|
|
kakq
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012 Posty: 40 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-12, 19:18
|
|
|
Nie nie sprawdzałem, nie mam blokady.
Jutro jadę do mechanika powiem żeby wkręcił zobaczymy.
Po ustawieniu wału na znak wałki układają się na znaki i można włożyć blokadę. |
|
|
|
|
|
|
|
macisz12
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 185 Skąd: Łask
|
Wysłany: 2014-08-12, 19:36
|
|
|
Pytanie czy wtedy pod deklami jest na znaki. Sprawdź dokładnie ten rozrząd bo sam pisałeś że już było coś nie tak. |
|
|
|
|
kakq
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012 Posty: 40 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-13, 12:37
|
|
|
W poniedziałek wstawiam samochód do mechanika ma zdjąć dekiel i wszystko sprawdzić od początku. Ja już do niego nie mam siły ... Dzięki za pomoc. Jak coś się wyjaśni dam znać . |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-13, 17:01
|
|
|
do mechanika czy auta |
|
|
|
|
kakq
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012 Posty: 40 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-20, 10:07
|
|
|
Do auta:) W warsztacie wszystko sprawdzone. Mechanik mówi że mógł zawór dostać po wcześniejszych akcjach z rozrządem i tak się dzieje. Mówi że to pewnie ssący i sprawdzenie kompresji tego nie wychwyci... Zwalanie głowic to już konkretne koszty. Co proponujecie zrobić? |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-08-20, 10:20
|
|
|
kakq napisał/a: | Do auta:) W warsztacie wszystko sprawdzone. Mechanik mówi że mógł zawór dostać po wcześniejszych akcjach z rozrządem i tak się dzieje. Mówi że to pewnie ssący i sprawdzenie kompresji tego nie wychwyci... Zwalanie głowic to już konkretne koszty. Co proponujecie zrobić? |
Jak nie wychwyci ? Guzik prawda. Pomiar kompresji oczywiście że powie Ci prawdę. Jeżeli jest coś nie tak z zaworem jak twierdzi mechanik to znaczy że nie będzie trzymał prawidłowej kompresji.
Niech zrobi pomiar. I lepiej bądź przy tym, będziesz miał 100% pewność. Bo jeśli okaże się że sprężanie będzie idealne na wszystkich garach to moim zdaniem nie ma takiej konieczności zrzucania głowic. Chyba że chce Cię naciągnąć na koszta.
U Marcina też zawór był delikatnie uszkodzony i wyszło: http://www.a8team.pl/d2-f...wie-vt13534.htm |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
wilku
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: Szukam S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 10 Lip 2014 Posty: 96 Skąd: Leszno/Oslo
|
Wysłany: 2014-08-20, 11:37
|
|
|
Po wyjedzie za granice zostawilem ojcu swoje polskie auto I od dluzszego czasu cos mu przerywalo pojechal do swojego mechanika I sprawdzil mu cisnienie wynik niema wogule cisnienia na 1 i 4 gosc mowi zmiana silnika Bo nie oplaca sie robic i ojciec dzwoni do mnie ze silnik umarl ,ja mowie nie mozliwe i opowiada mi o tym cisnieniu.a ja Sam remontowalem ten silnik 3 lata temu i wiem ze nie moze tak byc dwonie do swojego mechanika w polsce i mowie mu co jest,mowi dzwon do ojca niech przyjedzie na drugi dzien pjechal sprawdza cisnienie i na wszystkich 11.9 11.8 zdrowy silnik przyczyna szarpania peknieta obudowa przeplywomierza
Gdyby nie ja ojciec wymienial by silnik trzeba bardzo uwazac na niektorych mechanikow |
_________________ Byłe ze stajni audi
A6 C5 2.4 w Quattro
A6 C5 2.5 TDI w Ośce
A6 C5 2.5 TDI w Quattro
S4 C4 2.2 Turbo 300+ w Quattro
A8 D2 2.5 TDI w Quattro
Teraz
Szukam A/S8 4.2 ????jak coś to pisać pw |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-20, 21:29
|
|
|
zawór może być bardzo delikatnie krzywy
i wtedy może się ułożyć tak że nie pokaże
może też być podpalony i też nie pokaże
dlatego lepiej jest po pomiarze zrobić próbę olejową i wtedy mamy podejrzenie który garek |
|
|
|
|
|