Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] Trzęsie silnikiem  
Autor Wiadomość
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-08-09, 21:49   

Ustaw gmp, odkrec osłony rozrządu i zobacz czy wchodzi blokada na wałki.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-08-10, 06:10   

pokazało by mu przestawienie w bokach pomiarowych
bardziej bym obstawiał lewiznę ;)
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-08-10, 06:25   

Z drugiej strony jakby była lewizna to by były wysokie korekty a są w okolicy zera.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-08-10, 08:59   

i tu jesteś w błędzie
:D
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-08-10, 10:04   

No ja uważam inaczej.
 
 
kakq 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012
Posty: 40
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-12, 09:18   

Lewizna sprawdzona, wszystko szczelne.
Rozrząd sprawdzony znaki ok.

Może to na osprzęcie coś się telepie? Czy w tych silnikach był problem z kołem pasowym?
Czy my mamy na kole tłumik drgań ? Etka pokazuje że tak.
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-08-12, 17:16   

Sprawdziłes znak na kole pasowym względem gmp np poprzez wkrecenie blokady wału?.
 
 
kakq 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012
Posty: 40
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-12, 19:18   

Nie nie sprawdzałem, nie mam blokady.
Jutro jadę do mechanika powiem żeby wkręcił zobaczymy.
Po ustawieniu wału na znak wałki układają się na znaki i można włożyć blokadę.
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-08-12, 19:36   

Pytanie czy wtedy pod deklami jest na znaki. Sprawdź dokładnie ten rozrząd bo sam pisałeś że już było coś nie tak.
 
 
kakq 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012
Posty: 40
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-13, 12:37   

W poniedziałek wstawiam samochód do mechanika ma zdjąć dekiel i wszystko sprawdzić od początku. Ja już do niego nie mam siły ... Dzięki za pomoc. Jak coś się wyjaśni dam znać .
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-08-13, 17:01   

do mechanika czy auta :)
 
 
kakq 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012
Posty: 40
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-20, 10:07   

Do auta:) W warsztacie wszystko sprawdzone. Mechanik mówi że mógł zawór dostać po wcześniejszych akcjach z rozrządem i tak się dzieje. Mówi że to pewnie ssący i sprawdzenie kompresji tego nie wychwyci... Zwalanie głowic to już konkretne koszty. Co proponujecie zrobić?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-08-20, 10:20   

kakq napisał/a:
Do auta:) W warsztacie wszystko sprawdzone. Mechanik mówi że mógł zawór dostać po wcześniejszych akcjach z rozrządem i tak się dzieje. Mówi że to pewnie ssący i sprawdzenie kompresji tego nie wychwyci... Zwalanie głowic to już konkretne koszty. Co proponujecie zrobić?


Jak nie wychwyci ? Guzik prawda. Pomiar kompresji oczywiście że powie Ci prawdę. Jeżeli jest coś nie tak z zaworem jak twierdzi mechanik to znaczy że nie będzie trzymał prawidłowej kompresji.
Niech zrobi pomiar. I lepiej bądź przy tym, będziesz miał 100% pewność. Bo jeśli okaże się że sprężanie będzie idealne na wszystkich garach to moim zdaniem nie ma takiej konieczności zrzucania głowic. Chyba że chce Cię naciągnąć na koszta.
U Marcina też zawór był delikatnie uszkodzony i wyszło: http://www.a8team.pl/d2-f...wie-vt13534.htm
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
wilku 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: Szukam S8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 96
Skąd: Leszno/Oslo
Wysłany: 2014-08-20, 11:37   

Po wyjedzie za granice zostawilem ojcu swoje polskie auto I od dluzszego czasu cos mu przerywalo pojechal do swojego mechanika I sprawdzil mu cisnienie wynik niema wogule cisnienia na 1 i 4 gosc mowi zmiana silnika Bo nie oplaca sie robic i ojciec dzwoni do mnie ze silnik umarl ,ja mowie nie mozliwe i opowiada mi o tym cisnieniu.a ja Sam remontowalem ten silnik 3 lata temu i wiem ze nie moze tak byc dwonie do swojego mechanika w polsce i mowie mu co jest,mowi dzwon do ojca niech przyjedzie na drugi dzien pjechal sprawdza cisnienie i na wszystkich 11.9 11.8 zdrowy silnik przyczyna szarpania peknieta obudowa przeplywomierza
Gdyby nie ja ojciec wymienial by silnik trzeba bardzo uwazac na niektorych mechanikow
_________________
Byłe ze stajni audi
A6 C5 2.4 w Quattro
A6 C5 2.5 TDI w Ośce
A6 C5 2.5 TDI w Quattro
S4 C4 2.2 Turbo 300+ w Quattro
A8 D2 2.5 TDI w Quattro
Teraz
Szukam A/S8 4.2 ????jak coś to pisać pw
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-08-20, 21:29   

zawór może być bardzo delikatnie krzywy
i wtedy może się ułożyć tak że nie pokaże
może też być podpalony i też nie pokaże
dlatego lepiej jest po pomiarze zrobić próbę olejową i wtedy mamy podejrzenie który garek ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.