Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 ] Osłona wiatrowa szyberdachu...  
Autor Wiadomość
wafelo 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 122
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-03-11, 20:52   

jeżeli przekładnia będzie w środku sucha nasmaruj ją jakimś smarem. Dobrze by było do elektronarzędzi taki który trzyma się zębatek.
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-03-11, 22:37   

Spoko, a żeby się do tego.dostqc mam odkręcić calu ten panel z oświetleniem??




Czy jest tam jeszcze jakaś wyższa technika wyciągnięcia tego??
 
 
wafelo 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 122
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-03-12, 00:30   silniczek

Tak tam są dwie śruby obok żarówek aby zdjąć panel, do silniczka będzie potrzebny mały torx 2 śrubki. Po odkręceniu silniczka należy go delikatnie przekręcić w prawo aby wyszedł.
Wtyczkę od silniczka odepnij dopiero jak otworzysz dach i zapnij również na otwartym aby silniczek nie zmienił położenia.
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-03-12, 16:01   

wafelo, dzięki za cenne wskazówki :) ogarnałem temat :D
ale co się drugiej śrubki naszukałem to niech to szlak trafi :P

dla tych co jeszcze nie robili mała pomoc ode mnie:
śrubka nr 1

normalnie od spodu ją widać po zdjęciu tej całej elektroniki

śrubka nr 2
trzeba wsadzić łep w szyberdach i poptrzeć do przodu auta, widać też na foto ramie które podnosi osłonę i dlatego trzeba lekko okręcić silniczkiem by je wyciągnąć:



Robiłem to na 2 razy bo za 1 razem posmarowałem słabo i nie do końca ustało chrobotanie, za 2 razem nawaliłem smaru i jest cicho :) Musiałem też trochę ruszyć ramieniem (tym co wysówa osłonę) ruszyć w sęsie przestawić go bo wg mnie za słabo się osona chowała przy pracy silniczka.

I tak to teraz chodzi: (sorry za jakość ale mój tel daje dupy jeśli chodzi aparat)
https://goo.gl/photos/13EMQ9ftp1udjcCD9


jakby ktoś miał jeszcze jakieś pytania to pisać :)
 
 
Damias 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-18, 07:54   

mkbewe pamiętasz jaki rozmiar torxa tam jest? Wczoraj się za to zabrałem i poległem właśnie na odpowiednim torxie <hmm> Muszę dokupić odpowiedniego.
W końcu którą metodę wykorzystałeś? Tylko nasmarowałeś silnik w środku czy dawałeś też jakąś izolację między obudowę silnika a miejsce do którego jest przykręcony?
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-04-18, 08:12   

cholera torxa nie pamiętam niestety :/
obydwie zastosowałem zeby nie robić 2 razy :) grubo nasmarowalem środek i oddzieliłem to kawałkiem dentki którą przykleiłem do obudowy silniczka.

ale moge sprawdzić bo chyba z 2 stron jest taki sam torx z tego co kojarzę to jakby tylko przestało padać otworzę szyberdach i przymierzę od tej strony
 
 
Damias 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-18, 09:00   

Będę wdzięczny :) A czym nasmarowałeś? Jakimś speszyl smarem czy co tam miałeś pod ręką? :)
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-04-18, 09:24   

Nie wiem co to był za smar bo brat ma warsztat i mi coś tam dał ale co to było nie wiem.
 
 
Damias 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-23, 22:45   

Ogarnięte <chura> W końcu mam ciszę przy otwieraniu i zamykaniu szybra. U mnie wystarczyła tylko podkładka z dętki samochodowej. W zębatkach był smar więc nic tam więcej nie kitowałem bo te zębatki są plastikowe i za duża ilość smaru może im moim zdaniem zaszkodzić w perspektywie czasu.
A torx do odkrecenia silniczka to rozmiar 8. Jest zresztą o tym w Elsa :]
 
 
kecaj_77 

Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 47
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 27
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2016-06-30, 12:14   

Silniczek owiewki działał u mnie jak traktor od czasu zakupu. Jako, że rzadko używam szyberdachu, dałem sobie spokój.
Po przeczytaniu tego wątku postanowiłem się jednak uporać z tematem... Kupiłem silniczek razem z przekładnią na alledrogo za 130zł i wymieniłem. Nic nie "ulepszałem" dętką. Cisza przy otwieraniu, zamykaniu szyber i najważniejsze przy ruszaniu i zwalnianiu.... BEZCENNA!
Dzięki Panowie, bo bez opisu nie zdecydowałbym się na wymianę!!!
 
 
Damias 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-06-30, 13:24   

No to widocznie udało Ci się trafić mało używany silniczek i na jakiś czas będziesz miał spokój. Od jego działania wyrabia się luz pod metalową klamrą która spina silniczek układem zębatek.
 
 
Czapi_20 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: A8,Touareg
Dołączył: 22 Wrz 2010
Posty: 79
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2017-05-04, 19:33   

Potwierdzam, patent z detka działa , wreszcie cisza i spokój :)
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-05-04, 19:41   

Hehe, ale z nas Januszem mechaniki :D A8 kawałkiem dętki naprawiać zamiast wymienić :D ja też tak zrobiłem :P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Czapi_20 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: A8,Touareg
Dołączył: 22 Wrz 2010
Posty: 79
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2017-05-05, 08:38   

drago_o napisał/a:
Hehe, ale z nas Januszem mechaniki :D A8 kawałkiem dętki naprawiać zamiast wymienić :D ja też tak zrobiłem :P

No stary... 900zl a stara zużywa detka 0zł chyba jest różnica :P poza tym nie ma jak pomajsterkowac :)

[ Dodano: 2017-05-05, 09:39 ]
Chociaż z tym D3 jest jeszcze fajne że da sobie pomóc :)
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-05, 09:22   

a jaki jest w ogóle sens ciągłego przestawiania przesłony?

estetyka?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.