Autor |
Wiadomość |
wafelo
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 13 Lut 2012 Posty: 122 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-03-11, 20:52
|
|
|
jeżeli przekładnia będzie w środku sucha nasmaruj ją jakimś smarem. Dobrze by było do elektronarzędzi taki który trzyma się zębatek. |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-03-11, 22:37
|
|
|
Spoko, a żeby się do tego.dostqc mam odkręcić calu ten panel z oświetleniem??
Czy jest tam jeszcze jakaś wyższa technika wyciągnięcia tego?? |
|
|
|
|
|
|
|
wafelo
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 13 Lut 2012 Posty: 122 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-03-12, 00:30 silniczek
|
|
|
Tak tam są dwie śruby obok żarówek aby zdjąć panel, do silniczka będzie potrzebny mały torx 2 śrubki. Po odkręceniu silniczka należy go delikatnie przekręcić w prawo aby wyszedł.
Wtyczkę od silniczka odepnij dopiero jak otworzysz dach i zapnij również na otwartym aby silniczek nie zmienił położenia. |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-03-12, 16:01
|
|
|
wafelo, dzięki za cenne wskazówki ogarnałem temat
ale co się drugiej śrubki naszukałem to niech to szlak trafi
dla tych co jeszcze nie robili mała pomoc ode mnie:
śrubka nr 1
normalnie od spodu ją widać po zdjęciu tej całej elektroniki
śrubka nr 2
trzeba wsadzić łep w szyberdach i poptrzeć do przodu auta, widać też na foto ramie które podnosi osłonę i dlatego trzeba lekko okręcić silniczkiem by je wyciągnąć:
Robiłem to na 2 razy bo za 1 razem posmarowałem słabo i nie do końca ustało chrobotanie, za 2 razem nawaliłem smaru i jest cicho Musiałem też trochę ruszyć ramieniem (tym co wysówa osłonę) ruszyć w sęsie przestawić go bo wg mnie za słabo się osona chowała przy pracy silniczka.
I tak to teraz chodzi: (sorry za jakość ale mój tel daje dupy jeśli chodzi aparat)
https://goo.gl/photos/13EMQ9ftp1udjcCD9
jakby ktoś miał jeszcze jakieś pytania to pisać |
|
|
|
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-18, 07:54
|
|
|
mkbewe pamiętasz jaki rozmiar torxa tam jest? Wczoraj się za to zabrałem i poległem właśnie na odpowiednim torxie Muszę dokupić odpowiedniego.
W końcu którą metodę wykorzystałeś? Tylko nasmarowałeś silnik w środku czy dawałeś też jakąś izolację między obudowę silnika a miejsce do którego jest przykręcony? |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-04-18, 08:12
|
|
|
cholera torxa nie pamiętam niestety
obydwie zastosowałem zeby nie robić 2 razy grubo nasmarowalem środek i oddzieliłem to kawałkiem dentki którą przykleiłem do obudowy silniczka.
ale moge sprawdzić bo chyba z 2 stron jest taki sam torx z tego co kojarzę to jakby tylko przestało padać otworzę szyberdach i przymierzę od tej strony |
|
|
|
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-18, 09:00
|
|
|
Będę wdzięczny A czym nasmarowałeś? Jakimś speszyl smarem czy co tam miałeś pod ręką? |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-04-18, 09:24
|
|
|
Nie wiem co to był za smar bo brat ma warsztat i mi coś tam dał ale co to było nie wiem. |
|
|
|
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-23, 22:45
|
|
|
Ogarnięte W końcu mam ciszę przy otwieraniu i zamykaniu szybra. U mnie wystarczyła tylko podkładka z dętki samochodowej. W zębatkach był smar więc nic tam więcej nie kitowałem bo te zębatki są plastikowe i za duża ilość smaru może im moim zdaniem zaszkodzić w perspektywie czasu.
A torx do odkrecenia silniczka to rozmiar 8. Jest zresztą o tym w Elsa |
|
|
|
|
kecaj_77
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 47 Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 27 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: 2016-06-30, 12:14
|
|
|
Silniczek owiewki działał u mnie jak traktor od czasu zakupu. Jako, że rzadko używam szyberdachu, dałem sobie spokój.
Po przeczytaniu tego wątku postanowiłem się jednak uporać z tematem... Kupiłem silniczek razem z przekładnią na alledrogo za 130zł i wymieniłem. Nic nie "ulepszałem" dętką. Cisza przy otwieraniu, zamykaniu szyber i najważniejsze przy ruszaniu i zwalnianiu.... BEZCENNA!
Dzięki Panowie, bo bez opisu nie zdecydowałbym się na wymianę!!! |
|
|
|
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-06-30, 13:24
|
|
|
No to widocznie udało Ci się trafić mało używany silniczek i na jakiś czas będziesz miał spokój. Od jego działania wyrabia się luz pod metalową klamrą która spina silniczek układem zębatek. |
|
|
|
|
Czapi_20
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: A8,Touareg
Dołączył: 22 Wrz 2010 Posty: 79 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2017-05-04, 19:33
|
|
|
Potwierdzam, patent z detka działa , wreszcie cisza i spokój |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Czapi_20
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: A8,Touareg
Dołączył: 22 Wrz 2010 Posty: 79 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2017-05-05, 08:38
|
|
|
drago_o napisał/a: | Hehe, ale z nas Januszem mechaniki A8 kawałkiem dętki naprawiać zamiast wymienić ja też tak zrobiłem |
No stary... 900zl a stara zużywa detka 0zł chyba jest różnica poza tym nie ma jak pomajsterkowac
[ Dodano: 2017-05-05, 09:39 ]
Chociaż z tym D3 jest jeszcze fajne że da sobie pomóc |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-05-05, 09:22
|
|
|
a jaki jest w ogóle sens ciągłego przestawiania przesłony?
estetyka? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|