|
Autor |
Wiadomość |
Pixel
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 7G tronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: W221
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 108 Skąd: okolice Poznania
|
Wysłany: 2017-02-23, 19:31
|
|
|
songo napisał/a: |
[ Dodano: 2017-02-22, 21:57 ]
Pixel napisał/a: | Objaw konczacych sie wtryskiwaczy to kopcenie na biegu jałowym, czuć niespalone paliwo, oraz zacinajacy się rozrusznik przy odpalaniu na ciepło. Tez mi ta teoria średnio pasowała, wymieniłem na nowe i jak ręką odjął. |
Jaka teoria bo nie zrozumiałem :? |
Ciekawiło mnie dlaczego na ciepłym silniku np po tankowaniu (ok5min od zgaszenia) silnik sie zacinal przy rozruchu. Robil jakby pol obr wału, stawał na chwile po czym ruszał dalej i auto odpalało. W internecie wyczytalem ze to wina wtryskiwaczy, ale ta teoria wydawa mi się dosyć dziwna. Nowy aku nie załatwił sprawy, regeneracja rozrusznika również. Mechanicy twierdzili że teoria z wtryskiwaczami jest raczej niemożliwa, aczkolwiek nikt takiego przypadku nie naprawiał. w końcu zdecydowałem się zmienić wtryskiwacze i problem zniknął. |
_________________ jest:
W221!!!
W204 180Kompressor
W204 320CDi
było:
Audi A8 D3 3,0TDI '05 lift , W220 S320CDI '01 , W210 E270CDI Avantgarde '01 , W210 E300TD Avantgarde '97 , W124 E300D '93 , Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99 , W124 300D '91 |
|
|
|
|
|
|
|
songo
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronik
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D3 , A6 C4
Wiek: 38 Dołączył: 09 Cze 2016 Posty: 127 Skąd: CW/CT
|
Wysłany: 2017-02-23, 21:04
|
|
|
O to już musiały ci sporo lać bo na ciepłym musiało się dużo paliwa zbierać na tłoku
Kupiłeś nówki czy regenerowane ?
[ Dodano: 2017-02-24, 22:16 ]
Czy jak przepływka była by popsuta to czy też by więcej palił ?
gdzieś pisałem że na VSCD w którymś z grup miałem temperaturę na minusie a było to jeszcze ciepło
Grupie 020 bo na drugim miejscu mam wartość -40,5C Celsjusza
Niestety nie mam jeszcze jakiegoś wielkiego pojęcia na temat VCDS a opisu też brak
[ Dodano: 2017-03-01, 23:09 ]
dziś od jednego mechanika usłyszałem że mogę sprawdzić który wtrysk leje po przelewach .
Co myślicie ? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |