Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 3.0TDI ] Brak możliwości zaprogramowania wtrysków  
Autor Wiadomość
Pixel 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 7G tronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: W221
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 108
Skąd: okolice Poznania
Wysłany: 2017-02-23, 19:31   

songo napisał/a:

[ Dodano: 2017-02-22, 21:57 ]
Pixel napisał/a:
Objaw konczacych sie wtryskiwaczy to kopcenie na biegu jałowym, czuć niespalone paliwo, oraz zacinajacy się rozrusznik przy odpalaniu na ciepło. Tez mi ta teoria średnio pasowała, wymieniłem na nowe i jak ręką odjął.


Jaka teoria bo nie zrozumiałem :?



Ciekawiło mnie dlaczego na ciepłym silniku np po tankowaniu (ok5min od zgaszenia) silnik sie zacinal przy rozruchu. Robil jakby pol obr wału, stawał na chwile po czym ruszał dalej i auto odpalało. W internecie wyczytalem ze to wina wtryskiwaczy, ale ta teoria wydawa mi się dosyć dziwna. Nowy aku nie załatwił sprawy, regeneracja rozrusznika również. Mechanicy twierdzili że teoria z wtryskiwaczami jest raczej niemożliwa, aczkolwiek nikt takiego przypadku nie naprawiał. w końcu zdecydowałem się zmienić wtryskiwacze i problem zniknął.
_________________
jest:
W221!!! ;)
W204 180Kompressor
W204 320CDi

było:
Audi A8 D3 3,0TDI '05 lift , W220 S320CDI '01 , W210 E270CDI Avantgarde '01 , W210 E300TD Avantgarde '97 , W124 E300D '93 , Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99 , W124 300D '91
 
 
songo 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronik
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D3 , A6 C4
Wiek: 38
Dołączył: 09 Cze 2016
Posty: 127
Skąd: CW/CT
Wysłany: 2017-02-23, 21:04   

O to już musiały ci sporo lać bo na ciepłym musiało się dużo paliwa zbierać na tłoku :/

Kupiłeś nówki czy regenerowane ?

[ Dodano: 2017-02-24, 22:16 ]
Czy jak przepływka była by popsuta to czy też by więcej palił ?
gdzieś pisałem że na VSCD w którymś z grup miałem temperaturę na minusie a było to jeszcze ciepło

Grupie 020 bo na drugim miejscu mam wartość -40,5C Celsjusza

Niestety nie mam jeszcze jakiegoś wielkiego pojęcia na temat VCDS a opisu też brak :/

[ Dodano: 2017-03-01, 23:09 ]
dziś od jednego mechanika usłyszałem że mogę sprawdzić który wtrysk leje po przelewach .
Co myślicie ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.