Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 4.0TDI ] Wymiana, regeneracja kolektorów klap wirow  
Autor Wiadomość
Driv33r 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 99
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-04-13, 08:42   [D3 05 4.0TDI ] Wymiana, regeneracja kolektorów klap wirow

Słuchajcie kumpel do mnie dzwonił czy bylibyśmy w stanie wysciągnąc sami kolektory i je zregenerować tzn powymieniać srodki scignąc je wyczyscic wymontować srodki cięgna założyć nowe itp... jest taka mozliwosc ja niewiem ponieważ moje były regenerowane w firmie niewiem jak oni to rozbierali ani jak składali sam nigdy tego nie robiłem dało by rade samemu to zrobić ? jakies schematy lub filmy może jakieś ma ktoś ? rób robił to ktoś da się to wydrzeć bez rozbierania połowy samochodu ?
 
 
Marcin23 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 12
Skąd: DKL
Wysłany: 2016-04-13, 13:22   

Ja planuję je wyrzucić w diabły, co ciekawe do 2.7-3.0TDI jest zestaw naprawczy, ale do 4.0 nie ma. Klapy kolektora 2.7 3.0TDI
 
 
Driv33r 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 99
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-04-13, 16:10   

No właśnie jest napisałem do gościa mówi że ma taki zestaw kazał się odezwać do 2 dni żeby go mógł sprawdzić i sprzedawać bo daje na to 2 lata gwar jakąś firma robi to dla niego i dlatego mój kumpel chciał by to kupić i wymienić w garażu jak by się dało
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-04-13, 17:34   

Ja widziałem kilka pomysłowych własnych regeneracji bo też interesuje się żywo tematem. Ale nie wiem czy sam bym się odważył na to. Dorabianie cegien własnych, kombinowanie z tymi klapkami. Chyba jedynym i najkonkretniejszym sposobem jest zmiana na metalowe bebechy lub usunięcie. W 4.0 to drogie (najdroższe ze wszystkich silnikow). A chyba najlepszym kierunkiem w tym celu będzie AZ Serwis (reklama u góry forum).

Czytałeś? Tu jest trochę ciekawostek:
http://www.a8team.pl/d3-0...cej-vt11320.htm
http://www.a8team.pl/1d3-...acja-vt8982.htm
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Driv33r 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 99
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-04-13, 18:25   

ale to nie jest zande dorabiane ani nic tylko orii takie jak przychodzą gość ma jakies dojście i dostaje nowe całe kpl. ro regeneracji a AZ słyszałem ze lipa odstawiają nie twierdze ze moje nie sa lipnie zrobione ale gdzies na forum było odnośnie firmy AZ ...
 
 
Marcin23 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 12
Skąd: DKL
Wysłany: 2016-04-13, 22:02   

Driv33r napisał/a:
ale to nie jest zande dorabiane ani nic tylko orii takie jak przychodzą gość ma jakies dojście i dostaje nowe całe kpl. ro regeneracji

Skąd dostaje? z serwisu? Klapy te nie występują oddzielnie tylko z całym kolektorem. Chyba, że ktoś zlecił jakiemuś tokarzowi dorobienie takiego kompletu. Ja będę jednak obstawał, przy tym, że lepiej to całkiem wyrzucić i mieć spokój.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-04-13, 22:08   

Marcin23, powinieneś zatrudnić się w dziale R&D Audi i uczyć ich jak się konstruuje silniki - przy Twojej wiedzy to pewnie 25% elementów silnika jest niepotrzebna więc wiesz jakie to są oszczędności na skalę całej produkcji wybranego modelu??! <boisie>
 
 
Driv33r 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 99
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-04-14, 11:42   

no właśnie w tym problem ze nie występują bo ja tez jak szukałem dla Siebie to w serwisie Audi powiedzieli ze niestety tylko całe kpl. do 4.0Tdi oczywiście do 2.7 i 30 TDI jak najbardziej no i mój kumpel zadzwoniłdo tego gościa gośc mówi ze ma takie nowe klapki cięgna te plastikowe ogólnie cały komplet taki jaki do 3.0 tylko ze ten jest do 4.0 ale powiedział tez coś takiego ze musi to wypróbować bo udziela na to 2 letniej gwar. i kazał się odezwać końcem tego tyg. czy wszystko gra i czy bd sprzedawał to.... na forum raczej gośc jest znany z firmy "BinCar"
 
 
Marcin23 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 12
Skąd: DKL
Wysłany: 2016-04-14, 12:14   

panton napisał/a:
Marcin23, powinieneś zatrudnić się w dziale R&D Audi i uczyć ich jak się konstruuje silniki - przy Twojej wiedzy to pewnie 25% elementów silnika jest niepotrzebna więc wiesz jakie to są oszczędności na skalę całej produkcji wybranego modelu??! <boisie>


Wiesz do czego służą te klapy? Jak działają? Ja widziałem wiele aut z wywalonymi klapami kolektora ssącego i jeżdżą bezawaryjnie do dziś. Jeśli uważasz, że samochód bez klap kolektora ssącego się rozleci w drobny mak, to twój problem. Nie nie jestem zwolennikiem wycinania niewygodnych rzeczy z auta, ale akurat z tymi klapami(konstrukcją) to "fachofcy" z Audi dali plamę. Mimo takiej wady fabrycznej nie ma nawet zestawu naprawczego! Ja uważam, że bez klap kolektora ssącego można żyć, tak jak bez włosów na głowie, niby tu i tu czegoś brakuje, ale ogólnie jedno i drugie jest 100% sprawne, no może 99% <hihi>
 
 
Driv33r 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 99
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-04-14, 16:04   

no nie ważne panowie jedni sa za drudzy są przeciw... 1000zł kosztuje usunięcie z 4.0Tdi kolektorów tzn wyciągniecie zaślepienie i zaprogramowanie żeby nie wywalało błędu i nie muliło samochodu na niskich obrotach ... ;-) a ten gośc co sprzedaje zestawy naprawcze do 4.0Tdi chce po 1700złza jedną strone (2x1700=3400) obejmuje to podobno wszystko "oprócz demontażu i montażu" on zabiera wyciągnięte kolektory regeneruje je podobnie jak Firma AZ daje 2 lata Gwar. i trzeba sobie zamontować za dużo zachodu ;-)
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-04-14, 16:49   

Driv33r napisał/a:
regeneruje je podobnie jak Firma AZ

Tylko AZ to nie na plastikach regeneruje a na metalowych elementach, aby w przyszłości się nie rozleciały znowu tak łatwo. Moim zdaniem dużo chce za taką regenerację.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Driv33r 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 99
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-04-14, 17:09   

ten gośc też robi nie na metalowych a na aluminiowych łożyskach i całej reszcie ;-) wiec powiedział bym ze jeszcze lepsze i lżejsze rozwiązanie
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-04-14, 18:52   

Nie wiem z jakiego metalu robią w AZ. Skoro robi regenerację na innych częściach to nie są to komplety ori :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2016-04-14, 21:11   

Niby u mnie wszystko ładnie chodzi, ale też dumam wyrzucić te niepotrzebne graty :) raz na zawsze i zapomnieć, że coś takiego było w silniku :D
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
Driv33r 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 99
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-04-15, 08:25   

no tak masz racje niby nie Ori ... ale twierdzi ze jest to wszystko identyczne tylko ze "Amelinowe" ;p

Lukas123 w Rzemieniu woj. Podkarpackie Firma się nazywa Auto-Krak wykonują taka usługe z demontażem montażem programowaniem zaślepieniem i gwar na 3 lata chyba za 1000zł oczywiście mowa o usunięciu klap wirowych ;p

[ Dodano: 2016-04-19, 20:56 ]
http://allegro.pl/audi-a8...6134605825.html


Proszę kolektory do 4.0 tdi ten gość co go odpisywałem wyżej
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.