Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 4.2MPI ] Jaki płyn do wspomagania kierownicy?  
Autor Wiadomość
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5074
Skąd: Těšin
Wysłany: 2014-09-26, 18:58   

Apophis napisał/a:
DO D3 nie zaleca się FEBIego ponieważ czesto słyszy się że mimo specyfikacji nie pracuje poprawnie. WIele problemów ucichło po zalaniu oryginalnego oleju z ASO.

A czy przekładnia w D3 jest jakaś magiczna ? Nie wiem co kto leje, ale nie spotkałem się z w/w podrobionym płynem do wspomagania.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-26, 19:00   

dice111 napisał/a:
A czy przekładnia w D3 jest jakaś magiczna ?
A ja tego nie wiem przyjacielu ale nawet FOSS pisał gdzies tu o tym że FEBI nie do końca się w D3 spisuje. Szczegółów nie znam. Olej w ASO ponoć majatku nie kosztuje więc jesli ceny podobne to po co kupować febi?
 
 
tommy47 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: rafal
Jeżdzę: d3
Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2014
Posty: 16
Skąd: słupsk
Wysłany: 2014-09-27, 13:56   

... panowie wspomaganie dziala super , zaraz po zalaniu oryginalu z Aso pompa ucichła.
Morda odrazu sie cieszy . Definitywnie nie polecam Febiego do D3 . pozdro! <hura>
_________________
CARPE DIEM
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-09-28, 02:59   

dice111 napisał/a:
A czy przekładnia w D3 jest jakaś magiczna ? Nie wiem co kto leje, ale nie spotkałem się z w/w podrobionym płynem do wspomagania.

Nie wiem czy magiczna ani nie znam szczegółowo specyfikacji płynów oryginalnego i tego FEBI'ego ale nie po raz pierwszy już to sprawdzono w praktyce, że magiel w D3 na FEBI poprawnie nie pracuje.

Teorię tą sprawdziłem kiedyś także na swoim aucie dlatego z takim przekonaniem ją przedłużam.
A kolega powyżej również tą tezę sprawdził osobiście na swoim aucie i pozostaje mieć nadzieję, że nic mu się z tym wspomaganiem dziać później nie będzie bo krótko na FEBI jeżdził.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-09-29, 08:23   

To nie tylko a8 d3 na febiego tak reaguje. Reszta audi takze. Febi to szrot i jak najbardziej odradzam wlewanie go do jakiegokolwiek auta.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2014-09-29, 22:36   

aro51 napisał/a:
To nie tylko a8 d3 na febiego tak reaguje. Reszta audi takze. Febi to szrot i jak najbardziej odradzam wlewanie go do jakiegokolwiek auta.

To ja w D2 latałem właśnie na febim i złego słowa nie mogę powiedzieć. <niewiem>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-30, 07:11   

123mielony napisał/a:
To ja w D2 latałem właśnie na febim i złego słowa nie mogę powiedzieć. <niewiem>


No ja też latam ale cos tam słysze tylko że moja pompa miała kiedyś cięzkie chwile podczas awarii servotronika
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2014-11-11, 10:38   

ja wlałem kiedys i wypłukałem udkład w c5 febim i powiem ze zaczoł mi hałasować a zrobiłem wszystko zgodnie ze sztuka <niewiem>

do d3 zatem kupie ori , a ile kosztuje taki płyn ?

zlewacie cały na sucho , czy na podmiankę strzyawką? jak lepiej ?
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-11-11, 10:58   

raftor napisał/a:
kupie ori , a ile kosztuje taki płyn ?

Około 45zł.

raftor napisał/a:
zlewacie cały na sucho , czy na podmiankę strzyawką? jak lepiej ?

Co prawda w D2 ale wykręcam przewód powrotny z maglownicy i wkładam w butelkę 1,5l oraz zaślepiam stoperem wejście do chłodnicy. Uruchamiam silnik na 2-3sekundy i szybko wyłączam. Dolewam płynu pod sam korek i ponownie włączam silnik na 2-3sekundy.

Bezpieczniej jest wyssać wszystko strzykawką, odkręcić i wyjąć zbiorniczek aby ładnie go z szlamu wyczyścić w środku nie zapominając o sitku. Warto wypsikać go zmywaczem np a potem wysuszyć sprężonym powietrzem :)

Pamiętaj nie odpalaj auta na pustym zbiorniku, lub jak w 1 procedurze nie trzymaj go dłużej bo pompa wyda ostatnie tchnienie.
_________________
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2014-11-12, 17:50   

krzychu22.p1i napisał/a:
raftor napisał/a:
kupie ori , a ile kosztuje taki płyn ?

Około 45zł.

raftor napisał/a:
zlewacie cały na sucho , czy na podmiankę strzyawką? jak lepiej ?

Co prawda w D2 ale wykręcam przewód powrotny z maglownicy i wkładam w butelkę 1,5l oraz zaślepiam stoperem wejście do chłodnicy. Uruchamiam silnik na 2-3sekundy i szybko wyłączam. Dolewam płynu pod sam korek i ponownie włączam silnik na 2-3sekundy.

Bezpieczniej jest wyssać wszystko strzykawką, odkręcić i wyjąć zbiorniczek aby ładnie go z szlamu wyczyścić w środku nie zapominając o sitku. Warto wypsikać go zmywaczem np a potem wysuszyć sprężonym powietrzem :)

Pamiętaj nie odpalaj auta na pustym zbiorniku, lub jak w 1 procedurze nie trzymaj go dłużej bo pompa wyda ostatnie tchnienie.


dzieki za info :)

ale chyba zrobie na podmianke 2 litrami bo koszt mały , odpalac auta sie boje bo kumpel raz tak zarżną pompe tzn zaczeła mi hałasować a narazie mam i tak troche rzeczy do poinwestowania w aucie
 
 
orkaskawina 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy
Wiek: 46
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 467
Skąd: Skawina
Wysłany: 2014-11-12, 20:40   

Ja jak wymieniałem to nie odpalałem auta tylko lekko je podniosłem i córka kierą kręciła prawo lewo i płyn ładnie ściekał do pojemnika a ja tylko dolewałem do zbiorniczka.
_________________
Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2014-11-13, 20:47   

orkaskawina napisał/a:
Ja jak wymieniałem to nie odpalałem auta tylko lekko je podniosłem i córka kierą kręciła prawo lewo i płyn ładnie ściekał do pojemnika a ja tylko dolewałem do zbiorniczka.


Postawiles na kobylki auto ? Tez myslalem wlasnie o tym sposobie .
 
 
orkaskawina 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy
Wiek: 46
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 467
Skąd: Skawina
Wysłany: 2014-11-13, 21:56   

raftor napisał/a:
Postawiles na kobylki auto ?


Dokładnie mam takie regulowane i delikatnie podniosłem co by lżej kiera chodziła.
_________________
Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2014-11-14, 15:01   

orkaskawina napisał/a:
raftor napisał/a:
Postawiles na kobylki auto ?


Dokładnie mam takie regulowane i delikatnie podniosłem co by lżej kiera chodziła.


podstawiałeś pod progi ? było stabilnie tez mam 2 kobyłki i 2 żaby ?

ile płynu kupic 2 l starcza? na przepłukanie i zalanie?
 
 
orkaskawina 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy
Wiek: 46
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 467
Skąd: Skawina
Wysłany: 2014-11-14, 16:34   

Mi 2 litry wystarczyły nawet zostało, a kobyłki to pod wahacz podkładam.
_________________
Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.