Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 4.2MPI/LPG ] AGIS - co o tym myślicie  
Autor Wiadomość
KrzysiekR 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 39
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2013-11-01, 10:31   [D3 05 4.2MPI/LPG ] AGIS - co o tym myślicie

Witam

Mam zamiar kupic A8 2005r 4,2MPI+LPG z instalacja gazowa AGIS.
Na gazie się nie znam i właściciel przysłał mi fotki instalacji.
Co myślicie o tej instalacji, czy jest dobra i czy jest dobrze wizualnie zamontowana?
Może ze zdjęć będziecie wiedzieć jakie to wtryski, parownik bo właściciel mówił mi tylko o AGIS ECU.
Właściciel mówi, że czasami zapala się CHECK.










 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-11-01, 10:50   

chłopie uciekaj od tego
sterownik dobry
montaż poniżej minimum wszystko zwalone
ale partacze są na tym świecie
podzespoły też byle jakie
Nie wymienię bawoli bo ta cała to babol
 
 
KrzysiekR 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 39
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2013-11-01, 10:56   

A jakbym zmienił ją na np: STAG + okablowanie mógłbym tak zrobić?
Te wwiercenia na foto nr 2 tak powinno być?
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1299
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-11-01, 11:01   

Instalacja najtańsza z możliwych i założona po najmniejszej linii oporu.
Wtryskiwacze Valtek - mało precyzyjne, szybko się rozregulowują.
Parownik KME Gold, jeden jest za słaby do tej mocy auta, przy szybszej autostradowej jeździe może być problem.
Wkrętki w kolektorze wysoko, czyli nie był ściągany do wiercenia - ryzyko, że wióry poleciały do cylindrów.
CHECK może być zarówno winą złego strojenia instalacji jak i rozregulowanych już wtryskiwaczy.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2013-11-01, 11:05   

Potwierdzam, ta instalacja to bałagan dlatego że:
1 reduktor GOLD do tego silnika to mało
wtryskiwacze gazowe z dolnej półki
wkrętki w kolektor dolotowy zrobione na szybko bez zdejmowania kolektora (wkrętki powinny być jak najbliżej wtryskiwaczy benzynowych)
wężyki od wtryskiwaczy do wkrętek przy kolektorze powinny mieć taką samą długość

To tak w skrócie, z doświadczenia na własnej A8 :mrgreen: instalację gazową w swoim aucie ogarniałem od podstaw.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
KrzysiekR 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 39
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2013-11-01, 11:14   

Auto mi się podoba z wyglądu i wyposażenia.
Z jednej strony mógłbym je kupić i wymienić instalacje jak właściciel zrobi odpowiednia cenę. Tylko czy to ma sens? Co bym musiał zmienić i ile by to kosztowało przywrócenie tego do porządku?
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2013-11-01, 11:28   

Wymiana części instalacji jest oczywiście możliwa jak tak u siebie zrobiłem, ale w tym przypadku też musisz wziąść pod uwagę wymianę kolektora bo tu kicha jest zrobiona i trzeba albo zaślepiać obecne otwory i wykonać nowe niżej po wyjęciu kolektora, albo kupić drugi używkę i zrobić porządek. A co do samych gratów instalacji to w 1500zł myślę że to ogarniesz, same części oczywiście.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
KrzysiekR 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 39
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2013-11-01, 12:48   

riki76 napisał/a:
w tym przypadku też musisz wziąść pod uwagę wymianę kolektora bo tu kicha jest zrobiona i trzeba albo zaślepiać obecne otwory i wykonać nowe niżej po wyjęciu kolektora, albo kupić drugi używkę i zrobić porządek. A co do samych gratów instalacji to w 1500zł myślę że to ogarniesz, same części oczywiście.


Czyli musze kupić drugi kolektor tylko gdzieś za 700pln + LPG 1500pln.
Nic innego bym nie musiał np. głowicy?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-11-01, 12:50   

ciekawie jaki ma nalot to na tym zestawie
czy nie było za ubogo

Co do poprawienia tego na pewno masz do wymiany wtryski i reduktor do dołożenia
nie wiem jak tam z zasilaniem czy jest 8mm czy 6 mm
ogólny nieład elektryczny też
Jak to mówią nie ma aut idealnych pytanie tylko czy to będzie się opłacało
lepiej by było nabyć bez lpg
wtedy masz wolny wybór ale tu też da radę bezproblemowo

[ Dodano: 2013-11-01, 12:51 ]
można zakleić otwory teraz są takie fajne kleje :-D
 
 
KrzysiekR 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 39
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2013-11-01, 12:59   

riki76 napisał/a:
w tym przypadku też musisz wziąść pod uwagę wymianę kolektora bo tu kicha jest zrobiona i trzeba albo zaślepiać obecne otwory i wykonać nowe niżej po wyjęciu kolektora, albo kupić drugi używkę i zrobić porządek. A co do samych gratów instalacji to w 1500zł myślę że to ogarniesz, same części oczywiście.


Czyli musze kupić drugi kolektor tylko gdzieś za 700pln + LPG 1500pln.
Nic innego bym nie musiał dokupić?
Chciałbym aby było to poprawione profesjonalnie bez żadnych zaślepionych otworów, tylko tak jakby prawdziwy gazownik zrobił to za pierwszym razem.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-11-01, 13:03   

w kolektor możesz wkręcić na klej śrubki krótkie. Ja tak się ratowałem bo mi podciśnienie do reduktora wzieli z jednego kanału.
_________________

 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2013-11-01, 13:07   

Możesz ratować się jak kolega pisze wkręcając na klej śrubki wtedy zaoszczędzisz na kolektorze
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
KrzysiekR 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 39
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2013-11-01, 13:31   

riki76 napisał/a:
Możesz ratować się jak kolega pisze wkręcając na klej śrubki wtedy zaoszczędzisz na kolektorze


Wolałbym aby nie były widoczne wcześniejsze otwory i śrubki. czyli kolektor jest najważniejszy w tym?
Będę się targował abym nie musiał dużo dołożyć a jak nie opuści to kupię inna np; bez LPG i zrobie tak jak powinno być.
Musze tylko wiedzieć ile uciac z ceny auta aby to zrobić bez drutowania.
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2013-11-01, 13:46   

Jak ci opuści cenę to jeżeli chodzi o ten temat czyli LPG tak z 1500zł + kolektor ok 800zł,
czyli razem 3000zł :mrgreen:
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
KrzysiekR 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 39
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2013-11-01, 14:10   

riki76 napisał/a:
Jak ci opuści cenę to jeżeli chodzi o ten temat czyli LPG tak z 1500zł + kolektor ok 800zł,
czyli razem 3000zł :mrgreen:

Czyli z 3000pln z robocizna i by było OK?
Jak nie będzie chciał to jego problem bo ja będę wolał kupic druga a on niech się buja i szuka innego potencjalnego kupca.

Dzieki wszystkim za wyjaśnienie. :peace:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.