Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 4.2MPI ] Nowy akumulator  
Autor Wiadomość
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-12-13, 06:17   

123mielony napisał/a:
denveco niestety muszę potwierdzić kiepską jakość aku Varty.

No to u mnie wytrzymał 3 lata bez miesiąca :) Nie uważam to za wyczyn ale teraz kupiłem jakiś FiveStar i ma mniej więcej tyle gwarancji (30 miesięcy).
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 311
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-12-13, 07:18   

Czyli jest raczej pewnikiem, że po wymianie aku na nowy (I prawdopodobnie jego adaptacji) nie będzie mnie już wkurw.ało krzyczenie na FISie o stanie akumulatora??

[ Dodano: 2018-12-13, 08:19 ]
A więc auto stało od niedzieli rano ok godz 10 do czwartku do godz ok 7 rano A aku miało napięcie 11,1V. Przy temperaturach ok 0 stopni.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-12-13, 08:45   

Nie tak źle :D Mój po 3 dniach postoju bez odpalenia przez ładowarkę był rozpoznawany jako akumulator do motoru 6V więc już musiałem zmienić. To znaczy, że odpalany co dziennie jeszcze trochę pewnie by pojeździł :P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2018-12-13, 08:46   

denveco napisał/a:
Czyli jest nas dwóch. A czy kodowałaś też nowy aku? Dane do kodowania miałeś z nowego aku czy po prostu wpisałeś z poprzedniego by tylko je wklejać do VCDSa, czy nie kodowałeś nowego aku w ogóle?
Mam w drugim aucie A4 B5 2,6 benzyna akumulator firmy Fiamm i wytrzymał mi z 7 lat tak więc jeśli do tego czasu ich jakość akumulatorów się nie pogorszyła to raczej wszystko na to wskazuje że i do A8 wskoczy aku tej marki.

Tak nowy aku po podłączeniu dostał nowe kodowanie (kod znalazłem na forum )
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 311
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-12-13, 14:28   

Nie wiem tylko dlaczego po odpaleniu strasznie trzęsło autem znaczy nierówno pracował jak by nie na wszystkie gary. Zgasiłem to odpaliłem ponownie i było już ok.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2020-08-05, 16:17   

Może stary temat ale varta nie jest taka zła, tylko trzeba patrzeć co się kupuje. Jakiś czas temu umówiłem się w intercars -ie na odbiór akumulatora, gonię 75 km a oni próbują mi na żywca wcisnąć akumulator który nosił wyraźne ślady użytkowania, kolejny który mi pokazali tak samo, dopiero po tym jak wyraziłem swoje niezadowolene zaproponowali do więzienie akumulatora z innego oddziału . Ten był już wyraźnie nowy, choć nie dostałem karty gwarancyjnej, tylko paragon który ma ponoć wystarczyć. Narazie aku po zaKODowaniu spisuje się dobrze. Cała sytuacja miała miejsce w InterCars Szczecin u cwaniaczków z okolic Struga.
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2021-01-10, 20:40   

Panowie i Panie, czy ktoś ma doświadczenia z montażu i eksploatacji akumulatora kwasowego 120Ah w A8 D3 4,2 MPI?
Z tego co wiem, to sterownik można kodować na maksymalne wartości:
- 110Ah - 4F0915105D / 8K0915105F / 000915105AK / 8KD915105A / 000915105DL
- 115Ah - (wysoki prąd) 4H0915105 / 000915105DM
Czyli 115 Ah to maksymalna pojemność i 120 Ah będzie niedoładowana? A co w sytuacji, gdy auto jest używane głównie na trasach?
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.