Autor |
Wiadomość |
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2014-06-23, 21:18 [D3 05 4.2MPI
] Pęknięta rurka w zbiorniczku wyrównawczym
|
|
|
Panie i panowie od jakiegoś czasu delikatnie ubywało mi płynu chłodniczego i w sobotę zlokalizowałem gdzie on się podziewa a mianowicie jest pęknięta rurka wlotu na powrocie, próbowałem to kleić klejem dwuskładnikowym ale po przejechaniu 100km.znowu cieknie.
Macie jakiś sprawdzony klej do takich wynalazków?czy nie zawracać sobie głowy i szukać dobrej używki lub nowego? <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-06-23, 21:25 Re: Pęknięta rurka w zbiorniczku wyrównawczym
|
|
|
123mielony napisał/a: | szukać dobrej używki lub nowego? |
To prawidłowa odpowiedź. Klejenie albo zda albo nie zda rezultatu. A może i tak być że będzie trzymał a w najmniej nieodpowiednim momencie strzeli i będzie lipa. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-06-24, 08:26
|
|
|
Nie wiem czy dobrze znalazłem w ETCE ale tam widnieje zbiorniczek wyrównawczy nr 4E0 121 403G - 190,93zł
Od siebie dodam, że warto kupić nowy jak używany bo ceny potrafią być na podobnym poziomie.. |
_________________
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2014-06-24, 20:48
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Od siebie dodam, że warto kupić nowy jak używany bo ceny potrafią być na podobnym poziomie.. |
Z tego co się orientowałem to w granicach 100zł. za używkę trzeba dać,tylko ciekawe w jakim stanie <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-06-24, 21:06
|
|
|
Ceny zaczynają się od 60zł i lecą do 140zł za używkę. Fajnie by było gdybyś trafił taki sam zbiorniczek używany ale nowy (używany raptem np. 1 rok). Układ chłodzenia się dość nagrzewa, a w dodatku ciśnienie i czas robią co robią z plastykowymi elementami. |
_________________
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2014-06-24, 21:11
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Ceny zaczynają się od 60zł i lecą do 140zł za używkę. |
Niby tak tyle że te co są wystawione na aledrogo to nie pasują do mnie. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-06-24, 21:35
|
|
|
123mielony napisał/a: | Te co są wystawione na aledrogo to nie pasują do mnie. |
Też to zauważyłem. Popytaj kogoś z dobrymi zniżkami w ASO a oblecisz w 150zł. |
_________________
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-06-25, 01:03
|
|
|
Kupuj nowy, używka się nie opłaca.
krzychu22.p1i napisał/a: | Popytaj kogoś z dobrymi zniżkami w ASO a oblecisz w 150zł. |
Dokładnie, po zniżkach około 150pln więc kupowanie używki za 100pln i więcej mija się z celem. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2014-06-25, 20:37
|
|
|
Dzięki panowie za naprowadzenie mnie na właściwą drogę .
Dzwoniłem dzisiaj do aso w Rzeszowie to nówka zbiorniczek 190zł.po rabacie 165zł plus 18zł.wysyłka. |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2014-07-04, 20:48
|
|
|
Zbiorniczek dzisiaj przyjechał i właśnie wróciłem do domu z montażu,taki ładny biały że aż jakoś świeżej się pod maską zrobiło
|
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-07-06, 10:41
|
|
|
Krzychu, widzę że u Ciebie w komorze silnika czyściutko jak na sali operacyjnej. <brawo2> |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-07-06, 10:58
|
|
|
pebo napisał/a: | Krzychu, widzę że u Ciebie w komorze silnika czyściutko jak na sali operacyjnej. <brawo2> |
Nie wiem jak to robicie.... ja nawet jak poczyszczę plastiki to za tydzień mam już piaskownicę |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-07-06, 11:04
|
|
|
FOSS napisał/a: | pebo napisał/a: | Krzychu, widzę że u Ciebie w komorze silnika czyściutko jak na sali operacyjnej. <brawo2> |
Nie wiem jak to robicie.... ja nawet jak poczyszczę plastiki to za tydzień mam już piaskownicę |
Za tydzień? Wystarczy że trafię na kawałek drogi szutrowej i pozamiatane - wszystko w piachu. Strach pomyśleć, co by było bez dolnej osłony. A jesienią i w deszcz razem z wodą też leci cały syf do środka. Kiedyś widziałem, jak w warsztacie koledzy mieli taką końcówkę-pistolet do sprężarki i ładnie wydmuchali cały piach, kurz i liście z komory silnika. Pistolet mam, zostało jeszcze zaopatrzyć się kiedyś w sprężarkę. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-07-06, 11:08
|
|
|
pebo napisał/a: | Za tydzień? Wystarczy że trafię na kawałek drogi szutrowej i pozamiatane - wszystko w piachu. Strach pomyśleć, co by było bez dolnej osłony. |
No właśnie, u mnie dolne osłony całe i nadkola również i osłony przy chłodnicy i zderzaku także więc teoretycznie powinien mało zbierać piachu z drogi a jednak utrzymać czystość w komorze silnika jest mi trudno |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-07-06, 11:16
|
|
|
Jednak taka szeroka fura zasysa sporo powietrza. Spory grill (górny i dolny lub przez singla) + wloty powietrza w dole osłony zderzaka to dużo miejsca. Łapie powietrze z dołu, więc bardziej zanieczyszczone. Jak co pewien czas człowiek zajrzy w nadkola, pod osłonę zderzaka, pod reflektory to jest tam pełno piachu i śmiecia. Inna sprawa, że w A8 raczej jest mało miejsca w komorze silnika, więc w zakamarkach zawsze się coś uchowa. A dodam, że jazda w Polsce zimą to łapanie na skraplacz klimatyzacji całego syfu z solą włącznie i po kilku latach eksploatacji element ten potrafi w rękach się rozpadać (więc przy wymianie rozrządu dochodzi dodatkowy koszt). |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|