|
Autor |
Wiadomość |
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2012-11-22, 00:33
|
|
|
djdemon_pl napisał/a: | Nadal jednak Panowie nie potrafię zrozumieć sensu zdejmowania pokrywy zaworów a co za tym idzie - czy jest to bardzo inwazyjna ingerencja w silnik, czy po jej otworzeniu można coś "poprzestawiać" ? |
Samo zdjęcie pokryw jeszcze chyba żadnemu silnikowi nie zaszkodziło, ale pytanie po co? Czy Twój mechanik wytłumaczył Ci po co to zrobił? Bo jeśli tam szukał przyczyny luźnego paska rozrządu, to potwierdzam to co napisałem parę postów wyżej, żebyś zmienił mechanika. |
|
|
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2012-11-22, 16:51
|
|
|
djdemon_pl napisał/a: | Nadal jednak Panowie nie potrafię zrozumieć sensu zdejmowania pokrywy zaworów a co za tym idzie - czy jest to bardzo inwazyjna ingerencja w silnik, czy po jej otworzeniu można coś "poprzestawiać" ? |
pokrywy zdejmują poto żeby zobaczyć ustawienie wałków , muszą być odpowiednio ustawione krzywki , można tak robić ale nie trzeba , jeden robi tak żeby mieć 1000 % pewności że wszystko ok , inny robi to tylko na blokadach |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
djdemon_pl
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 159 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2012-11-23, 17:23
|
|
|
Panowie, aby zakończyć temat i nie zostawiać w próżni - dziś odebrałem auto i lżejszy jestem od kilka tyś.
Rozrząd wymieniony - auto wydaje się pracować prawidłowo.
Uszczelki pod pokrywą zaworów zostały moje i już nie mam zamiaru wnikać w sens tej operacji.
Świece wymieniłem i sterownik ABS'u po naprawie trafił do samochodu - jednak jak mi przekazano muszę go zakodować.
Jutro więc jestem umówiony z inną osobą na kodowanie STEROWNIKA ABS.
Liczę po cichu, że powoli zbliżam sie do końca inwestycji w auto. |
_________________ "Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05 |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-11-25, 21:22
|
|
|
witam
mam pytanie bo u siebie też mam za luz nadmierny na pasku może nie tak jak u ciebie ale jest
co prawda nie sprawdzałem w różnych pozycjach
czy się napnie to samo
przyczyną u ciebie był ten Napinacz, tłumik drgań paska rozrządu ??????
[ Dodano: 2012-11-26, 19:21 ]
niby jest ok u mnie czyli jak to pisali jak słabo stanie to może być luz :mrgreen:
bo by 1 tys poszedł |
|
|
|
|
|
|
|
lysyadam27
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8
Wiek: 34 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 29 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: 2012-12-02, 22:32
|
|
|
Rozrząd w tym silniku jest do opanowania bez blokad ja w swojej robiłem, kręciłem na sucho. Potem kontrola VAG`iem i wszystko było TIP TOP. Trzeba w odpowiedniej kolejności nakładać Pasek i go napinać bo inaczej blada d... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |