Autor |
Wiadomość |
Marius
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: D3
Wiek: 43 Dołączył: 28 Sie 2015 Posty: 2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-09-28, 22:37
|
|
|
również zastanawiam się nad zakupem kompletu przód i tył wiercone zimmermann,w d2 sprawdziło się doskonale,czy ktoś z was w d3 zjeździł takowe? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2015-09-29, 12:57
|
|
|
No jesli ja moge tez wtracic swoje 3 grosze... To powiem tak, przedewszystkim wez pod uwage aspekt tego jak jezdzisz, czy agresywnie czy deikatnie... To jest podstawa, ale ciekawszym tematem o ktorym nikt nie mowi to to, jak czesto twoje auto jezdzi i stoi... Jesli czesto latasz trasami, i auto uzytkowane jest dziennie to nie widze problemu by zalozyc czy nawiercane czy gladkie, ale jesli bywaja czeste postoje na dworze 3,4 dniowe i dluzsze to musisz wiedziec ze w tych nawiertach moze tarcza zaczac rdzewiec, datego co jakis czas trzeba wziasc wiertelko i przeczyscic te otwory Bo klocek rdzy nie zetrze i beda robic sie fazy... Mowie to z wlasnego doswiadczenia, bo sam mam w domu tarcze i nawiercane i nacinane.... Osobiscie odradzam Ci calkowicie nacinane, swego czasu kupilem PowerDisc z ATE i hamulce byly super jak byly nowe, potem te frezy zbieraja te pyly, same zaczynaja rdzewiec, a jak jeszcze tarcza jest wilgotna to stary nie ma hamulca dopoki sie nie zagrzeje... Dla mnie lipa, wiec albo gladkie albo tylko nawiercane, zadnych frezow Aha no i nawiercane sa glosniejsze nieco od tych gladkich, ale w aucie klasy a8 nie powinno nic byc slychac w srodku |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
Marius
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: D3
Wiek: 43 Dołączył: 28 Sie 2015 Posty: 2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-09-29, 13:10
|
|
|
Dzięki za podpowiedzi,auto jest garażowane. Użytkuję je ok 2tyg w miesiącu,gdyż pozostały czas spędzam w pracy. Jazda bez większego pałowania,w większości z rodziną,ale zdarza się też solidniej przegonić samochód więc myślę że zakupię wiercone. |
|
|
|
|
|
|
|
Radek_Gd
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 3 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 2015-09-30, 09:53
|
|
|
Kolego ja mam taki zestaw klocki EBC yellow stuff tarcze SP PERFORMANCE DRILLED SLOTTED jestem bardzo zadowolony 10 tys przejechalem polecam W nastepnym tyg taki zestaw trafi na tyl |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-09-30, 10:03
|
|
|
Radek_Gd napisał/a: | Kolego ja mam taki zestaw klocki EBC yellow stuff tarcze SP PERFORMANCE DRILLED SLOTTED jestem bardzo zadowolony 10 tys przejechalem polecam W nastepnym tyg taki zestaw trafi na tyl |
Bardzo dobry zestaw - dobrze się sprawdza w jeżdzie autostradowej |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
Conrad
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 11 Lip 2014 Posty: 47 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-05-19, 17:30
|
|
|
Panowie mam pytanie musze wymienic klocki tyl w mojej A8 i pomyslalem ze odrazu wymienie tarcze i tu pojawia sie pytanie jaka maja wielkosc? Bo na necie sa dwa rodzaje tarcz na tyl 280mm i 310mm |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Conrad
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 11 Lip 2014 Posty: 47 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-05-19, 18:17
|
|
|
Tylko ze ja mam 4.2 mpi, to jakie bede mial 310mm?
napewno sie zglosze do Ciebie bo jestem zadowolony z zakupow w Twoim sklepie |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Conrad
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 11 Lip 2014 Posty: 47 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-05-19, 18:33
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | 4.2 Mpi tak samo jak 4.2 Tdi - tarcza 310mm |
Dzieki Michal, wyslij mi na pw swoja oferte tarcz i klockow na tyl do Mojej a8 |
|
|
|
|
|