Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 3.0TDI ] El.reczny,pęknięta obudowa.Zamiennik?  
Autor Wiadomość
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-02-26, 21:59   

panton Ty po protu zielonego pojęcia o rynku automotive (a szczególności rynku części samochodowych) nie masz. Nie znasz branży, nie siedzisz w niej. Szkoda słów..
_________________
Black Cars Matters
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-02-26, 22:20   

Pepek Chłopie.... a gdzie wyczytałeś w moich postach, że Chiny równa się brak jakości? Jakość w Chinach też kosztuje dlatego kupując coś na Ali za ułamek ceny ori produktu nie można oczekiwać tej samej jakości. Należy rozróżnić coś wyprodukowane w Chinach przez zachodnie koncerny (czytaj technologia, materiały, kontrola jakości) od produktu wyprodukowanego przez Chińczyków (nieudolna kopia technologi, materiały gorszej jakości, kontrola jakości a dokładnie jej brak). Porównaj sobie produkowanego w Chinach iPhona - Apple do jego odpowiednika (czytaj. podróbki) wyprodukowanego w Chinach. Więc się nie podniecaj tak ryżowymi produktami (czytaj - podróbkami ori elementów). Kup ryżowe nastawniki do BFMa to zobaczysz jaką dostaniesz jakość i technologie w super cenie.

Co do kołchozu i syfu jaki mamy w UE - 100% racji.

sory za OT

dice111, jak masz coś konstruktywnego do dodania w temacie to chętnie poczytam...
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-02-27, 06:58   

Miechy mają całkiem dobre ...jeśli mogę się wtrącić. Z resztą ich wyrobów nie miałem większej styczności. :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-27, 13:34   

Foss pisał:''Co do zestawów naprawczych tylnego zacisku (nie silniczka) to owszem są ale żaden nie zawiera tego jednego newralgicznego oringu od strony silniczka.
W AUDI oczywiście oring ten również nie występuje i zgodnie z wytycznymi producenta jeżeli płyn hamulcowy dostaje się z zacisku do silniczka do zacisk nadaje się już tylko do śmieci <faktycznie> "

No nie do końca Damianie na śmieci. Właśnie były robione jakieś 2 godz. temu moje dwa tylne zaciski. Tłoczki wymienione uszczelki (ten mały oring też). Przy mnie sprawdzana szczelność i jest ok. Na łączeniu z silniczkiem nic nie puszcza.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-02-27, 13:48   

uzlik napisał/a:
No nie do końca Damianie na śmieci. Właśnie były robione jakieś 2 godz. temu moje dwa tylne zaciski. Tłoczki wymienione uszczelki (ten mały oring też). Przy mnie sprawdzana szczelność i jest ok. Na łączeniu z silniczkiem nic nie puszcza.

Kto to robił?... ASO?
A skąd w ASO mieli ten mały oring znajdujący się wewnątrz zacisku skoro w katalogu AUDI nie ma tej części? <faktycznie>
Bazuję na licencjonowanym programie gdzie mam pełny dostęp do katalogu oryginalnych części także po numerze VIN, z numerami części i ich cenami - oring o którym mowa wg AUDI nie istnieje więc zgodnie z ich procedurami zacisku nie da się naprawić.

W zestawach naprawczych kupowanych poza ASO w/w oring również nie występuje co nie znaczy, że nie można go dostać.
Już kilka lat temu zgłębiałem temat i już od tych kilku lat kupuję go osobno u innego dostawcy.

A jeżeli ASO to zrobiło to ów oring pewnie też kupili poza katalogiem oryginalnych części albo dobrali coś pod wymiar z innego auta <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 521
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-02-27, 14:19   

FOSS napisał/a:
W zestawach naprawczych kupowanych poza ASO w/w oring również nie występuje co nie znaczy, że nie można go dostać.

Mówisz o tym co jest na przejściu przez zacisk osi, którą napędza silnik i wysuwa tłok? Jest zarówno w zestawie autofren jak i frenkit.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-02-27, 14:26   

Pepek napisał/a:
Mówisz o tym co jest na przejściu przez zacisk osi, którą napędza silnik i wysuwa tłok? Jest zarówno w zestawie autofren jak i frenkit.

Tak, ten w środku zacisku dostępny dopiero po rozebraniu zacisku.

Tylko że niedawno naprawiałem taki zacisk i go nie było.
Albo coś zmienili albo to nie ten ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-27, 15:49   

Popek ma rację

[ Dodano: 2018-02-27, 15:52 ]
Na ASO świat się nie kończy. Ja mam zrobione na zestawie z Frenkit.

[ Dodano: 2018-02-27, 15:56 ]
A co do ETKI, też przeglądałem elementy zacisku i jest tak jak pisałeś Damianie. Dlatego szukałem alternatywy, bo wywalenie zacisku na śmietnik trochę szkoda.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-02-27, 19:17   

uzlik napisał/a:
A co do ETKI, też przeglądałem elementy zacisku i jest tak jak pisałeś Damianie. Dlatego szukałem alternatywy, bo wywalenie zacisku na śmietnik trochę szkoda.

Ależ oczywiście.
Przecież ja nigdzie nie pisałem że zacisk jest do wyrzucenia - pisałem, że ASO tak uważa ;)
Temat tegoż oringa zgłębiałem kilka lat temu i jak najbardziej uważam, że można to spokojnie naprawić.

Dodam jednak, że miałem już przypadki kiedy wymiana tego oringu nie pomogła.
Trzpień napędowy był na tyle skorodowany, że oring już nie uszczelniał zacisku.
Ale to są przypadki jednostkowe.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 521
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-02-27, 21:28   

Trzpień można przetoczyć i założyć nadwymiarową tulejkę. Chociaż nie jestem pewien czy już nie są dostępne w zamienniku. Jak se nie zapomnę to jutro sprawdzę.
EDIT
Trzpienie jak i tulejki są dostępne nowe jako część zamienna.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2018-02-27, 21:35   

FOSS napisał/a:
Tak, ten w środku zacisku dostępny dopiero po rozebraniu zacisku.

Tylko że niedawno naprawiałem taki zacisk i go nie było.


Hmm, jak by go nie było to płyn leci do silnika ręcznego ( o tym mowa ?) wymiar chyba 12x2,5

[ Dodano: 2018-02-27, 21:38 ]
panton napisał/a:
Pepek napisał/a:
Do D3 jest dostępny kompletny nowy silnik z Chin za max 200zł + wysyłka.


tak tak oczywiście.... 95% regeneracji różnych elementów w D3 odbywa się na ryżowych częściach (amorki, alternatory, kompresory zawiasu, itp. itd.)


Jeśli chodzi o miechy to na 100% ryżowe <jezyk2>
 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-01, 00:01   

Koledzy z trzpieniami to jest tak. Jeśli wewnętrzne frezy są ok. a zewnętrzna strona jest beee, to wtedy napawa się dokoła trzpienia i na tokarkę do przetoczenia na odpowiedni wymiar. Ale w spawarce nie wolno przesadzić z amperami, bo przetopi materiał i od środka zrobi się zgrubienie między frezami. To dlatego później nie można spasować na styk silniczka z zaciskiem. Frezy się zgrają ale do pewnego momentu (przetopionego materiału, o którym wspomniałem). A jak ktoś nie luknie i skręca te dwa torksy z myslą, że dociągnie to pojawia się pęknięcie.

[ Dodano: 2018-03-01, 00:03 ]
Miałem na myśli trzpienie regenerowane.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-04, 09:09   

ja nadal czekam az ktos pokaże foty z adaptacji motorka z VW do naszych....

albo chociaz z samego wudłubania tej zywicy i czujnika halla który tam siedzi...

tyle gadania ile to mozna i co nie jest dostepne... powinien ktos to juz miec
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 521
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-03-04, 20:05   

Halla nie przełożysz z VW, bo go tam nie ma. Sam silnik podmienisz. Nawet przekładnię wahliwą 6 frezów na planetarną 12 można zamienić przy odrobinie chęci i spawarce do plastików. Robiłem już coś takiego i o ile wiem nadal to działa. Gdzieś w śmieciach mam nawet działający prototyp. Jak mi się będzie chciało to poszukam. Ale nie widzę za bardzo sensu, gdyż zapewne zacznie się tradycyjne pierdololo ekspertów że hurr tylko OE durr. Poza tym jak już wyżej napisałem za 200 pln z ali, w chwili obecnej nie opłaca żadna zabawa. Chyba że ktoś nie ma nic lepszego do roboty.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-04, 20:21   

kurrrrrr gdzie ja piszę o przekładaniu halla z vw....

chce zobaczyć renegerację o której wszyscy tyle piszą albo motorek z hallem za te 200pln

na razie to same mity

znajdę jakiś silniczek w stanie agonalnym to sam się za to zabiorę
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.