|
Autor |
Wiadomość |
dils
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Damian
Jeżdzę: a8 d3
Dołączył: 17 Sty 2019 Posty: 48 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-11-28, 09:27
|
|
|
Rozkleiłem silniczek co bylo łatwe. Wystarczylo lekko odchyli i poszlo. Po otwarciu napotkalem sie na plyn hamulcowy w srodku co mnie zdziwilo. Wyczyscilem wszystko i wygladalo na moje oko nic nie uszkodzone, pasek caly nie poszarpany... ale moze mi sie wydawac ze jest wszystko ok
Natomiast zdziwilo mnie obecnosc plynu hamulcowego. No i zwrocilem uwage na to ze plyn tak samo byl oblany zacisk na dole.. tak jak by wlasnie wyciekalo cos z tego klina co mowisz. Sprobowalem recznie zaciagnac tecxny torxem i trzymal...
Wiec pewnie zdecyduje sie na regeneracje 2 elementow. Pytanie teraz takie. Po odkreceniu przewodu hamulcowego jak zrobic zeby nie uciekal plyn i sie nie zapowietrzył ? |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2019-11-28, 09:41
|
|
|
dils napisał/a: | Natomiast zdziwilo mnie obecnosc plynu hamulcowego. |
Cieknie małym orindiem który jest w zacisku.
Cytat: | Pytanie teraz takie. Po odkreceniu przewodu hamulcowego jak zrobic zeby nie uciekal plyn i sie nie zapowietrzył ?
|
Albo ściskasz elastyczny przewód np. "morsem" podkładając pod szczypce coś owalnego np. dwie nasadki lub wciskasz pedał hamulca i go blokujesz w pozycji wciśniętej |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2019-11-28, 09:43
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | Cytat:
Pytanie teraz takie. Po odkreceniu przewodu hamulcowego jak zrobic zeby nie uciekal plyn i sie nie zapowietrzył ?
Albo ściskasz elastyczny przewód np. "morsem" podkładając pod szczypce coś owalnego np. dwie nasadki lub wciskasz pedał hamulca i go blokujesz w pozycji wciśniętej |
A nie prościej zaciski do przewodów hamulcowych za 30zł? |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
dils
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Damian
Jeżdzę: a8 d3
Dołączył: 17 Sty 2019 Posty: 48 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-11-28, 15:26
|
|
|
Oo widzisz nawet nie wiedziałem ze takie zaciski istnieja wiec raczej zakupie zaciski i bede działał kupi jeszcze cieplo jest |
|
|
|
|
|
|
|
Maniek19891
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Lut 2016 Posty: 2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2021-10-19, 21:40
|
|
|
Witam,
Mam podobny problem jak kolega dils.
Jestem po wymianie kompletnych regenerowanych zacisków oraz tarcz i klocków.
Po wymianie zrobiłem adaptacje i podczas testów prawy zacisk terkocze niezależnie czy się otwiera czy zamyka. Wcześniej miałem błąd czujnika halla w prawym zacisku, teraz zniknął ale pojawiły się błędy:
02429 - Right Parking Brake Motor (V283) Clamping Force Not Reached
02596 - Rear Brake Pads Worn
Zacisk z lewej strony chodzi ładnie, cicho i szybko się zaciąga a z prawej charczy.
Czy to oznacza że dostałem zacisk po regeneracji który jest wadliwy?
Czy może być inna przyczyna? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |