Autor |
Wiadomość |
Caprio_xD
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 07 Lut 2019 Posty: 17 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: 2019-02-08, 23:30
|
|
|
CINEK,
Instalacja jest 2letnia kupilem z autem , zakaladana w znanym mi zakladzie. Mam fakture na 6tys wiec obstawiam ze do najgorszych nie nalezy. Niestety kwity leza 1300km ode mnie.
Dzis latalem troche jeszcze i kotlowalem na 5 tys obrotow i redukcje i ani razu nie odpielo. Pol butli gazu.
A co jezeli chodzi o jazde 140km/h dluzej autostrada i spadkiem temperatury do 80-85st? 10st w Holandii.
Na dniach zabieram się za sprawdzanie i bede informowal. Jak rozwiaze problem to tez napisze.
Jutro postaram sie ogarnac zdjecie faktury z rospiska od LPG.
Jakby ktos mial cos przydatnego w temacie to smialo
Po rozwiazaniu problemu poprosze o zamknkecie tematu. Poki open - free dyskusja pozdrawiam
[ Dodano: 2019-02-12, 13:22 ]
3 dni temu wyjezdzilem gaz do 0. Zatankowalem paliwa po korek. I pali jak wsciekla. Nawet jak paliwo spadlo ponizej cwiartki.
Czyli gaz.
Co to moze byc?
Wiem ze ciezko gdybac ale siedze w Holce a tutejszym fachowcom trzeba wszystko palcem pokazac i zasugerowac co zrobic bo inaczej wymieniaja wszystko na nowe na farta |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-02-12, 16:09
|
|
|
Caprio_xD napisał/a: | 3 dni temu wyjezdzilem gaz do 0. Zatankowalem paliwa po korek. I pali jak wsciekla. Nawet jak paliwo spadlo ponizej cwiartki.
Czyli gaz.
Co to moze byc? |
Zatankuj teraz gaz i przejedź się kilka km, alby gaz wszedł do układu. Rano jak znów ciężko odpali to będziesz wiedzieć na 100%. A wtedy :
Cytat: | odpinasaz wężyk podciśnienia reduktora od trójnika (w zależności gdzie masz go wpiętego), szklana z wodą i wężyk sądzisz do środka. Jak zaczną się robić bańki to reduktor puszcza, lub....
Zdejmujesz wężyk podciśnienia z reduktora i psikasz na kruciec woda z rozcienczonym mydłem. Jak z krućca zaczną lecieć bańki to reduktor puszcza.
Tym sposobem z rozcieńczonym mydłem możesz ogólnie sprawdzić szczelność na wężach, laczeniach, wtryskach, lub też kupić preparat do sprzedania szczelnością. |
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Caprio_xD
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 07 Lut 2019 Posty: 17 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: 2019-02-12, 17:23
|
|
|
Zrobie to ale najszybciej w sobote.
Czy to moze byc cos innego jeszcze niz reduktor? |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-02-12, 17:48
|
|
|
Cytat: | Czy to moze byc cos innego jeszcze niz reduktor? |
Tak, ale nie zawracaj sobie teraz tym głowy. Skończ najpierw diagnozować LPG. Nie ma co martwić się na zapas |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-02-13, 19:27
|
|
|
wtryskiwacze |
|
|
|
|
Caprio_xD
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 07 Lut 2019 Posty: 17 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: 2019-02-24, 12:34
|
|
|
Sprawdzilem na patencie ze szklanka wody i zaden z parownikow nie puszcza.
Wiec co wtryski gazu?
[ Dodano: 2019-03-07, 07:12 ]
Podpialem dzis Vaga. Czy ktos pomoze rozszyfrowac kody bledow?
18080
17831
17819
01772
02095
00181
02443
00510
Szukalem w necie ale niewiele znalazlem. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2019-03-07, 08:55
|
|
|
Nie masz tak kogoś z VCDSem?
8080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground.
17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow
17819 - Secondary Air Injection System: Bank 2: Insufficient Flow
01772 - Przewód sygnałowy czujnika cisnieniaw układzie poziomowania
02095 - component protection active
00181 - Access/Start Authorization Antenna (in Rear bumper) (R136)
02443 - Panel obsługi 012 - usterka elektryczna w obwodzie - MIL zapalona
00510 - tu nie jestem pewien ale raczej od osłony przeciwwiatrowej
Ogólnie pojedź na normalnego kompa bo jak widzisz to masz zlepek błędów z całego auta i usterki silnika możesz szukać ze świeczką. Jedne od zawieszenia inne z anten jeszcze inne z szyberdachu. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
Caprio_xD
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 07 Lut 2019 Posty: 17 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: 2019-03-08, 11:55
|
|
|
Dzieki za tydzien bede w PLNach i wsio ogarne. Dam znac co wyszlo
[ Dodano: 2019-03-22, 01:50 ]
Zacięty REDUKTOR. Problem z glowy dzieki wszystkim za pomoc. Temat fo zamniecia |
|
|
|
|
|
|
|
chromka
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 01 Kwi 2019 Posty: 9 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2019-04-01, 12:42
|
|
|
Też mam podobną sytuację. 4.2 LPG 2002.
Dłuższy postój, kręci, kręci i nie odpala. Delikatnie nacisnę pedał gazu i łapie od strzała. Jednak gdy tak robię, te pierwsze "takty" silnika przy otwartych drzwiach wydają się takie metaliczne w brzmieniu.
Bak zalany do pełna, instalacja LPG uszczelniona, kolektor sprawdzony.
Wcześniej zwracało mi P0491 i P0492. Okazało się, że rura odkurzacza wypadła, oraz jedno podciśnienie przy gruszce było ułamane. Po podłączeniu jednego i drugiego błędów już nie zwraca, ale dalej tak samo ciężko pali.
Za drugim razem lub gdy jest ciepły robi to od strzała.
Poza sprawdzeniem pompy paliwa, może zapłon. Kończą mi się pomysły. |
|
|
|
|
Caprio_xD
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 07 Lut 2019 Posty: 17 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: 2019-04-01, 12:45
|
|
|
Po tygodniu jazdy wyszlo ze znow ciezko pali. Zrobili diagnozę instalacji lpg i 3 z 8 wtryskow smietnik. 1200 zl komplet Hana. Pali jak marzenie |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-04-05, 11:52
|
|
|
wtryskiwacz sztuka kosztuje 70 zł
to coś kolo 600 nam wyjdzie |
|
|
|
|
Caprio_xD
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 07 Lut 2019 Posty: 17 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: 2019-04-05, 11:54
|
|
|
pepi napisał/a: | wtryskiwacz sztuka kosztuje 70 zł
to coś kolo 600 nam wyjdzie |
Cena ktora podalem to z robota |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-04-05, 20:02
|
|
|
no to pan drogi jest
|
|
|
|
|
Caprio_xD
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 07 Lut 2019 Posty: 17 Skąd: Bialystok
|
Wysłany: 2019-04-07, 12:52
|
|
|
pepi napisał/a: | no to pan drogi jest
|
Panie to a8 nie stac mnie tanio naprawiac |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-04-07, 20:14
|
|
|
Caprio_xD napisał/a: | Panie to a8 nie stac mnie tanio naprawiac |
ale to fakt. czasem nie ma co oszczędzać |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|