Ogłoszenie 
forum a8 SklepOpon.com - opony i felgi AZet Serwis OC/AC forum a8 Tarcze, hamulce
Regeneracja
turbosprężarki
Naprawa
wgnieceń
SklepOpon.com
opony i felgi
AZet Auto Serwis
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu



Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4.2MPI/LPG ] Ciezko odpala na zimnym po nocy  
Autor Wiadomość
Caprio_xD 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 27
Dołączył: 07 Lut 2019
Posty: 17
Skąd: Bialystok
Wysłany: 2019-02-08, 23:30   

CINEK,
Instalacja jest 2letnia kupilem z autem , zakaladana w znanym mi zakladzie. Mam fakture na 6tys wiec obstawiam ze do najgorszych nie nalezy. Niestety kwity leza 1300km ode mnie.

Dzis latalem troche jeszcze i kotlowalem na 5 tys obrotow i redukcje i ani razu nie odpielo. Pol butli gazu.

A co jezeli chodzi o jazde 140km/h dluzej autostrada i spadkiem temperatury do 80-85st? 10st w Holandii.

Na dniach zabieram się za sprawdzanie i bede informowal. Jak rozwiaze problem to tez napisze.

Jutro postaram sie ogarnac zdjecie faktury z rospiska od LPG.

Jakby ktos mial cos przydatnego w temacie to smialo :)

Po rozwiazaniu problemu poprosze o zamknkecie tematu. Poki open - free dyskusja :) pozdrawiam

[ Dodano: 2019-02-12, 13:22 ]
3 dni temu wyjezdzilem gaz do 0. Zatankowalem paliwa po korek. I pali jak wsciekla. Nawet jak paliwo spadlo ponizej cwiartki.
Czyli gaz.
Co to moze byc?
Wiem ze ciezko gdybac ale siedze w Holce a tutejszym fachowcom trzeba wszystko palcem pokazac i zasugerowac co zrobic bo inaczej wymieniaja wszystko na nowe na farta :)
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
CINEK 
A8 Team Manager



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4256
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2019-02-12, 16:09   

Caprio_xD napisał/a:
3 dni temu wyjezdzilem gaz do 0. Zatankowalem paliwa po korek. I pali jak wsciekla. Nawet jak paliwo spadlo ponizej cwiartki.

Czyli gaz.

Co to moze byc?


Zatankuj teraz gaz i przejedź się kilka km, alby gaz wszedł do układu. Rano jak znów ciężko odpali to będziesz wiedzieć na 100%. A wtedy :

Cytat:
odpinasaz wężyk podciśnienia reduktora od trójnika (w zależności gdzie masz go wpiętego), szklana z wodą i wężyk sądzisz do środka. Jak zaczną się robić bańki to reduktor puszcza, lub....

Zdejmujesz wężyk podciśnienia z reduktora i psikasz na kruciec woda z rozcienczonym mydłem. Jak z krućca zaczną lecieć bańki to reduktor puszcza.

Tym sposobem z rozcieńczonym mydłem możesz ogólnie sprawdzić szczelność na wężach, laczeniach, wtryskach, lub też kupić preparat do sprzedania szczelnością.


:)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Caprio_xD 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 27
Dołączył: 07 Lut 2019
Posty: 17
Skąd: Bialystok
Wysłany: 2019-02-12, 17:23   

Zrobie to ale najszybciej w sobote.
Czy to moze byc cos innego jeszcze niz reduktor?
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
CINEK 
A8 Team Manager



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4256
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2019-02-12, 17:48   

Cytat:
Czy to moze byc cos innego jeszcze niz reduktor?


Tak, ale nie zawracaj sobie teraz tym głowy. Skończ najpierw diagnozować LPG. Nie ma co martwić się na zapas ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d2
Pomógł: 36 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4190
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-02-13, 19:27   

wtryskiwacze :P
 
 
walus30
[Usunięty]

Wysłany: 2019-02-13, 21:50   

Caprio_xD napisał/a:
. Zatankowalem paliwa po korek. I pali jak wsciekla.


Wie co dobre ;)
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Caprio_xD 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 27
Dołączył: 07 Lut 2019
Posty: 17
Skąd: Bialystok
Wysłany: 2019-02-24, 12:34   

Sprawdzilem na patencie ze szklanka wody i zaden z parownikow nie puszcza.

Wiec co wtryski gazu?

[ Dodano: 2019-03-07, 07:12 ]
Podpialem dzis Vaga. Czy ktos pomoze rozszyfrowac kody bledow?
18080
17831
17819
01772
02095
00181
02443
00510
Szukalem w necie ale niewiele znalazlem.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 172 razy
Wiek: 28
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6865
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2019-03-07, 08:55   

Nie masz tak kogoś z VCDSem?

8080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground.
17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow
17819 - Secondary Air Injection System: Bank 2: Insufficient Flow
01772 - Przewód sygnałowy czujnika cisnieniaw układzie poziomowania
02095 - component protection active
00181 - Access/Start Authorization Antenna (in Rear bumper) (R136)
02443 - Panel obsługi 012 - usterka elektryczna w obwodzie - MIL zapalona
00510 - tu nie jestem pewien ale raczej od osłony przeciwwiatrowej

Ogólnie pojedź na normalnego kompa bo jak widzisz to masz zlepek błędów z całego auta i usterki silnika możesz szukać ze świeczką. Jedne od zawieszenia inne z anten jeszcze inne z szyberdachu.
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Caprio_xD 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 27
Dołączył: 07 Lut 2019
Posty: 17
Skąd: Bialystok
Wysłany: 2019-03-08, 11:55   

Dzieki :) za tydzien bede w PLNach i wsio ogarne. Dam znac co wyszlo :)

[ Dodano: 2019-03-22, 01:50 ]
Zacięty REDUKTOR. Problem z glowy :) dzieki wszystkim za pomoc. Temat fo zamniecia :)
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
chromka 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 01 Kwi 2019
Posty: 2
Skąd: Opole
Wysłany: 2019-04-01, 13:42   

Też mam podobną sytuację. 4.2 LPG 2002.
Dłuższy postój, kręci, kręci i nie odpala. Delikatnie nacisnę pedał gazu i łapie od strzała. Jednak gdy tak robię, te pierwsze "takty" silnika przy otwartych drzwiach wydają się takie metaliczne w brzmieniu.
Bak zalany do pełna, instalacja LPG uszczelniona, kolektor sprawdzony.
Wcześniej zwracało mi P0491 i P0492. Okazało się, że rura odkurzacza wypadła, oraz jedno podciśnienie przy gruszce było ułamane. Po podłączeniu jednego i drugiego błędów już nie zwraca, ale dalej tak samo ciężko pali.
Za drugim razem lub gdy jest ciepły robi to od strzała.

Poza sprawdzeniem pompy paliwa, może zapłon. Kończą mi się pomysły.
 
 
Caprio_xD 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 27
Dołączył: 07 Lut 2019
Posty: 17
Skąd: Bialystok
Wysłany: 2019-04-01, 13:45   

Po tygodniu jazdy wyszlo ze znow ciezko pali. Zrobili diagnozę instalacji lpg i 3 z 8 wtryskow smietnik. 1200 zl komplet Hana. Pali jak marzenie :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d2
Pomógł: 36 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4190
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-04-05, 12:52   

wtryskiwacz sztuka kosztuje 70 zł
to coś kolo 600 nam wyjdzie
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Caprio_xD 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 27
Dołączył: 07 Lut 2019
Posty: 17
Skąd: Bialystok
Wysłany: 2019-04-05, 12:54   

pepi napisał/a:
wtryskiwacz sztuka kosztuje 70 zł
to coś kolo 600 nam wyjdzie


Cena ktora podalem to z robota
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d2
Pomógł: 36 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4190
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-04-05, 21:02   

no to pan drogi jest
:P
 
 
Caprio_xD 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 27
Dołączył: 07 Lut 2019
Posty: 17
Skąd: Bialystok
Wysłany: 2019-04-07, 13:52   

pepi napisał/a:
no to pan drogi jest
:P


Panie to a8 :) nie stac mnie tanio naprawiac :)
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga


regeneracja turbosprężarki opony samochodowe
Testy opon
hamulce OC/AC


| Felgi Audi - AluShop.pl | Sklep Audi A8 | bmw forum | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Nagranie reklam | SklepOpon.com - opony i felgi | Zawór EGR | Mechanizm wycieraczek |