Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4.2MPI ] Po regeneracji miecha samochód nadal opada  
Autor Wiadomość
Radoslav 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 08 Paź 2019
Posty: 82
Skąd: Bytom
Wysłany: 2021-03-08, 22:29   [D3 06 4.2MPI ] Po regeneracji miecha samochód nadal opada

Jakiś czas temu zawieszenie mojej D3 zaczęło samoczynnie opadać na lewym, przednim kole (strona kierowcy). Było to widoczne gołym okiem, kiedy po nocy ta strona była wyraźnie niżej od reszty.
Zamówiłem regenerowany miech i zleciłem wymianę w serwisie, w którym od początku naprawiam moją A8. Miech zamówiłem tutaj:
https://allegro.pl/oferta/miech-poduszka-amortyzator-audi-a8-s8-d3-przod-8310927600?snapshot=MjAyMS0wMi0yMlQxMzozNToyOC42NzhaO2J1eWVyOzZjMDhmNDM1OGRiMGU0MTkwYWZjMjQ0NmUzMWM0MDM0OTFhNDA5ZWVjNzc2MTc5YzkxODdlMWNjMTcyMGYwNTI%3D

Chcąc mieć pewność, że problem jest rozwiązany po odebraniu auta z serwisu zmierzyłem odległość od podłoża do nadkola. To samo zrobiłem na drugi dzień po jakichś 24h bezczynności.

Problem w tym, że zawieszenie opadło na naprawianej stronie o 5cm.. po drugiej stronie o 2cm. Znacznie wolniej niż przed naprawą, ale nadal opada.. (tryb zawieszenia komfort).
Dzwoniłem do firmy, w której zamówiłem regenerowany miech i ich zdaniem to nie wina ich części, ponieważ "dokładnie sprawdzają szczelność przed wysyłką do klienta".
Zasugerowali, że serwis czegoś nie dopilnował, bądź coś jeszcze należy naprawić.

Co Waszym zdaniem może jeszcze wymagać naprawy/sprawdzenia? Czy to nie jest tak, że gdy kompresor już napompuje miech to jest to zawór 1-kierunkowy i miech musi trzymać ciśnienie?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2021-03-09, 06:08   

W pierwszej kolejności to kompa, testy elementów wykonawczych i bloki pomiarowe.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Radoslav 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 08 Paź 2019
Posty: 82
Skąd: Bytom
Wysłany: 2021-03-12, 11:27   

Ok, te pewnie zostanie zrobione w serwisie. Ja pytam bardziej o to jak działa cały układ i czy można przypuszczać, że pomimo sprawnego (szczelnego) miecha po regeneracji auto nadal może samoczynnie opadać?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2021-03-12, 12:09   

Może

Odsyłam do SSP jak chcesz więcej wiedzieć:
http://chomikuj.pl/drago_...,3736373679.pdf
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2021-03-12, 12:48   

Radoslav napisał/a:
Ok, te pewnie zostanie zrobione w serwisie. Ja pytam bardziej o to jak działa cały układ i czy można przypuszczać, że pomimo sprawnego (szczelnego) miecha po regeneracji auto nadal może samoczynnie opadać?

Może ponieważ nieszczelność może być również poza amortyzatorem (miechem) czyli na odcinku pomiędzy amortyzatorem a zespołem zaworów.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Radoslav 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 08 Paź 2019
Posty: 82
Skąd: Bytom
Wysłany: 2021-03-14, 17:51   

Dziękuję, o taką informację mi chodziło.
 
 
Adix1985 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 08 Gru 2020
Posty: 1
Skąd: Augustów
Wysłany: 2021-03-15, 22:22   

Witam czy jest taka opcja żeby obniżyć zawieszenie i czy ktoś mógłby to zrobić?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2021-03-16, 05:58   

1. To raczej nie jest temat na takie pytanie. 2. Są na forum opisane 2 sposoby na zrobienie tego. 3. Polecam najnowszy 3. Czyli obniżenie tylko i wyłącznie jednego trybu dynamic a pozostawienie reszty w spokoju ::)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2021-03-16, 20:47   

Adix1985 napisał/a:
Witam czy jest taka opcja żeby obniżyć zawieszenie


Spuścić powietrze <jezyk2>
 
 
DinlySpeeD 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kacper
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 02 Mar 2021
Posty: 20
Skąd: Lublin
Wysłany: 2021-03-17, 09:34   

może czujnik poziomowania <brawo>
_________________
Audi A8 D3
 
 
Radoslav 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 08 Paź 2019
Posty: 82
Skąd: Bytom
Wysłany: 2021-03-25, 23:54   

W moim przypadku problemem był nieszczelny zawór miecha. Po wymianie zawieszenie trzyma poziom.
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2021-03-28, 10:03   

Już kilka przypadków miałem , ze miechy po regeneracji puszczały dalej, najlepiej zapiać oddzielny przewód z zaworem i manometrem do miecha, napompować i sprawdzić po nocy czy coś się zmieniło, wykluczysz wtedy resztę podzespołów w aucie .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.