Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3 Pomógł: 33 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2020-02-16, 17:58
To znaczy że nie da się podnośnika podłożyć żeby auto podlewarować ? jeśli tak to spróbuj podnieść tył i może wtedy wsadzisz drugi podnośnik pod przód.
Odkąd ja kupiłem tak stoi tył wygląda że jest ok tylko przod jak by był opadnięty auto jest po kolizji ale zawieszenie w sensie miechu i kompresor nie ucierpiały ciężko mi powiedzieć dlaczego tak leży. Chciałabym je chociaż podnieść ewentualnych nieszczelności będę wtedy szukał. Na krótko podpinam i pompuje kompresorem ale właśnie nie podnosi, i dlatego pytam czy musi być zapłon włączony
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3 Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2020-02-16, 20:07
Zrób adaptacje zawieszenia komputerem. Nieszczelność oznaczała by leżenie na glebie. Ja normalnie jeżdżę to na lifcie podnośnik mi się nie mieści pod prób. Wjeżdżam na deski i dopiero podnoszę auto moją żabą
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum