Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4.2MPI ] Znika prąd  
Autor Wiadomość
lukasz88 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 236
Skąd: michałowo
Wysłany: 2015-09-02, 06:44   

Dzięki za foto dopiero odebrałem , tak to o te chodziło ale dopiero jutro to posprawdzam dziś jestem w pracy bez audi także nic nie podziałam. jak coś się zmieni to oczywiście napisze
_________________
łukasz88
 
 
lukasz88 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 236
Skąd: michałowo
Wysłany: 2015-09-14, 06:16   

No i nic nie zmieniło ustawienie na min tiimerów. Najgorsze w tym wszystkim jest to że raz się usypia po kilki minutach a innym razem wogule <onie>
_________________
łukasz88
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-09-21, 17:19   

No to Lukasz masz tez niezły klopot kiedyś na jakims forum czytałem że cos sie z mmi chrzaniło i prąd znikał... kurcze masz jak bombe zegarowa z opoznionym zaplonem pozostawisz na parkingu i 2 dni i nie zapali <boisie>

u mnie znowu pali ale .... cos walcze z tym short to ground przy poduszkach mafie ,sai i zaworze odpowietrzenia zbiornika czy jakos tak ,

tez nie moge rozwiazac sprawy z elektryka , rozważam serwis aso w ostatecznosci
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
lukasz88 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 236
Skąd: michałowo
Wysłany: 2015-09-22, 06:34   

Tak se pomyślałem że a8 to jednak płeć żeńska. Nigdy nie wiadomo kiedy się za focha. <bezradny> <chura>
_________________
łukasz88
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-09-22, 06:45   

Spokojnie i bez nerwów. Sprawdzić stan akumulatora, zrobić sobie update MMI, później ewentualnie szukać po modułach...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
lukasz88 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 236
Skąd: michałowo
Wysłany: 2015-09-22, 08:15   

drago_o napisał/a:
Spokojnie i bez nerwów. Sprawdzić stan akumulatora, zrobić sobie update MMI, później ewentualnie szukać po modułach...
wszystko to zrobione. Problem leży gdzieś w usypianiu sterowników bo tak: trójkącik od awaryjnych czasem gaśnie po 3 minutach, czasem po godzinie a jeszcze innym razem wogule nie gaśnie no chyba że już nie ma prądu <bezradny>
_________________
łukasz88
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-09-22, 08:17   

Powinno zgasnąć razem z licznikiem chyba. A próbowałeś innych płyt instalacyjnych lub wgrania starszego MMI?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
lukasz88 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 236
Skąd: michałowo
Wysłany: 2015-09-22, 08:28   

Tak najpierw sam kupiłem w aso płyty i se wgrałem ale nic nie pomogło, a potem jak zaprowadziłem audi do Damiana Fossa to on wgrał (chyba ze swoich płyt nie wiem nie pytałem) od nowa ale również nic nie wniosło do sprawy.
_________________
łukasz88
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-09-22, 08:33   

dorwać kogoś z VASem bo tam jest chyba procedura wyszukiwania nieusypiających się sterowników :P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
lukasz88 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 236
Skąd: michałowo
Wysłany: 2015-09-22, 08:44   

ale czy to ma jakiś elektryk w aso znajomy powiedział że oni tak samo szukają odłączają poszczególne sterowniki i obserwują czas znalezienia usterki do 8 godzin x 340 brutto godzina 2720pln za samo znalezienie + ewentualny sterownik trochę grubo. Z forum to chyba nikt nie ma vasa <bezradny>
_________________
łukasz88
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-09-22, 09:40   

Mają VASy... kilka osób tak mówiło. Nawet ostatnio w wątku o utracie prądu nie tak dawno pisał ktoś, że on w VASie ma specjalną procedurę do tego.

No dobra impreza za znalezienie nieusypiającego się sterownika...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
czaruś 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 120
Skąd: szczecin
Wysłany: 2015-11-10, 22:29   

Kurcze - ja z prądem walczyłem z 2 miesiące. Wieczorem aku naładowane na 100% a rano już tylko 10-20% a nieraz nie mogłem nawet odpalić . Ogólnie aku padło mi do zera 6 razy. Byłem w trakcie sprawdzania poszczególnych elementów lecz padła mi pompa paliwa ( prawa - główna ) - jedna przyszła z wadą fabryczną i ją odesłałem i dopiero druga VDO okazała się dobra. Podczas prac w bagażniku zdziwiło mnie to - że mimo to że radia nie słuchałem to napęd w nawigacji co pare minut załanczał się i kręcił plytę. Wyciągnąłem nawigację i ją odłączyłem elektrycznie ( kostka podłączeniowa i antena ) a na światłowód założyłem pętlę ale nie wykodowywałem go z getaway'a. Wyciągnąłem aku z auta i go porządnie naładowałem. Wymieniłem też sterownik aku na ten nowszy 4E0915181C . W zielonym menu przestawiłem czasy usypiania i teraz po zamknięciu auta oświetlenie w środku gaśnie po 22sek a trójkącik awaryjnych razem z podświetleniem przycisków w podsufitce po 48sek. Od tygodnia mam spokój z rozładowywaniem aku. Zostawiłem auto na 3 dni bez odpalania i w czwartek na mmi stan baterii pokazało - 100%. Uważam że teraz jest u mnie ok - życzę Wam żebyście także uporali się z rozładowywaniem swoich aku bo naprawdę można się nieźle prez to nawkurwi.ać. A jeszcze - mam wgrany polski język ( przez kolegę shaqal'a - Łukasza ) ale jak widać w moim przypadku to nie on był przyczyną rozładowywania aku.
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2015-11-11, 17:13   

Jedna lub dwie pętle w przypadku rozładowywania to podstawowe narzędzie do znalezienia problemu.
 
 
lukasz88 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 236
Skąd: michałowo
Wysłany: 2016-01-29, 08:19   

Witam. W związku że temat ja zakładałem więc chciałbym się już podzielić iż znalazłem problem z prądem i pozostał rozwiązany, może komuś się przyda. Już ponad miesiąc temu (chyba w wigilię) znalazłem sterownik który nie usypiał się. Sterownik pamięci fotela był u mnie głównym winowajcą. Po jego odłączeniu audi w końcu odżyło i jak narazie nie mam problemów a aku. Wszystko działa kessy, dociąg klapy nawet po kilku dniowym postoju sterownik aku nic nie odłącza. Jeżdżę do pracy 300 metrów w jedną stronę i aku nie słabnie tzn. po pracy gdzieś się tam przejadę ale nie jest to jakaś długa trasa i aku trzyma się dobrze. Także dziękuje wszystkim którzy chcieli pomóc.
_________________
łukasz88
 
 
st@rost 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 185
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-29, 08:21   

lukasz88 napisał/a:
Jeżdżę do pracy 300 metrów w jedną stronę


300m D3 do pracy...a mowia ze w kraju bieda!

Pozazdroscic :)

ps. Gratuluje znalezenia i rozwiazania problemu :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.