Autor |
Wiadomość |
lukasz88
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Wrz 2014 Posty: 236 Skąd: michałowo
|
Wysłany: 2015-09-02, 06:44
|
|
|
Dzięki za foto dopiero odebrałem , tak to o te chodziło ale dopiero jutro to posprawdzam dziś jestem w pracy bez audi także nic nie podziałam. jak coś się zmieni to oczywiście napisze |
_________________ łukasz88 |
|
|
|
|
|
|
|
lukasz88
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Wrz 2014 Posty: 236 Skąd: michałowo
|
Wysłany: 2015-09-14, 06:16
|
|
|
No i nic nie zmieniło ustawienie na min tiimerów. Najgorsze w tym wszystkim jest to że raz się usypia po kilki minutach a innym razem wogule |
_________________ łukasz88 |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-09-21, 17:19
|
|
|
No to Lukasz masz tez niezły klopot kiedyś na jakims forum czytałem że cos sie z mmi chrzaniło i prąd znikał... kurcze masz jak bombe zegarowa z opoznionym zaplonem pozostawisz na parkingu i 2 dni i nie zapali
u mnie znowu pali ale .... cos walcze z tym short to ground przy poduszkach mafie ,sai i zaworze odpowietrzenia zbiornika czy jakos tak ,
tez nie moge rozwiazac sprawy z elektryka , rozważam serwis aso w ostatecznosci |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
lukasz88
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Wrz 2014 Posty: 236 Skąd: michałowo
|
Wysłany: 2015-09-22, 06:34
|
|
|
Tak se pomyślałem że a8 to jednak płeć żeńska. Nigdy nie wiadomo kiedy się za focha. |
_________________ łukasz88 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
lukasz88
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Wrz 2014 Posty: 236 Skąd: michałowo
|
Wysłany: 2015-09-22, 08:15
|
|
|
drago_o napisał/a: | Spokojnie i bez nerwów. Sprawdzić stan akumulatora, zrobić sobie update MMI, później ewentualnie szukać po modułach... | wszystko to zrobione. Problem leży gdzieś w usypianiu sterowników bo tak: trójkącik od awaryjnych czasem gaśnie po 3 minutach, czasem po godzinie a jeszcze innym razem wogule nie gaśnie no chyba że już nie ma prądu |
_________________ łukasz88 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
lukasz88
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Wrz 2014 Posty: 236 Skąd: michałowo
|
Wysłany: 2015-09-22, 08:28
|
|
|
Tak najpierw sam kupiłem w aso płyty i se wgrałem ale nic nie pomogło, a potem jak zaprowadziłem audi do Damiana Fossa to on wgrał (chyba ze swoich płyt nie wiem nie pytałem) od nowa ale również nic nie wniosło do sprawy. |
_________________ łukasz88 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
lukasz88
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Wrz 2014 Posty: 236 Skąd: michałowo
|
Wysłany: 2015-09-22, 08:44
|
|
|
ale czy to ma jakiś elektryk w aso znajomy powiedział że oni tak samo szukają odłączają poszczególne sterowniki i obserwują czas znalezienia usterki do 8 godzin x 340 brutto godzina 2720pln za samo znalezienie + ewentualny sterownik trochę grubo. Z forum to chyba nikt nie ma vasa |
_________________ łukasz88 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
czaruś
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 120 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2015-11-10, 22:29
|
|
|
Kurcze - ja z prądem walczyłem z 2 miesiące. Wieczorem aku naładowane na 100% a rano już tylko 10-20% a nieraz nie mogłem nawet odpalić . Ogólnie aku padło mi do zera 6 razy. Byłem w trakcie sprawdzania poszczególnych elementów lecz padła mi pompa paliwa ( prawa - główna ) - jedna przyszła z wadą fabryczną i ją odesłałem i dopiero druga VDO okazała się dobra. Podczas prac w bagażniku zdziwiło mnie to - że mimo to że radia nie słuchałem to napęd w nawigacji co pare minut załanczał się i kręcił plytę. Wyciągnąłem nawigację i ją odłączyłem elektrycznie ( kostka podłączeniowa i antena ) a na światłowód założyłem pętlę ale nie wykodowywałem go z getaway'a. Wyciągnąłem aku z auta i go porządnie naładowałem. Wymieniłem też sterownik aku na ten nowszy 4E0915181C . W zielonym menu przestawiłem czasy usypiania i teraz po zamknięciu auta oświetlenie w środku gaśnie po 22sek a trójkącik awaryjnych razem z podświetleniem przycisków w podsufitce po 48sek. Od tygodnia mam spokój z rozładowywaniem aku. Zostawiłem auto na 3 dni bez odpalania i w czwartek na mmi stan baterii pokazało - 100%. Uważam że teraz jest u mnie ok - życzę Wam żebyście także uporali się z rozładowywaniem swoich aku bo naprawdę można się nieźle prez to nawkurwi.ać. A jeszcze - mam wgrany polski język ( przez kolegę shaqal'a - Łukasza ) ale jak widać w moim przypadku to nie on był przyczyną rozładowywania aku. |
|
|
|
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2015-11-11, 17:13
|
|
|
Jedna lub dwie pętle w przypadku rozładowywania to podstawowe narzędzie do znalezienia problemu. |
|
|
|
|
lukasz88
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Wrz 2014 Posty: 236 Skąd: michałowo
|
Wysłany: 2016-01-29, 08:19
|
|
|
Witam. W związku że temat ja zakładałem więc chciałbym się już podzielić iż znalazłem problem z prądem i pozostał rozwiązany, może komuś się przyda. Już ponad miesiąc temu (chyba w wigilię) znalazłem sterownik który nie usypiał się. Sterownik pamięci fotela był u mnie głównym winowajcą. Po jego odłączeniu audi w końcu odżyło i jak narazie nie mam problemów a aku. Wszystko działa kessy, dociąg klapy nawet po kilku dniowym postoju sterownik aku nic nie odłącza. Jeżdżę do pracy 300 metrów w jedną stronę i aku nie słabnie tzn. po pracy gdzieś się tam przejadę ale nie jest to jakaś długa trasa i aku trzyma się dobrze. Także dziękuje wszystkim którzy chcieli pomóc. |
_________________ łukasz88 |
|
|
|
|
|
|
|
st@rost
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-01-29, 08:21
|
|
|
lukasz88 napisał/a: | Jeżdżę do pracy 300 metrów w jedną stronę |
300m D3 do pracy...a mowia ze w kraju bieda!
Pozazdroscic
ps. Gratuluje znalezenia i rozwiazania problemu |
|
|
|
|
|