Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4.2TDI ] Mozliwy przebieg na jednym silniku i jednej  
Autor Wiadomość
LMG88 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Lukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3 4.2TDI Long
Wiek: 36
Dołączył: 30 Lis 2017
Posty: 13
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2017-11-30, 22:34   [D3 06 4.2TDI ] Mozliwy przebieg na jednym silniku i jednej

Witam
Chcialbym pochwlic sie moim przebiegiem i powiedziec ze 400 sam mu narobilem :)
 
 
Dymian 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 161
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2017-11-30, 22:52   

no to jestem pod wrażeniem!
Masz niezłe doświadczenie z D3- ile czasu zajęło Ci te 400kkm?
 
 
LMG88 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Lukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3 4.2TDI Long
Wiek: 36
Dołączył: 30 Lis 2017
Posty: 13
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2017-11-30, 23:17   

Od wakacji 2012, pierwsza trase jechalem do Wroclawia w dniu pierwszego meczu Polska Grecja
Jeden z najlepszych dni w moim zyciu, pusta droga, piekna pogoda
Duzo razem z Ba8cia przezylismy i duzo jeszcze przed nami :)
Doswiadczenie dosc dobre uwazam, a D3 to najlepsze auto jakie tylko mozna posiadac :)
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-12-01, 06:00   

A jak z oprzyrządowaniem silnika co Było wymieniane?
Przebieg bardzo ładny. Godny 1.9 tdi <amasz>
_________________

 
 
LMG88 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Lukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3 4.2TDI Long
Wiek: 36
Dołączył: 30 Lis 2017
Posty: 13
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2017-12-01, 08:07   

Wymienialem przy 450tkm komplet rozrzad, ale nie dlatego ze byl jakis problem, tylko ze juz sie nalezalo. Przed wymiana odpal bez problemow, zero stukania itp.
Przy wymanie rozrzadu okazalo sie ze turbiny i intercoolery sa wciaz idealne, sam bylem zdziwiony, lopatki w turbinach bez zadnych uszczerbkow ani nie byly dosmolone.
4 wtryski byly wymieniane i listwy. Wtryski okazaly sie problemem, oryginaly w Audi wychodzily po 2500 za sztuke, wiec w sumie same wtryski kosztowalyby tyle co caly rozrzad. Do BVNa nie ma zamiennikow i rownoczesnie nie da sie ich regenerowac. Wtryski pizoelektryczne Boscha mozna jedynie sprawdzic w serwisach ktore zajmuja sie regeneracja. Obdzwonilem chyba pol Polski za tym. Ostatecznie udalo mi sie znalezc nowe oryginaly w Niemczech po €150 za sztuke.
Poza tym osprzet silnika oceniam na bardzo dobry
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-12-01, 08:26   

Te silniki dobrze serwisowane robią grubo ponad milion ...także LMG88 jeszcze dużo radości cię czeka ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
LMG88 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Lukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3 4.2TDI Long
Wiek: 36
Dołączył: 30 Lis 2017
Posty: 13
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2017-12-01, 08:39   

Dziekujemy razem z BA8CIA :)
Chcialbym dodac ze olej wraz z filtrem oleju i filtrem paliwa wymieniam przy 12-13tkm, mysle ze to rowniez pomaga i bedzie pomagac dalej naszym przebiegom :)
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-12-01, 08:46   

LMG88 napisał/a:
lej wraz z filtrem oleju i filtrem paliwa wymieniam przy 12-13tkm
To najważniejsze, serwis LongLife zabija silniki ...doświadczam tego niemalże każdego dnia w pracy.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-12-01, 13:08   

LMG88, <okok> <brawo>

a co z DPFami?
 
 
LMG88 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Lukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3 4.2TDI Long
Wiek: 36
Dołączył: 30 Lis 2017
Posty: 13
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2017-12-01, 19:01   

Przy przebiegu okolo 400 tys zaswiecil sie Check Engine i samochod byl duzo slabszy, czasami rozrzazanie mrugalo. U mechanika okazalo sie ze DPFy
Zastosowli procedure wypalania DPFu, komputer sam dyktowal co nalezy robic
Troche rozgrzania, troche trzymania na obrotach i po okolo 45 minutach i klebach dymu bylo po.
I tutaj mnie zaciekawila jedna sprawa
Na czym polega ta ekologia, skoro syf ktory byl zbierany przez lata, zostal wypuszczony w powietrze w jednej chwili
Moze ktos zna na to odpowiedz? :)
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-12-01, 22:08   

LMG88 napisał/a:
Na czym polega ta ekologia, skoro syf ktory byl zbierany przez lata, zostal wypuszczony w powietrze w jednej chwili
Moze ktos zna na to odpowiedz?
Nie został wyrzucony w powietrze tylko spalony na popiół. Podczas normalnej eksploatacji nie możliwe jest osiągnięcie wystarczającej temperatury w układzie wydechowym. Podczas procedury wypalania, DPF osiąga nawet 700*C i dzięki temu nagromadzone cząsteczki mogą być spopielone ...to tak w skrócie ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 60
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2017-12-02, 06:34   

danishow napisał/a:
Podczas normalnej eksploatacji nie możliwe jest osiągnięcie wystarczającej temperatury w układzie wydechowym.


Możliwe, możliwe, tylko trzeba jeździć a nie opier...ać się za kierownicą.
Nigdy nie miałem wypalanego DPF-a w serwisie, a przebieg taki że 99% aut tego forum nigdy go nie osiągnie.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-12-02, 15:54   

Ja mam 440tys :) z wyliczeń według MrFix'a powinno być około 650tys ale wiadomo, że trochę trzeba odjąć bo mmi na postoju też często działa.

Już pisałem tu na forum, że widziałem w DE sztukę na sprzedaż 1,2mln km w 4.0 :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
eed 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 223
Skąd: Gryfino - Aukra
Wysłany: 2017-12-06, 08:27   

Przebieg zacny <brawo> to wychdzi na to ze ja z moimi dwustoma z hakiem to dopiero dotarlem silnik :D
_________________

 
 
Glac 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy
Wiek: 21
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 267
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-12-08, 14:17   

Zacny przebieg i brawo, że jawnie o tym piszesz - chociaż mały to zawsze wkład w opinię publiczną, że 200 tys. km to już "Paaanie z takim przebiegiem to zara na szrot" :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.