Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 ] Cieknacy szyberdach  
Autor Wiadomość
yasio 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 153
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2015-10-16, 17:39   

No to czeka mnie rozbieranie <bezradny> Macie może namiar na kogoś z takim panelem lub zastanawiam sie nad możliwością naprawy próbował ktoś <hmm>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-16, 18:22   

Masz dostęp do działu Ogłoszenia--->Sprzedam tam możesz znaleźć interesujace cię cześci a poza tym jest pod Legnicą szrot-firma Carsam. Wyszukaj w necie kontaktu,wiem że maja Dtrojki
 
 
yasio 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 153
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2015-10-17, 18:01   

Pytanko czy sam panel z wersji UK będzie pasował do Europejczyka oczywiście bez ręcznego i dotyku samo sterowanie mmi
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-10-17, 18:35   

Pasować będzie ale tęczy i opalanie będziesz miał z drugiej strony
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
yasio 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 153
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2015-10-17, 18:39   

Ale chodzi tylko o sterowanie mmi przełożyć z UE w moje oe bo resztę mam sprawne ręczny i dotyk
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-10-19, 20:06   

Ale w panelu masz miejsca wycięte na ręczny i odpalanie. Jak zamienisz panele to będziesz miał wycięcie do odpalania po swojej stronie a ręczny po pasażera. Te miejsca nei są wymienne.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
yasio 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 153
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2015-10-20, 19:21   

Panel kupiłem za 600 żyła bez dotyku przełożyłem sama elektronikę w stary panel i wszystko śmiga <chura> Myśle ze z UK tez tak można zrobić bez problemu pozdr.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-10-21, 05:56   

Można było od razu napisac, że samą elektronikę to bym się nie kłucił :D Bo myślę, że można to zrobić ale pewności nie mam :D

Dla mnei panel to panel hehe :P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Pedros615 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2015
Posty: 38
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-02-23, 22:14   

Panowie ostatnio ciekło mi w okolicach przedniego słupka po stronie kierowcy pod osłoną słoneczną i z boku przy rączce nad szybą boczną. Znalazłem pomocne schematy na naszym forum ale brak opisu wiec napiszę jak to zrobiłem może komuś to pomoże :)
A więc narazie przeczyściłem tylko dwa przednie kanaliki.
Od strony kierowcy:
Użyłem stalowej cienkiej linki która była w miarę giętka i dobrze wykładała się w kanaliku. Otworzyłem solara na całą szerokość i od góry wprowadzałem linkę do kanalika. Kanaliki przednie znajdują się w obu narożnikach przednich solara/szyberdachu (jak stanie się na progu i przyciśnie się owiewkę która podnosi się po otwarciu dachu to na pewno się zobaczy otworek szerokości na oko ok. 1cm). Wepchałem linki ile mogłem i zacząłem nią kręcić pomału wyciągając. Dzięki temu ewentualny brud na ściankach kanalika został zerwany (a bynajmniej mam taką nadzieję). Następnie skręciłem koła w lewo i odkręciłem nadkole (część nadkola po stronie kabiny). Przykręcone było do nadwozia jak dobrze pamiętam 5 śrubkami TORX na rozmiar nie spojrzałem. Po odkręcenu odchyliłem to nadkole i już było widać na grodzi pomiędzy kołem a kabiną gumową tulejkę spustową. włożyłem i tam linkę i powtórzyłem czynność. następnie wziąłem wężyk włożyłem od góry (od solara) w otwór w wężyk wsadziłem lejek i pomału lałem wodę patrząc czy wypływa przy kole. woda się lała czyli kanalik drożny:) Moim skromnym zdaniem jednak inżynierowie nie popisali się tą tulejką spustową gdyż końcówka jest spłaszczona i łatwo może się zabrudzić, a konsekwencje ewentualnego zalania np. panelu sterowania MMI są spore. Zapewne kierowali się tym żeby błoto do kanalika nie dostawało się od strony koła. Ja już miałem wyciąć większy otwór w tej tulejce gumowej ale na próbę wsadziłem na wcisk plastikową rurkę z kołnierzem aby tulejka była rozwarta cały czas. przed następną zimą też będę czyścił to zobaczę czy dzieje się coś niepokojącego. Takim sposobem zakończyłem czyszczenie kanalika po stronie kierowcy. Oczywiście montaż nadkola w kolejności odwrotnej.

Od strony pasażera.
Również rozpocząłem od góry wprowadzając linkę i obracając ją pomału wyciągając. Następnie odkręciłem 6 srubek TORX (nie wiem czemu było tu 6 a po drugiej 5 ale mniejsza o większość). Niestety po odchyleniu nadkola ujrzałem zbiorniczek płynu do spryskiwaczy. Było mało miejsca na dalsze prace więc podnośnik w ruch i koło out. Teraz miejsca było sporo . Zbiorniczek przykręcony jest 2 nakrętkami i jedną śrubką w rozmiarze 10. Można odpiąć 2 wtyczki do pompek i kilka przewodów doprowadzających płyn i całkiem wyjąć zbiorniczek ale ja tego nie robiłem tylko go odchyliłem. Następnie na grodzi pomiędzy kołem i kabiną namacałem tą gumową tulejkę (całe szczęście że mam długie i cienkie ręce). Po włożeniu cienkiego wkrętaczka wylało mi się na rękę sporo wody. mimo czyszczenia od góry zapchane było przy tulejce spustowej. przeczyściłem tulejkę jak mogłem i następnie znowu lejek od góry (od solara) i pomału wlewałem przepłukując cału kanalik. Również z tej strony zastosowałem plastikową rurkę z kołnierzem (chyba wcześniej służyła jako ustnik od alkomatu troszkę przyciąłem i pasuje galancie). poskładałem do kupy i gotowe.

Mam nadzieję że się komuś przyda. Proponuje jednak czyścić z obu stron a już na pewno od dołu tulejkę spustową bo jest ona naprawdę bardzo cienka i troszkę syfu wystarczy żeby zablokować odpływ. Niebawem wyczyszczę jeszcze 2 tylne kanaliki ale dziś chciałem Ligę Mistrzów obejrzeć i sobie darowałem <jezyk2> Naszęście przód jest juz w 100% drożny <chura>
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-02-24, 11:15   

Pedros615,

ja czyściłem kanaliki czymś takim http://www.kwasek.pl/pl/c/Sprezyny-Wod-Kan/107/2 :D :D

kupiłem w castoramie z bardzo cienkim splotem , wszelkie druciki w moim przypadku sie zaginały i nie przechodziły przez całość natomiast powyższa zaawansowana machineria poradziła sobie bez problemu :D następnie powietrze spręzone i woda pod ciśnieniem teraz woda zapierdziela fantastycznie :) , warto tam zaglądać co jakis czas u mnie na szczęście nic sie nie stało ale zalanie panelu MMI jest kosztowne.
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-02-24, 11:22   

przody są banalne ale tył jest masakra :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Damias 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-24, 12:11   

drago_o napisał/a:
przody są banalne ale tył jest masakra :D

Dlaczego?
Dużo lepiej mi się czyściło tylne kanały niż przedni po stronie pasażera ze względu na zbiornik płynu do spryskiwaczy :)
 
 
Pedros615 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2015
Posty: 38
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-02-24, 16:14   

Takiego sprzętu jak zaprezentowałeś kolego raftor, trochę bałem się użyć bo nie chciałem rozerwać tego kanaliku. Mam taki większych rozmiarów ale służy do czegoś innego niż branża motoryzacyjna :D . Ale na pewno jest bardziej skuteczny od mojego sposobu <brawo>
Co do czyszczenia tylnych kanalików się nie wypowiem bo jeszcze ich nie czyściłem ale zamiar jest :) O tyle trudniej jest je pewnie przeczyścić że nie bardzo da się od góry to zrobić (czyścić i przepłukać bo nie ma dostępu do otworów) i trzeba robić od dołu czyli podnośnik koło zdjąć i nadkole. Ale mam nadzieje, że niema przeszkód tak jak z prawym przednim gdzie przeszkadza zbiorniczek płynu do spryskiwaczy.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-02-24, 16:25   

Tak, główna przeszkoda to dostępność od góry więc ciężko je np przedmuchać jak już się w miarę udrożni. Koledzy opisywali jak dobrać się do nich po delikatnym półdemontażu podsufitki :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-02-25, 12:28   

Panowie co chodzi o czyszczenie kanalikow szybra to powiem tak jak zalewalo mi auto to bylem gotow zaspawac szyber,

szyber sie zaciął i nie chcial otworzyć <bezradny>

jak otworzylem to myla masakra zeby to przedrutowac drut do konca nie wchodzil

potem trzeba bylo dmuchac powietrzem i znow drutem i na koniec woda i udalo sie

co chodzi o tyl to poszedł niewiarygodnie prosto

kolo wywalic

nadkole wywalic

znajdzemy saczki

uciac je troche nozycznami

troche syfu wyjdzie

dluuuuuuuuuuuuugi drucik /linka

i przepychamuy OD DOŁU

jezeli przepchalismy sie drutem

lac wode do szybra powolutku

w strone tylu aura ale z glowa

tak aby woda nie przplywala do przodu

i nie zaduzo bo wyleje sie poza miske szybra i zaleja autko

i tak spokojnie mozna sobie przepchac tylne odplywy
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.