Autor |
Wiadomość |
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2011-12-14, 15:08
|
|
|
mdamian napisał/a: | Wszystko zależy od stylu jazdy , jeżeli będziesz tym samochodem jeździć normalnie (nie jak Hołowczyc :mrgreen: ) to spokojnie możesz wstawiać Staga , jeśli będziesz nim cisnąć(jak Hołek) to BRC ;-) |
A możesz uzasadnic dlaczego?
Zachwycacie sie BRC jak by to było nie wiadomo co.Odłączcie pompe paliwa to sie dowiecie jak wasze BRC działa naprawde.
Sprawdzony i dobry zestaw to
Stag Premium lub Plus
wielozawor EXTRA
Faro fi 8
Hana zielona pojedyncza
2x Ac r01 |
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-12-14, 15:37
|
|
|
hipcio napisał/a: | Zachwycacie sie BRC jak by to było nie wiadomo co.Odłączcie pompe paliwa to sie dowiecie jak wasze BRC działa naprawde. |
Możesz rozwinąć swoja myśl? |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2011-12-14, 15:44
|
|
|
BRC lubi po cichu podbierac paliwo jak nie daje rady. Nie jestem tego pewien na 100% ale kiedyś wyczytałem ze może też gasic czeka. Jednak nigdy sie z tym niespotkalem wiec reki niedam obciac. Napewno ma dobre wtryskiwacze.
Ja na swoim Stagu 300 przejechalem 67tys km i rowniez nie ma problemow.
Znalazlem na LPG-forum
BRC P&D to bardzo fajny zestaw ale pamiętaj, że ma ona możliwość podpięcia do OBD samochodu i gaszenia m. in. "czeka" kiedy wystąpi błąd, że nawet się nie zorientujesz. Opcja ta lubi być wykorzystywana do kamuflowania partactwa.
Krótko mówiąc dobry warsztat obowiązkowo ale to jak wygrać w totka.
I tyle w temacie |
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-12-14, 18:37
|
|
|
A to Ci :roll: , aż się zapytam swojego gazownika o to, ciekawe co mi odpowie :-P |
|
|
|
|
|
|
|
xxxmobilekxxx
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8L D3
Dołączył: 07 Sty 2010 Posty: 10 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2011-12-14, 21:04
|
|
|
Silnik ma oznaczenie BFM więc nie jest to FSI |
_________________ A8 :* |
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-12-14, 21:54
|
|
|
Napisałem ci na PW , jak możesz założyć , w jakich konfiguracjach i cenach.
[ Dodano: 2011-12-14, 21:55 ]
hipcio napisał/a: | ale kiedyś wyczytałem ze może też gasic czeka |
i to jest najprawdziwsza prawda..........jest taka opcja programowania ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
ShelbyShn
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D3 / S3 8L
Dołączył: 12 Sie 2015 Posty: 21 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-12-20, 14:28
|
|
|
Odgrzeję trochę kotleta
Od ostatnich wypowiedzi minęło parę lat więc i pewnie dużo się pozmieniało.
Jakie instalacje gazowe polecacie do 4.2 BFM ? Na co warto zwrócić uwagę jak wybiorę się do gazowanika? Chciałbym żeby było bezproblemowo, a nie jakieś ciągłe regulowanie, check engine itp. |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-12-20, 14:59
|
|
|
Porządny reduktor (KME Twin to minimum bo podwojny) lub dwa reduktory innej maści ogarniajace minimum 400 koni i stabilne termicznie) Do tego wtryskiwacze sensowne (barracuda 130) i elektronika sterująca taka która nie generuje problemów (ja zdecydowanie polecam AEB czyli King, OMVL, Zavoli, Elpigaz - tego ostatniego bym unikał bo soft nie obsługuje innych wtryskow niz elpigazowe ktore są ..... no malo popularne). Koniecznie wielozawór ekstra i farolub miedź 8mm. Od elektroniki zdecydowanie ważniejszy jest gazownik który ogarnia temat, bo nawet najlepsze komponenty są nic nie warte jak robi to kmiot ktory chce zrobic jak najwiecej aut w krotkim czasie. Lepsze śmieci pod maską ale świadomie zamontowane niż BRC czy Prins polozone przez kretyna. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-20, 17:45
|
|
|
BRC Sequent plug&drive
Albo SAG na Qmaxie zakładany u Markap750
Ja latam 3 lata na BRC |
|
|
|
|
ShelbyShn
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D3 / S3 8L
Dołączył: 12 Sie 2015 Posty: 21 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-12-21, 21:58
|
|
|
Byłem dzisiaj u jednego gazownika. Zaproponował mi tak: jeden reduktor ,,gold'', wtryskiwacze baracuda, steronik STAG jakiś kunex,qunex czy coś, nie zapisałem i teraz nie pamiętam dokładnie jak się nazywał , butla około 65L , wlew pod klapką za 4800 zł. Co o tym myślicie? Powiedział że jeden reduktor powinien wystarczyć chyba że na autostradzie będę latał dłuższe odcinki po 250km/h to wtedy może zamarzać. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-21, 22:03
|
|
|
Jeden zwykły gold?? Zmień gazownika A sterownik jeśli Qmqx to ok. |
|
|
|
|
ShelbyShn
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D3 / S3 8L
Dołączył: 12 Sie 2015 Posty: 21 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-12-22, 00:01
|
|
|
Mówił że montowal już tak i było dobrze. Nie upieram się że ma rację ale facet bardzo dobre oceny ma na necie. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-22, 04:42
|
|
|
Cytat: | Mówił że montowal już tak i było dobrze. |
Jak by założyć kanapke to jeszcze ale na zwykłym goldzie to zapomnij że będzie dobrze. |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1790 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2015-12-22, 07:47
|
|
|
Miałem jednego golda - nie dawał rady , miałem jednego najmocniejszego prinsa i leży bo prawie dawał radę . Teraz jest kanapka i jest ok . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
ShelbyShn
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D3 / S3 8L
Dołączył: 12 Sie 2015 Posty: 21 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-12-22, 08:39
|
|
|
Kanapkę ? Możecie rozwinąć ? No i właśnie o takie opinie mi chodziło . Będę miał to na uwadze. Dzięki.
Drugi gazownik zaproponował mi ladi renzo na 2 reduktorach za okolice 5500 . Ale nie wiem jakie wtryski. |
|
|
|
|
|