Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 ] Jaka instalacja gazowa do A8 D3 4.2  
Autor Wiadomość
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-12-14, 15:08   

mdamian napisał/a:
Wszystko zależy od stylu jazdy , jeżeli będziesz tym samochodem jeździć normalnie (nie jak Hołowczyc :mrgreen: ) to spokojnie możesz wstawiać Staga , jeśli będziesz nim cisnąć(jak Hołek) to BRC ;-)


A możesz uzasadnic dlaczego?

Zachwycacie sie BRC jak by to było nie wiadomo co.Odłączcie pompe paliwa to sie dowiecie jak wasze BRC działa naprawde.

Sprawdzony i dobry zestaw to

Stag Premium lub Plus
wielozawor EXTRA
Faro fi 8
Hana zielona pojedyncza
2x Ac r01
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-12-14, 15:37   

hipcio napisał/a:
Zachwycacie sie BRC jak by to było nie wiadomo co.Odłączcie pompe paliwa to sie dowiecie jak wasze BRC działa naprawde.


Możesz rozwinąć swoja myśl?
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-12-14, 15:44   

BRC lubi po cichu podbierac paliwo jak nie daje rady. Nie jestem tego pewien na 100% ale kiedyś wyczytałem ze może też gasic czeka. Jednak nigdy sie z tym niespotkalem wiec reki niedam obciac. Napewno ma dobre wtryskiwacze.

Ja na swoim Stagu 300 przejechalem 67tys km i rowniez nie ma problemow.

Znalazlem na LPG-forum

BRC P&D to bardzo fajny zestaw ale pamiętaj, że ma ona możliwość podpięcia do OBD samochodu i gaszenia m. in. "czeka" kiedy wystąpi błąd, że nawet się nie zorientujesz. Opcja ta lubi być wykorzystywana do kamuflowania partactwa.
Krótko mówiąc dobry warsztat obowiązkowo ale to jak wygrać w totka.

I tyle w temacie
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-12-14, 18:37   

A to Ci :roll: , aż się zapytam swojego gazownika o to, ciekawe co mi odpowie :-P
 
 
xxxmobilekxxx 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8L D3
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 10
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2011-12-14, 21:04   

Silnik ma oznaczenie BFM więc nie jest to FSI
_________________
A8 :*
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2011-12-14, 21:54   

Napisałem ci na PW , jak możesz założyć , w jakich konfiguracjach i cenach.

[ Dodano: 2011-12-14, 21:55 ]
hipcio napisał/a:
ale kiedyś wyczytałem ze może też gasic czeka

i to jest najprawdziwsza prawda..........jest taka opcja programowania ;-)
 
 
ShelbyShn 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D3 / S3 8L
Dołączył: 12 Sie 2015
Posty: 21
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-12-20, 14:28   

Odgrzeję trochę kotleta :D

Od ostatnich wypowiedzi minęło parę lat więc i pewnie dużo się pozmieniało.

Jakie instalacje gazowe polecacie do 4.2 BFM ? Na co warto zwrócić uwagę jak wybiorę się do gazowanika? Chciałbym żeby było bezproblemowo, a nie jakieś ciągłe regulowanie, check engine itp.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-12-20, 14:59   

Porządny reduktor (KME Twin to minimum bo podwojny) lub dwa reduktory innej maści ogarniajace minimum 400 koni i stabilne termicznie) Do tego wtryskiwacze sensowne (barracuda 130) i elektronika sterująca taka która nie generuje problemów (ja zdecydowanie polecam AEB czyli King, OMVL, Zavoli, Elpigaz - tego ostatniego bym unikał bo soft nie obsługuje innych wtryskow niz elpigazowe ktore są ..... no malo popularne). Koniecznie wielozawór ekstra i farolub miedź 8mm. Od elektroniki zdecydowanie ważniejszy jest gazownik który ogarnia temat, bo nawet najlepsze komponenty są nic nie warte jak robi to kmiot ktory chce zrobic jak najwiecej aut w krotkim czasie. Lepsze śmieci pod maską ale świadomie zamontowane niż BRC czy Prins polozone przez kretyna.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-20, 17:45   

BRC Sequent plug&drive :)

Albo SAG na Qmaxie zakładany u Markap750 :]

Ja latam 3 lata na BRC :)
 
 
ShelbyShn 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D3 / S3 8L
Dołączył: 12 Sie 2015
Posty: 21
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-12-21, 21:58   

Byłem dzisiaj u jednego gazownika. Zaproponował mi tak: jeden reduktor ,,gold'', wtryskiwacze baracuda, steronik STAG jakiś kunex,qunex czy coś, nie zapisałem i teraz nie pamiętam dokładnie jak się nazywał :P , butla około 65L , wlew pod klapką za 4800 zł. Co o tym myślicie? Powiedział że jeden reduktor powinien wystarczyć chyba że na autostradzie będę latał dłuższe odcinki po 250km/h to wtedy może zamarzać.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-21, 22:03   

Jeden zwykły gold?? Zmień gazownika :) A sterownik jeśli Qmqx to ok.
 
 
ShelbyShn 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D3 / S3 8L
Dołączył: 12 Sie 2015
Posty: 21
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-12-22, 00:01   

Mówił że montowal już tak i było dobrze. Nie upieram się że ma rację ale facet bardzo dobre oceny ma na necie.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-22, 04:42   

Cytat:
Mówił że montowal już tak i było dobrze.


Jak by założyć kanapke to jeszcze ale na zwykłym goldzie to zapomnij że będzie dobrze.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2015-12-22, 07:47   

Miałem jednego golda - nie dawał rady , miałem jednego najmocniejszego prinsa i leży bo prawie dawał radę . Teraz jest kanapka i jest ok .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
ShelbyShn 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D3 / S3 8L
Dołączył: 12 Sie 2015
Posty: 21
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-12-22, 08:39   

Kanapkę ? Możecie rozwinąć ? No i właśnie o takie opinie mi chodziło . Będę miał to na uwadze. Dzięki.
Drugi gazownik zaproponował mi ladi renzo na 2 reduktorach za okolice 5500 . Ale nie wiem jakie wtryski.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.