Autor |
Wiadomość |
xxxmobilekxxx
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8L D3
Dołączył: 07 Sty 2010 Posty: 10 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2011-12-13, 19:09 [D3 06
] Jaka instalacja gazowa do A8 D3 4.2
|
|
|
Witam.
Jaką instalację gazową polecacie do tego auta ?
Wiem, że jest dużo wątków na ten temat ale nigdzie nie zobaczyłem dokładniej specyfikacji instalacji .
Orientowałem się w zakładach mam dylemat pomiędzy dwoma:
-polecają Staga z wtryskami Hana oraz 2 reduktorami
-lub całą instalację firmy BRC
Stag będzie sporo tańszy od Brc .
Może ktoś ma doświadczenia co do instalacji firmy STAG |
_________________ A8 :* |
|
|
|
|
|
|
|
martab99
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 157 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
martab99
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 157 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-12-13, 19:53
|
|
|
mdamian napisał/a: | Wszystko zależy od stylu jazdy , jeżeli będziesz tym samochodem jeździć normalnie (nie jak Hołowczyc :mrgreen: ) to spokojnie możesz wstawiać Staga , jeśli będziesz nim cisnąć(jak Hołek) to BRC ;-) |
Przepraszam, a na czym ma polegać na różnica? |
_________________ Marcin
4WD + 1WD |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
ricov6
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rysiek
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2009 Posty: 112 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-12-13, 20:08
|
|
|
SRTAG-300 ISA 2 wtryski Hana 2000 (zielone) reduktory do wyboru i będzie wszystko super super hulać |
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-12-13, 20:28
|
|
|
Dobrze założony BRC jest bezobsługowy. Ja mam na dwóch parownikach, latam już drugi rok (60 tys) i zmieniłem sobie tylko filtry w międzyczasie (150zł) i nic więcej. Odpalam i jadę :-D A za jakość się płaci...
W D3 powinno być tak samo :->
Nie wiem jak jest za STAG-iem, prawdopodobnie też może dobrze chodzić, ale tak jak napisałem- polecam w 100% BRC. |
|
|
|
|
xxxmobilekxxx
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8L D3
Dołączył: 07 Sty 2010 Posty: 10 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2011-12-13, 21:08
|
|
|
Powiem tak koszt instalacji BRC to 5000 zł
Stag + wtryski hana + 2 reduktory 4300 zł
Więc jest różnica w cenie ale już nie o nią chodzi bo słyszałem opinie że Stag też nieźle chodzi i jak różnice są nieznaczne to po co przepłacać za markę .
Dlatego do was forumowiczów skierowałem zapytanie |
_________________ A8 :* |
Ostatnio zmieniony przez xxxmobilekxxx 2011-12-14, 20:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2011-12-14, 00:40
|
|
|
Widze rocznik 2006. Który miesiać ? Tam nie masz jeszcze FSI ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2011-12-14, 00:42
|
|
|
potwierdzam stag i wtryski hanki zielone plus reduktory ac-r01 na moim aucie spisuje się dobrze patrz komu dajesz auto na instalacje bo partaczy wokół dużo bardzo ważne jest dobrze wyregulować instalacje bo może check wyskakiwać |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-12-14, 12:40
|
|
|
xxxmobilekxxx napisał/a: | Stag będzie sporo tańszy od Brc .
Może ktoś ma doświadczenia co do instalacji firmy STAG |
pytałeś mnie już na PW..............bierz BRC, miałem STAG-a w A8 D2 5V 310KM i mam mieszane doświadczenia,wieczny problem z check engine , ustawianiem itd
[ Dodano: 2011-12-14, 12:41 ]
Mucholejkolator napisał/a: | Dobrze założony BRC jest bezobsługowy |
zgadzam się na 300%
[ Dodano: 2011-12-14, 12:42 ]
dice111 napisał/a: | Widze rocznik 2006. Który miesiać ? Tam nie masz jeszcze FSI ? |
gadaliśmy z właścicielem .......ma bez FSI :-P |
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2011-12-14, 13:47
|
|
|
xxxmobilekxxx napisał/a: | Powiem tak koszt instalacji BRC to 5500 zł
Stag + wtryski hana + 2 reduktory 4300 zł
Więc jest różnica w cenie ale już nie o nią chodzi bo słyszałem opinie że Stag też nieźle chodzi i jak różnice są nieznaczne to po co przepłacać za markę .
Dlatego do was forumowiczów skierowałem zapytanie |
ja za staga zapłaciłem 5500 zł, wszystko zależy czy instalacja jest wstawiana czy wrzucana pod maskę, kolejna kwestia to regulacja, jeżeli poleci instalator po automacie to wyjdzie to na pewno szybko, ale nie koniecznie dobrze dla samochodu |
|
|
|
|
|
|
|
martab99
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 157 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-12-14, 13:55
|
|
|
Powyższe rozważania oczywiście mają sens pod warunkiem, że kolega ma auto z MPI a nie FSI |
_________________ Marcin
4WD + 1WD |
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2011-12-14, 13:56
|
|
|
sebos17 napisał/a: | xxxmobilekxxx napisał/a: | Powiem tak koszt instalacji BRC to 5500 zł
Stag + wtryski hana + 2 reduktory 4300 zł
Więc jest różnica w cenie ale już nie o nią chodzi bo słyszałem opinie że Stag też nieźle chodzi i jak różnice są nieznaczne to po co przepłacać za markę .
Dlatego do was forumowiczów skierowałem zapytanie |
ja za staga zapłaciłem 5500 zł, wszystko zależy czy instalacja jest wstawiana czy wrzucana pod maskę, kolejna kwestia to regulacja, jeżeli poleci instalator po automacie to wyjdzie to na pewno szybko, ale nie koniecznie dobrze dla samochodu |
ja za swojego płaciłem 5000 zł właśnie przy stagu to trzeba wszystko ładnie zgrać i żaden check się nie pali po montażu potrafił mi się zapalić od czasu do czasu a po korekcie mapy zero problemu i nie pamiętam co to check |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-12-14, 15:02
|
|
|
martab99 napisał/a: | że kolega ma auto z MPI a nie FSI |
wyżej Przyjacielu napisałem ,że MPI |
|
|
|
|
|