Autor |
Wiadomość |
Radar33
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 45 Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 4 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2014-05-08, 05:43 [D3 07 4.2FSI
] Nagar
|
|
|
witam jestem nowy na forum,chcialalem sie dowiedziec czy ktorys z klubowiczow,mial problemy z nagarem w kolektorze ssacym i zaworach,jak tak to w jaki najlatwiejszy sposob pozbyc sie tego dziadostwa,generalnie nie odczulem razacych utrat mocy,przyspieszenie w normie,tylko posciagnieciu kolektora bylo duzo nagaru <niewiem> ,po jakims tam czyszczeniu wygladal duzo lepiej.....chociaz jakis duzych zmian w osiagach nie zauwarzylem,czy istnieja jakies srodki chemiczne do dokladniejszego przeczyszczenia kolektora i zaworow??
z gory dziekuje za podpowiedzi,pozdrawiam wszystkich klubowiczow |
_________________ Zawsze zmieniaj na lepsze...... |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-05-08, 07:24
|
|
|
Radar33
Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań |
Pozdrawiam ernesto. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-05-08, 10:56
|
|
|
tutenhamon napisał/a: | A swoją drogą warto było było doprowadzić wszystko do per-fect i auto zalewać paliwami najwyższej jakości . Jak wiadomo taki nagar to zanieczyszczenia i olej ,a jak u ciebie ze stanem oleju? |
Nie do konca doprowadzenie wszystkiego rozwiaze problem, to jest przypadlosc tej konstrukcji, moze jak by odme poprowadzona do dolotu wyeliminowac to cos by pomoglo. Toyota rozwiazala ten problem montujac dodatkowy wtrysk benzyny do kolektora, wtedy benzyna oplukuje kolektor i nie powstaje syf. |
|
|
|
|
|
|
|
Radar33
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 45 Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 4 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2014-05-09, 00:19
|
|
|
Z olejem krzywdy nie ma, tyle co wlewam to i wylewam,wymiana co 15 tys.,wyglada na w miare czysty :-)zalewany motul syntetyk,teraz nie pamietam dokladnie symboli bo obecnie przebywam jeszcze na okrecie...generalnie bym tego nie ruszal,ale na kompie wyskoczyl mi blad geometrii klapek kolektora,dlatego zostal zdemontowany,a w srodku syf,po oczyszczeniu i zalozeniu wszystko wyglada ok,tylko boje sie ze sytuacja bedzie sie powtrarzac,dlatego zwrocilem sie z pytaniem o jakies srodki(chemia)ktore pozwola uniknac podobnych problemow,z drugiej strony musze shamowac mojego transportera obadac ile konikow ucieklo,tylko pojawia sie problem maly gdyz w szczecinie nie ma hamowni na 4 laczki....najwieksza wiocha w polsce hehe pozostaje poznan badz trojmiasto...posiada ktos namiary na uczciwych fachowcow w tej kwestii??
pozdrawiam Rad |
_________________ Zawsze zmieniaj na lepsze...... |
|
|
|
|
Saberek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 153 Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
|
Wysłany: 2016-01-04, 06:20
|
|
|
Radar33 masz jakies zdjecia z tej operacji, jak ciezko bylo usunac ten syf i ile jest z tym roboty ?
Jaki masz przebieg , chcial bym wiedziec mniej wiecej przy jakich przebiegach powinno sie to wyczyscic pierwszy raz jak nigdy nie bylo robione. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-04, 11:06
|
|
|
50-60tyś juz trza zagladać ale to dużo zalezy od tego jakiego paliwa uzywasz i oleju i jak czesto olej zmieniasz. |
|
|
|
|
zaqwsx [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-10, 22:58
|
|
|
Apophis napisał/a: | 50-60tyś juz trza zagladać ale to dużo zalezy od tego jakiego paliwa uzywasz i oleju i jak czesto olej zmieniasz. |
Witam,
czy ten nagar zbiera się w kolektorze dolotowym czy wydechowym ?
jeśli dolotowym, bo chyba wydechowy w fsi nie ma większej różnicy od mpi, to chciałbym zapytać na zdrowy rozum co ma nagar w kolektorze do paliwa zalewanego ? Bo z tego co na zdrowy rozum domyślam się, to problem jest taki że mieszanka tworzona jest w cylindrze dopiero, taka jest idea fsi ? Jeśli tak, to co do tego ma paliwo ??
Pytam, bo sam chcę kupić polifta, dużo sam przy autach swoich robię, więc nie straszny mi jakiś nagar, wręcz przyznam się że chętnie raz na jakiś czas rozbiorę swoją przyszłą drugą żonkę i ją przeczyszczę |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-10, 23:56
|
|
|
Odmy kolego odmy. Gówniane paliwo jak np niemieckie E10,E5 czy polskie made in syf niszczy układ wtryskowy bardzo delikutasny a nagar sie z odm wydostaje i pieknie wszystko zalepie w dolocie.
Nie jest łątwo wyczyścic te kanaliki bo cześć tego jest w głowicach już
Ale da się oczywiście... |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-03-12, 11:21
|
|
|
Odma plus gazy wydechowe egr i stąd ten nagar |
|
|
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-03-12, 23:49
|
|
|
Apophis napisał/a: | 50-60tyś juz trza zagladać ale to dużo zalezy od tego jakiego paliwa uzywasz i oleju i jak czesto olej zmieniasz. | A jaki mamy wpływ na stosowane paliwo w sytuacji gdy po kontrolach stacji paliw praktycznie każda coś kombinuje? Nawet użytkownicy rs4 stosujący najlepszy olej i paliwa (98, super, vpower itp) muszą co jaiś czas czyścić kolektor. Najlepiej skontaktuj sie z sportmile i oni będą wiedziec jak uzdrowić Twój silnik |
_________________ xyz |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-12, 23:57
|
|
|
pavel44 napisał/a: | A jaki mamy wpływ na stosowane paliwo w sytuacji gdy po kontrolach stacji paliw praktycznie każda coś kombinuje? Nawet użytkownicy rs4 stosujący najlepszy olej i paliwa (98, super, vpower itp) muszą co jaiś czas czyścić kolektor. Najlepiej skontaktuj sie z sportmile i oni będą wiedziec jak uzdrowić Twój silnik |
Racja. Ja sie nie boje ja bede robił najlepiej jak trzeba dla siebie i auta |
|
|
|
|
|
|
|
RA__________ [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-13, 00:26
|
|
|
SenatorS8 napisał/a: | Odma plus gazy wydechowe egr i stąd ten nagar |
Prosto krótko i na temat ale ja sie dziwię że jakies watpliwości są co do FSi-temat dolotu w FSi od popierdólki az po potezne v10 nie tylko przecie w stajni VAG jest doskonale znany. Już dzis se to ogarnia ale wszelkie kilkulatki maja to niestety dalej do ogarniecia. |
|
|
|
|
|