Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.2MPI ] A8 D3 4.2 MPI Uszczelnienie Wału  
Autor Wiadomość
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-03-21, 16:54   [D3 02 4.2MPI ] A8 D3 4.2 MPI Uszczelnienie Wału

Witam :) mam problem który został już zdiagnozowany , <amasz> chodzi o zakup części co polecacie :
Otóż jest sobota wieczór , jade na urodziny do brata i dosłownie pod Jego klatką dymy spod maski podnoszę maske patrze wszystko zlane olejem wpi............u <blee> plus rozwalony waż od wspomagania przy wlocie do pompy to kumulacja <brawo>

Wiec Panowie poszło mi uszczelnienie wału cały olej ściekł z Silnika do poniedziałku plama jak nie wiem co wiec go odpaliłem tylko żeby na N wrzucić i wyłączyć hamulec i laweta do Mechanika :)

Ciekła mi Pompa Wody wiec idzie nowa a wiec Jaka ???
uszczelnienie wału Jaki producent - miałem jeszcze oryginała założonego fabrycznie
oczywiście Pasek rozrządu też leci bo cały w oleju i złom :>
_________________
TYLKO V8
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-03-21, 21:55   

nikt nie ma sprawdzonych firm zebym zaraz nie wymieniał :??
_________________
TYLKO V8
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-03-21, 22:17   

Uszczelniacz - elring, corteco

Pasek rozrządu jak zamiennik to conti a pompa nie wiem.

A to uszczelnienie wału poszło tak nagle ? Wcześniej nic nie ciekło powoli ?
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-03-21, 23:23   

wiesz troche coś tam kapu kapu ale nie wiedziałem skad , w pracy po całydm dniu kilka kropel ale ubywało mi płynu chłodniczego to myslałem ze to z pompy Cieknie wody a tu z pompy ciekło i z uszczelniacza pewnie , ale rozsypał sie w 8 km od odpalenia dobrze ze sie zatrzymałem bo bym motor zabił zapewne
_________________
TYLKO V8
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-03-22, 00:20   

Bierz corteco a zobaczysz, że znaczek ccco jest zamazany :) Niech mechanik nie zapomni o pierścieniu nabiegowym :)
_________________
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-03-22, 09:17   

Pierścień nabiegowy? Możesz dać linka bo szukam i nigdzie nie ma
_________________
TYLKO V8
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2016-03-22, 10:16   

Pompa HEPU, albo OE z ASO.
_________________
Black Cars Matters
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-03-22, 13:33   

Adrianplock napisał/a:
Pierścień nabiegowy

A tak znasz a8 :P Wymieniając uszczelniacz należy go obrócić aby pracował na nowej powierzchni. Jak rozbierze to zobaczy.
_________________
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-03-22, 14:50   

Możesz zobaczyć tu... co prawda z D2 ale może coś też pomoże :)

http://chomikuj.pl/drago_...,3526018568.doc
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-03-22, 15:10   

drago_o, Adrian ma wymienić ten z przodu silnika :P
_________________
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-03-22, 16:17   

Panowie przód zwalony wszystoo jasne nie uwierzycie rozsypal się nadtawnik i zygalo olejem i wygladalp jak z wału ale po umyciu silnika wyszło wszystko
_________________
TYLKO V8
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-03-22, 19:20   

czyli zmiana cewek niewiele Ci dała <jezyk2>
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-03-22, 19:43   

a to fota Mojego super nastawnika , ktoś wczesniej przy nim majstrował by był rozkrecany było widać co za ludzie na szczeście motor cały , dobrze ze jak zoabczyłem ze coś sie kopci auto odrazu na lawete i zero odpalania

4bddc0e6-5eb5-4ffb-9f73-1e7f108caf26.jpg
Plik ściągnięto 29 raz(y) 23,46 KB

_________________
TYLKO V8
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-03-22, 20:19   

Adrianplock napisał/a:
a to fota Mojego super nastawnika , ktoś wczesniej przy nim majstrował by był rozkrecany było widać co za ludzie na szczeście motor cały...

Ktoś w nim wcześniej majstrował... ciekawe kto?...
A to nie ty sam przypadkiem?...
Kiedyś o tym przecież pisałeś :)

http://www.a8team.pl/a8-d...-vt19299,15.htm
Adrianplock napisał/a:
koilega chodzi o to ze 100 zł kosztuje zaworek który przychodzi na nastawnik I SAM GO SOEBIE WYMIENIASZ jak masz cierpliwość i nie jestes nerwowy :) a jak nastawnik siedzi nie napina , tak jak chyba jest w tym aucie bo troche rzezi przy odpalania to koszt 2000 tyś zł

http://www.a8team.pl/d2-9...moc-vt17909.htm
Adrianplock napisał/a:
to że numery sa inne , nie ma sie czym przejmować , ja jeden zaworek mam załozony od 2.8 VR6 Vw a drugi od 3.7 , niemcy jak zwykle poszli na łatwizne :) pobierali cały szmelc który ostał po produkcji starszych modeli pancerwagenów i złozyli D3 :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-03-22, 20:19   

O kurde to nieźle... a przy odpalaniu coś było go słychać ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.