Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 08 3.0TDI ] Stuki w zawieszeniu  
Autor Wiadomość
Oleksandr777 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Oleksandr
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2020
Posty: 4
Skąd: Bytom
Wysłany: 2020-07-06, 11:28   [D3 08 3.0TDI ] Stuki w zawieszeniu

Witam, potrzebuje namiar na kogoś ze Śląska (warsztat/ osoba prywatna) do weryfikacji zawieszenia, mi już ręce opadają 🙁
 
 
Kristof 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 43
Dołączył: 17 Mar 2020
Posty: 8
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 2020-07-06, 18:07   

Mi tez opadały. Co cie tam boli? Moze cos sie doradzi w wlasnego dosc bogatego doswiadczenia.
 
 
Oleksandr777 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Oleksandr
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2020
Posty: 4
Skąd: Bytom
Wysłany: 2020-07-06, 18:59   

Ogólnie mam gdzieś stuki w zawieszeniu, wachacze wymienione, końcówki drążków+ drążki wymienione, gumy na stanie tez, stukanie jest odczuwalne przy małych nierównościach, co typu przejazd przez tory/uskoki na jeszdni/ muldy, dzisiaj byłem na przeglądzie i amory maja po 71% <bezradny>
 
 
ahadam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 59
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 277
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2020-07-07, 05:57   

Mam to samo ,prawdopodobnie poduszka silnika lub skrzyni , sprawdź to.
_________________
Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2020-09-01, 09:55   

Podepnę z moim delikatnym stukiem, jak kolega wyżej wymieniłem wszystko co mogło sugerować stukanie, w przodzie czyli wahacze, i gumy stabilizatora (same gumy stabilizatora te za 200 stówki co na allegroszu są), nie pomogło nadal delikatny stuk przy małych nierównościach poduszki silnika i skrzyni są ok. Pozostaje mi tylko amorek i teraz pytanie firmy które ogłaszają się że regenerują nie tylko miech ale część hydrauliczną - ciekawe na czym polega taka regeneracja? Na wlaniu nowego oleju bo gładzi to przecież nie zrobią nowej? Czy w takim razie taka regeneracja się sprawdza - ktoś to przerobił (mówię tu o regeneracji części hydraulicznej nie miecha) iść na to koszt ok 800zł plus chyba 100zł za złożenie do kupy?? czy używany cały amorek koszt na dzień dzisiejszy ok 500zł
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2020-09-01, 19:19   

Panowie na 99% maglownica, za zgaszonym silniku poruszać kierą lewo -prawo szybko i posłuchać.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2020-09-02, 11:58   

Tez już wyczytałem że to może być to. Co może tam stukać? Drążek kierowniczy bo chyba nie listwa zębata.
Drążek rzecz eksploatacyjna można wymienić.
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2020-09-02, 21:09   

Ruszałeś kierą tak jak pisałem ?
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2020-09-04, 07:52   

Marcin2013 napisał/a:
Ruszałeś kierą tak jak pisałem ?


no zrobiłem jak mówisz, luzów nie kierownicy jakoś wyraźnie nie wyczuwałem, sąsiad (mechanik) poruszał twierdzi podobnie i mówi że jak odpalę to pójdzie ciśnienie i nie będzie - tyle to też wiem :]
Niemniej na zgaszonym szybkie krótkie ruchy jak cicho np w garażu da się słyszeć puk puk.
końcówki drążków nowe (samych drążków jeszcze nie wiem bo pod osłoną) ogólnie zawieszenie widać że w Niemcowni niedawno robili ale być może to co dostępne bez że tak powiem z zewnątrz a takie choćby drążki to już chyba trzeba w tym aucie przekładnie wyjąć czy się mylę?
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
mario1278 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 89
Skąd: SIEDLCE
Wysłany: 2020-09-07, 07:19   

No i mnie to dopadło jakiś czas temu wymienione wszystko łącznie z maglem a okazało się że to amortyzatory na miechu ,zostały wymienione i zapadła cisza .
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2020-09-07, 07:26   

mario1278 napisał/a:
okazało się że to amortyzatory na miechu


Możesz trochę więcej opisać o co w tym chodziło?
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
mario1278 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 89
Skąd: SIEDLCE
Wysłany: 2020-09-07, 08:04   

Pukał amortyzator a miech był w pełni sprawny.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2020-09-08, 06:33   

No tak, ale jak ruszamy kierą lekko i słychać puk puk to u nas raczej nie amor ?
 
 
mario1278 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 89
Skąd: SIEDLCE
Wysłany: 2020-09-08, 07:37   

Sprawdziłem takie zachowaniem magla w nowym fabrycznie samochodzie przy wyłączony silniku magiel puka a po uruchomieniu wszystko się usztywnia.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2020-09-08, 07:41   

mario1278 napisał/a:
Sprawdziłem takie zachowaniem magla w nowym fabrycznie samochodzie przy wyłączony silniku magiel puka a po uruchomieniu wszystko się usztywnia.


bardzo dobry pomysł <brawo>
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.