Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-10-23, 16:02
|
|
|
BariM napisał/a: | Co można założyć na przod i tył. 385mm to już ceramika z S8 czy są dostępne normalne tarcze? I na tył to 335?: Zamiast 286mm . Czy muszę zmienić zacisk ? Czego szukac? Dziękuję za odpowiedzi . |
Można pójść w zestaw od S8D3 - taki mam już od kilku lat na swoim A8.
Przód 385mm oraz tył 335mm
Można też pójść w jakieś mocniejsze zaciski... np. przód 6-cio tłoczkowe Brembo a tył 4-tłoczkowe Brembo i tu również można to robić na tarcze jw. czyli 385mm i 335mm albo iść w inne, mniejsze lub większe.
W temacie modyfikacji hamulców działam już od pewnego czasu a robiłem zarówno D3 jak i D2.
Aktualnie również robię jedno klubowe D2 i w planach mam inne klubowe D3 na które już czeka 6-cio tłoczkowy zestaw Brembo na przód i eSkowe na tył.
Noi w planach jest również moje D3
Miało być na wiosnę ale coś mi się wydaje, że już niedługo, jeszcze przed zimą, wyląduje u mnie coś spod znaku RS
BariM napisał/a: | P.s może ktoś ma kompletny sprawny zestaw do swapu na sprzedaż? |
Kompletnego zestawu "od ręki" nie mam bo różne są wymagania klientów ale nie widzę problemu aby coś takiego skompletować jak i również zamontować na gotowo
Jedno mogę powiedzieć w podsumowaniu:
Jak założysz komplet eSkowy to już wtedy odczujesz dużą różnicę w hamowaniu a każdy inny, dobrze dobrany zestaw na wielotłoczkowych zaciskach Brembo te wrażenia jeszcze spotęgują |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-10-23, 19:16
|
|
|
Wpierniczyć 400/355 na 6t/4t + epb a będzie ogień.
Przy 400 min 20" ,przy 385 - 19". |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
BariM
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34 Dołączył: 22 Paź 2017 Posty: 50 Skąd: Kraków/Crawley uk
|
Wysłany: 2017-10-23, 19:22
|
|
|
Heh no tak wpierniczyc zawsze można. Duża różnica jest między zestawem 360/335? ,a S8 385/335 ? . Znalazłem taki zestaw na allegro z S8 http://allegro.pl/audi-a8...7003389011.html . Warto czy to raczej zbyt mała cena na graty S8? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-10-23, 19:48
|
|
|
Mozna miec taniej, zwlaszcza z fejtka albo nawet z w12, S8 sie cenia tylko dlatego ze jest tam logo S8 (a to to samo).
Poza tym lepiej kupic nowe tarcze i klocki, tam nawet nie wiesz na co trafisz (jak zuzyte i czy w ogole proste). |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-10-23, 20:01
|
|
|
BariM, http://allegro.pl/audi-a8...6768138793.html
Kupujesz 2 + tarcze za 676zł, klocki 350. Na tył tylko jarzmo z phaetona 335 i tarcza 335mm, klocek seria. Powodzenia.
Zacisk s8 = w12 głupotą było by wydanie 4tysi bo można za tą kasę mieć kosę. Ja w tej kwocie mam kosę a jeszcze w chu chu zostało hajsu na głupoty xD |
_________________
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-10-23, 20:20
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: |
Przy 400 min 20" ,przy 385 - 19". |
ale jakie 385?
D3kowe wchodzi na 18" i nie jest na żyletki |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
BariM
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34 Dołączył: 22 Paź 2017 Posty: 50 Skąd: Kraków/Crawley uk
|
Wysłany: 2017-10-23, 20:34
|
|
|
Dzięki Panowie,krzychu22.p1i, aukcje dałem jako przykład liczę się z tym że zawsze lepiej kupić nowe tarcze i klocki żeby było pewne. A ten zacisk z Twojej aukcji jest już z tym jarzmem tak?
Felgi mam 19 także myślę bez problemu wejdzie |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-10-23, 20:48
|
|
|
maciu napisał/a: | krzychu22.p1i napisał/a:
Przy 400 min 20" ,przy 385 - 19".
ale jakie 385?
D3kowe wchodzi na 18" i nie jest na żyletki |
Tamten mój cały post odnosił się do 6tłoczka, tam przy 385 tylko 19"
BariM napisał/a: | Felgi mam 19 także myślę bez problemu wejdzie |
Zestaw z w12 i s8 wchodzi na 18" no problemo. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-10-23, 20:50
|
|
|
BariM napisał/a: | Heh no tak wpierniczyc zawsze można. Duża różnica jest między zestawem 360/335? ,a S8 385/335 ? |
Właściwie to w parze z tarczami 360mm występowały z tyłu 310mm.
I tak, jest wyraźna różnica pomiędzy zestawem 360/310 a 385/335 |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
BariM
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34 Dołączył: 22 Paź 2017 Posty: 50 Skąd: Kraków/Crawley uk
|
Wysłany: 2017-10-23, 21:03
|
|
|
Ok, to decyzja zapadła . Swap z w12 na 385mm i tył 335mm
Ostatnie pytanie -być może dla niektórych smieszne
Przy zmianie jarzma na 335mm zacisk zostaje ten sam, ale klocek musi być wiekszy pod tarcze 335? Żeby elegancko pokrywał cala część cierną tarczy tak ??? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-10-24, 10:06
|
|
|
Zacisk i klocek zostaje. |
_________________
|
|
|
|
|
BariM
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34 Dołączył: 22 Paź 2017 Posty: 50 Skąd: Kraków/Crawley uk
|
Wysłany: 2017-10-24, 10:10
|
|
|
Ale to wtedy klocek z 286mm jest chyba mniejszy i mniej będzie przylegał do tarczy co spowoduje nie ścieranie jej na całej powierzchni hamującej? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
BariM
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34 Dołączył: 22 Paź 2017 Posty: 50 Skąd: Kraków/Crawley uk
|
Wysłany: 2017-10-24, 14:56
|
|
|
Aaaa ok dzieki |
|
|
|
|
|
|
|
|