|
Autor |
Wiadomość |
bertarz
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: D3
Wiek: 32 Dołączył: 06 Paź 2014 Posty: 23 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-12-07, 18:12
|
|
|
Pitak na kompie nic nie wyjdzie, normalny objaw także nie ma co się przejmowac |
|
|
|
|
|
|
|
pitak73
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3 4,2 FSI
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 95 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 2017-12-08, 09:26
|
|
|
Dzięki, sprawdziłem i nic nie ma, ale jestem przewrażliwiony. |
_________________ Było A8 D2 4,2 jest A8 D3 4,2 |
|
|
|
|
|
|
|
colorado
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Q7, A8 D3, A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2009 Posty: 145 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-02-11, 12:16
|
|
|
bertarz napisał/a: | Witam pitak73
Po pierwsze musisz sprawdzić w jakim stanie jest twój kompresor.
To sprawdzisz na komputerze, wywdjaność kompresora.
Druga sprawa musisz sprawdzić oporność czujnika temperatury kompresora.Mogę jutro podać Ci wartości.
Jeśli kompresor ma sprawność czytaj: bije minumum z 12 barów to może jeszcze coś tam pochodzi.
Ale jeśli go słyszałeś to albo jest źle zamontowany, albo po prostu się kończy.
Miech możesz sprawdzić na dwa sposoby:
Gdy miech jest napełniony powietrzem(auto jest w górze) otwierasz maske, ściągasz czarne podszybie.
Wyciągasz gumki przeciwpyłowe od amorka( tamjest jego mocowanie dojdziesz po kablu).
Jest tam otwór z nakrętką 18. Dojdziesz po kablu.
Wlewasz wodę z mydłem do pełna. nastepnie bierzesz lewarek i podnosisz go do góry.
Jesli będą bąbelki tuleja plastikowo-gumowa jest uszkodzona, puszcza powietrze.
Drugi sposob to musisz nabyć zaworki które, wkręcasz zamiast przewodów i pompujesz miecha z sieci. Poczym gdy auto w górze mierzysz sobie od osi koła do nadkola i wymiar powtarzasz po np. paru godzinach, jeśli auto opada to masz problem rozwiazany, wymiana miecha.
Jesli potrzebujesz pomocy.pisz
Pozdrawiam |
Jak sprawdzić rozdzielacz ?
Ostatnio wymieniałem prawy przedni amor. Po wyjęciu (odłączeniu) amora lewy tył opadł.
Sterownik był w trybie Jacking Mode.
Czy to prawidłowy objaw, że po odłączeniu prawego przedniego amora opada lewy tył ?
Po założeniu przedniego amora wszystko wróciło do normy. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |