Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 08 4.2TDI ] Audi A8 D3 z silnikiem od D4  
Autor Wiadomość
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2017-02-21, 20:52   

<brawo> <brawo> <brawo> <brawo> <brawo>
 
 
olozwirski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 58
Skąd: wkz
Wysłany: 2017-02-24, 22:38   

Gdzie to było robione?
_________________
Narazie czytam
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-03-19, 15:09   

Radziacz24 napisał/a:
Tak w tej samej motor i przekładka. Gwarancji jako takiej nie dają ale auto jezdzi od września z tym silnikiem i pare takich już w polsce ma ten sam silnik w D3. Śmiga to wyśmienicie.

[ Dodano: 2017-02-21, 19:31 ]
Dodaje Panowie wykres Audi bez podnoszenia mocy Mogłabyć podniesiona do 420 km 900 Nm, ale nie chce tego robić
[url=https://images82.fotosik.pl/379/73647ea1bb3840c5m.jpg]Obrazek[/URL]


Pamiętasz kod silnika? Nie wiem czemu wszyscy na Allegro podają CDS a takowego ni ma.
Jest CTEC z D4...
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Glac 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy
Wiek: 21
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 267
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-03-20, 11:31   

Radziacz24 napisał/a:
Auto legitymuje się obecnie mocą 365 km oraz 780 Nm

Najlepszym atutem auta jest spalanie które oscyluje w trasie w granicach 7 do 8 litrów a w mieście 9 do 12 średnia na dlugodystansowym to 10.2.


Moc jak i spalanie mam identyczne po programie.

Ogólnie projekt bardzo ciekawy i ewentualna moc do zrobienia! Jednak skrzynie podobno bezpiecznie znoszą do 800Nm
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-03-20, 16:04   

CDSB - przedlift , CTEC - polift
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-03-20, 20:22   

no tak to sporo wyjaśnia, jeżeli CTEC to widzę nie będzie łatwo takowy zdobyć...

kolega jak zrobił to za 16 to wydaje mi się interes życia, ciekawe co kupił
w zestawie oprócz gołego słupka, wtryski i listwa jak sądzę, ciekawe czy coś
jeszcze np turbawki?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Mat 
Użytkownik



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 i A4 2.5TDI kabriolet
Wiek: 48
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 37
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-12-31, 18:15   Re: Audi A8 D3 z silnikiem od D4

[quote="Radziacz24"]Witam Panowie przedstawiam Wam ciekawy przypadek posiadam Audi A8 D3 2008 rok z silnikiem od D4. Auto sprawuje się rewelacyjnie silnik pracuje mega równo. W aucie jest stary sterownik silnika oraz czujnik oleju od starego silnika reszta wszystko od D4. Pokrywa silnika jest od D3, rurki od wtryskow w D4 są ciut wyższe i trochę tam wypalily pianki ale wszystko leży już bardzo dobrze. Najlepszym atutem auta jest spalanie które oscyluje w trasie w granicach 7 do 8 litrów a w mieście 9 do 12 średnia na dlugodystansowym to 10.2. Dynamika jest z niej z tej ziemi zero porównania z poprzednim silnikiem

Czekamy na wypalenie dziury w tłoku. <okok>
Generalnie silniki od D4 to gniot w porównaniu z silnikami od D3.
Mają zmniejszony układ chłodzenia z 15l na 12l. Zmniejszony układ smarowania z 11.5l na 9,5l. Mniejsza miska olejowa. Ścianki głowic są cieńsze. Wiadomo po co to wszystko zrobiono. Silnik był za dobry...Częstą usterką jest właśnie wypalenie się cylindra w tych motorach.
Także nie wiem, z czego tu się cieszyć... <bezradny>
_________________
Przewaga dzięki technice ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.