Autor |
Wiadomość |
Mischa
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 01 Lut 2014 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-02-01, 22:29
|
|
|
Moje auto od nowości jest zchipowane do około 380 KM, 800 Nm przebieg 247 tyś jeździ swietnie, nic nie dymi nigdy nie było problemów. Modyfikacje robił JET TRONIC Wrocław Podobnie w drugim aucie - q7 4,2 tdi nic się nie dzieje. Auto jeździe rewelacyjnie i pali 9,5 -10 l. |
|
|
|
|
|
|
|
totalnylaik
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Wowo
Jeżdzę: A8 D3 08
Dołączył: 15 Mar 2012 Posty: 7 Skąd: Kujawy
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaktus
Użytkownik
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kacper
Jeżdzę: D3
Dołączył: 05 Maj 2013 Posty: 43 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-03-18, 20:57
|
|
|
Wysoce prawdopodobne, że w tym tygodniu postawię autko do zrobienia. modyfikacja silnika i skrzyni. Po roku jeżdżenia pojawiła sie chęć na więcej:))
Na piątek jestem umówiony u Roberta w tune-up na strojenie autka:))
jest wirus:))) 360 koni 700 niutonów. różnica jest niesamowita. szczególnie na 2 i 3 biegu. ciągnie niesamowicie. przy płynnej jeździe szybciej wrzuca wyższy bieg. nie miałem okazji sie za dużo pobawic ale auto pokazuje inne oblicze |
|
|
|
|
wersaci
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 17 Lip 2016 Posty: 41 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2016-11-05, 11:11
|
|
|
Witam, nie chce zakładac nowego tematu wiec troszke odświeżę... Noszę się z zamiarem podniesienie mocy w swojej 4.2 tdi i mam pytanie odonosnie egr ? Usunąć przy okazji czy moze lepiej zostawic ? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-11-05, 12:08
|
|
|
wersaci, AGR ma dosyć skomplikowane działanie w 4,2. Dopytaj tunerów czy nie będzie problemów z innymi systemami po takiej operacji, jak np. z DPF. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
Ostatnio zmieniony przez danishow 2016-11-05, 16:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
wersaci
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 17 Lip 2016 Posty: 41 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2016-11-05, 13:16
|
|
|
Dopytam jeszcze, z tym ze dpf zostaje,(sam tuner nie zaleca usuwania, przy tych granicach chipowania)) planuje optymalny wirus tak zeby zbytnio nie obciazac silnika ani osprzetu na 375km i 750nm w zaleznosci jak wyjdzie seria |
|
|
|
|
|
|
|
Driv33r
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 19 Gru 2013 Posty: 99 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2016-11-06, 12:57
|
|
|
Ja w swojej mam 335 KM i 760 Nm hmm pomyślmy od jakiś 6 lat i zero problemów z chipem Tylko motor mam inny bo 4.0 TDI w tym tylko wtryski poszły do wymiany niestety wszystkie ;-) |
|
|
|
|
wersaci
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 17 Lip 2016 Posty: 41 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2016-11-06, 15:22
|
|
|
Ze skrzynią zero problemów? poddymia? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-11-06, 15:50
|
|
|
O ile auto jest w pełni sprawne to można zrobić 380KM i 800NM bez wywalania DPF i EGR - już to robiliśmy |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Driv33r
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 19 Gru 2013 Posty: 99 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2016-11-06, 20:09
|
|
|
do skrzni wgrany był wtedy najnowszys sterownik ale od razu goście powiexzieli zeby sie cudów nie spodziewać bo to Tip jest jak by to była szybsza skrzynia typu DSG albo nie wspomne S-Tronic to było by super ale jest calkiem nieźle Skrzynia w tym roku robiłem konverter ale to przy okazji ponieważ zrzucali mi skrzynie do rozrządu wiec od razu porobiłem oleje i konverter w skrzyni takto cały czas bez problemu
acha a czy poddymia hm podobno delikatnie tak ale to tylko przy ostrej jezdzie i to naprawde delikatnie tylko przy zmianie biegów |
|
|
|
|
|
|
|
wersaci
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 17 Lip 2016 Posty: 41 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2016-11-06, 20:21
|
|
|
wiec podejrzewam, ze zjadła Cie dobre ponad 10 kawalkow w sumie ? |
|
|
|
|
Driv33r
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 19 Gru 2013 Posty: 99 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2016-11-06, 20:27
|
|
|
20-aaaa kawałków robiąc to wszystko co w niej zrobiłem ;-) jest tu dosc duzy teamt na temat tego co ymieniałem w niej takze wiesz;p |
|
|
|
|
|
|
|
wersaci
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 17 Lip 2016 Posty: 41 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2016-11-06, 20:49
|
|
|
mogłby byc tańszy ten luksus, no cóż... o swojej póki co sie nie wypowiem narazie 15 tys.km bez problemu, wiec to jeszcze za malo zeby mowic o awaryjnosci... |
|
|
|
|
MichałABG
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 30 Dołączył: 23 Kwi 2015 Posty: 37 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 2017-05-21, 18:21
|
|
|
Nie chce zakładać nowego tematu więc zadam pytanie tutaj:
przymierzam się do softu w 4.2 Tdi, byłem w V-TECH w Krakowie na hamowni, pomiar 309,5KM i 643NM. Teraz pytanie: jakiego tunera polecacie żeby był pewny i wiedział, co robi? O V-techu słyszałem różne opinie, raz dobre raz złe. Mam wizualną wersję ABT w tym wydechy więc może uda się coś z tego wyciągnąć. Od razu zaznaczam: nie mam zamiaru usuwać DPF, granice 360-370km i max 760nm mi starczy. Tuner nie musi być z Krakowa, Śląsk też wchodzi w grę. Słyszałem dobre opinie o Dynosoft z Katowic oraz CompSport z Bielska Białej, chciałbym znać też zdanie forumowiczów gdzie się za to zabrać aby było to zrobione sensownie i po miesiącu nie wywalało błędów. Oczywiście jeśli moja wiedza na temat V-TECH Kraków jest mylna proszę mnie wyprowadzić z błędu |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
|
|
|
|
|