Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 08 4.2TDI ] Po sofcie  
Autor Wiadomość
Mischa 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 01 Lut 2014
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-02-01, 22:29   

Moje auto od nowości jest zchipowane do około 380 KM, 800 Nm przebieg 247 tyś jeździ swietnie, nic nie dymi nigdy nie było problemów. Modyfikacje robił JET TRONIC Wrocław Podobnie w drugim aucie - q7 4,2 tdi nic się nie dzieje. Auto jeździe rewelacyjnie i pali 9,5 -10 l.
 
 
totalnylaik 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Wowo
Jeżdzę: A8 D3 08
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 7
Skąd: Kujawy
Wysłany: 2014-02-28, 08:39   

Tutaj link do strony z przeróbką co prawda Prosiaczka Cayenne ale silnik ten sam
http://www.worldcarfans.c...iesel-to-460-hp
robi wrażenie :D
 
 
Kaktus 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kacper
Jeżdzę: D3
Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 43
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-03-18, 20:57   

Wysoce prawdopodobne, że w tym tygodniu postawię autko do zrobienia. modyfikacja silnika i skrzyni. Po roku jeżdżenia pojawiła sie chęć na więcej:))
Na piątek jestem umówiony u Roberta w tune-up na strojenie autka:))
jest wirus:))) 360 koni 700 niutonów. różnica jest niesamowita. szczególnie na 2 i 3 biegu. ciągnie niesamowicie. przy płynnej jeździe szybciej wrzuca wyższy bieg. nie miałem okazji sie za dużo pobawic ale auto pokazuje inne oblicze
 
 
wersaci 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 41
Skąd: Mielec
Wysłany: 2016-11-05, 11:11   

Witam, nie chce zakładac nowego tematu wiec troszke odświeżę... Noszę się z zamiarem podniesienie mocy w swojej 4.2 tdi i mam pytanie odonosnie egr ? Usunąć przy okazji czy moze lepiej zostawic ?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-11-05, 12:08   

wersaci, AGR ma dosyć skomplikowane działanie w 4,2. Dopytaj tunerów czy nie będzie problemów z innymi systemami po takiej operacji, jak np. z DPF.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
Ostatnio zmieniony przez danishow 2016-11-05, 16:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wersaci 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 41
Skąd: Mielec
Wysłany: 2016-11-05, 13:16   

Dopytam jeszcze, z tym ze dpf zostaje,(sam tuner nie zaleca usuwania, przy tych granicach chipowania)) planuje optymalny wirus tak zeby zbytnio nie obciazac silnika ani osprzetu na 375km i 750nm w zaleznosci jak wyjdzie seria
 
 
Driv33r 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 99
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-11-06, 12:57   

Ja w swojej mam 335 KM i 760 Nm hmm pomyślmy od jakiś 6 lat i zero problemów z chipem Tylko motor mam inny bo 4.0 TDI w tym tylko wtryski poszły do wymiany niestety wszystkie ;-)
 
 
wersaci 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 41
Skąd: Mielec
Wysłany: 2016-11-06, 15:22   

Ze skrzynią zero problemów? poddymia?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-11-06, 15:50   

O ile auto jest w pełni sprawne to można zrobić 380KM i 800NM bez wywalania DPF i EGR - już to robiliśmy :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Driv33r 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 99
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-11-06, 20:09   

do skrzni wgrany był wtedy najnowszys sterownik ale od razu goście powiexzieli zeby sie cudów nie spodziewać bo to Tip jest jak by to była szybsza skrzynia typu DSG albo nie wspomne S-Tronic to było by super ale jest calkiem nieźle Skrzynia w tym roku robiłem konverter ale to przy okazji ponieważ zrzucali mi skrzynie do rozrządu wiec od razu porobiłem oleje i konverter w skrzyni takto cały czas bez problemu



acha a czy poddymia hm podobno delikatnie tak ale to tylko przy ostrej jezdzie i to naprawde delikatnie tylko przy zmianie biegów
 
 
wersaci 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 41
Skąd: Mielec
Wysłany: 2016-11-06, 20:21   

wiec podejrzewam, ze zjadła Cie dobre ponad 10 kawalkow w sumie :) ?
 
 
Driv33r 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 99
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-11-06, 20:27   

20-aaaa kawałków robiąc to wszystko co w niej zrobiłem ;-) jest tu dosc duzy teamt na temat tego co ymieniałem w niej takze wiesz;p
 
 
wersaci 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 41
Skąd: Mielec
Wysłany: 2016-11-06, 20:49   

mogłby byc tańszy ten luksus, no cóż... o swojej póki co sie nie wypowiem narazie 15 tys.km bez problemu, wiec to jeszcze za malo zeby mowic o awaryjnosci...
 
 
MichałABG 

Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 23 Kwi 2015
Posty: 37
Skąd: Wadowice
Wysłany: 2017-05-21, 18:21   

Nie chce zakładać nowego tematu więc zadam pytanie tutaj:

przymierzam się do softu w 4.2 Tdi, byłem w V-TECH w Krakowie na hamowni, pomiar 309,5KM i 643NM. Teraz pytanie: jakiego tunera polecacie żeby był pewny i wiedział, co robi? O V-techu słyszałem różne opinie, raz dobre raz złe. Mam wizualną wersję ABT w tym wydechy więc może uda się coś z tego wyciągnąć. Od razu zaznaczam: nie mam zamiaru usuwać DPF, granice 360-370km i max 760nm mi starczy. Tuner nie musi być z Krakowa, Śląsk też wchodzi w grę. Słyszałem dobre opinie o Dynosoft z Katowic oraz CompSport z Bielska Białej, chciałbym znać też zdanie forumowiczów gdzie się za to zabrać aby było to zrobione sensownie i po miesiącu nie wywalało błędów. Oczywiście jeśli moja wiedza na temat V-TECH Kraków jest mylna proszę mnie wyprowadzić z błędu :>
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-05-21, 20:16   

Zadzwoń lub podjedź tutaj: http://www.gcstuning.pl
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.