Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 08 4.2TDI ] VCDS problem z odczytem parametrów DPF  
Autor Wiadomość
mati_a8 
Użytkownik



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A8 D3 4.2tdi
Wiek: 38
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 46
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-05-02, 08:30   [D3 08 4.2TDI ] VCDS problem z odczytem parametrów DPF

Witam. Chciałem odczytać w Audi A8 D3 4.2tdi poziom zapchania DPF w VCDS na kanale 68 i niestety nie można tego zrobić, wie ktoś dlaczego ? u góry zauważyłem Redir Fail, coś z plikami czy kablem ?

 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2016-05-02, 15:28   

Podłacz ODISA lub VASA
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-02, 15:49   

Tzn opisze może moje doświadczenia i zadam pytanie.

Jeśli chodzi o VCDS'a(ori) to zdarzyło mi się, że w sosunku do VAS'a (podłaczane jedno po drugim) nnie był w stanie zmienić parametrów a nawet niektóre podał zupełnie inne niż VAS.

A pytanie pomocnicze to: Czy to chińczyk czy ori? Z tym pierwszym to dopiero bywa różnie...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mati_a8 
Użytkownik



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A8 D3 4.2tdi
Wiek: 38
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 46
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-05-02, 18:19   

Chinczyk :)
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-02, 18:32   

Sprawdź jakimkolwiek innym. Może i nawet chinczyim. One często działają jak chcą. Pomijając fakt ze sam VCDS nie jest doskonały.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2016-05-02, 22:42   

powtarzam w tym silniku tylko vas lub odis
vcds fitra tu nie wypalisz
 
 
mati_a8 
Użytkownik



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A8 D3 4.2tdi
Wiek: 38
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 46
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-05-03, 07:51   

Taki Vas wystarczy http://allegro.pl/najnows...5710240926.html ?
 
 
TommyA8L 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 45
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 245
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2017-03-16, 19:33   

PABLO200 napisał/a:
powtarzam w tym silniku tylko vas lub odis
vcds fitra tu nie wypalisz


Kod z VCDSa na uruchomienie awaryjnej procedury wypalania DPFa: 10016
Wczoraj to robilem u siebie (D3 4.2tdi).
Ale najpierw trzeba sprawdzic czy nie jest DPF zapchany.
Wartosc >68g ---> trzeba wyciagnac DPF i czyscic poza autem bo procedura ta moze zapalic auto!
Wartosc <68g ---> Mozna te procedure uruchomic.
Ponadtwo w trakcie tej procedury zalecaja powlaczac obciazenia (klime, podgrzewanie siedzien, siwatla itp)

Mi regeneracje jeden "specjalista" uruchomil bez sprawdzania wartosci zapchania DPFa ale auto nie splonelo.

Potem wyjechalem na trase i po ok 5km znow sperzynka cholerna zaczela mrugac:(
Dodatkowo nie moge odczytac wartosci zapchania DPFa. Na stronach niemieckich podaja, ze na kanale 104 powinno byc ale u mnie jest 0. I tu pytanie: dlaczego.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-03-16, 21:13   

TommyA8L, a jaka jest różnica ciśnień na jałowym na czujniku DPF, sprawdzałeś?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
TommyA8L 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 45
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 245
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2017-03-18, 14:45   

danishow napisał/a:
TommyA8L, a jaka jest różnica ciśnień na jałowym na czujniku DPF, sprawdzałeś?


Nie wiem za bardzo jak to zczytac. Czy o to chodzi?:

Unbenannt.png
Plik ściągnięto 621 raz(y) 227,36 KB

 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-03-18, 16:54   

Ok, na wolnych obrotach już mamy i wygląda to nieźle. Teraz dla pewności przydałoby się przy podwyższonych obrotach, tak około 3000 obr/min i podczas przyspieszania.
Przy podniesionych obrotach na jałowym nie powinno przekroczyć 100 mb a podczas przyspieszania pozostać poniżej 300 mbarów.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
TommyA8L 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 45
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 245
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2017-03-19, 19:25   

Wiec u mnie na P przy 3000obr/min wyglada to tak

Unbenannt.png
Plik ściągnięto 474 raz(y) 246,33 KB

 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-03-19, 19:43   

DPF nie jest zapchany, jakie masz teraz błędy silnika?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
TommyA8L 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 45
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 245
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2017-03-19, 19:50   

Wlasnie ok 70 km temu skasowalem ten blad co byl i wszystko jest ok. Ale wczesniej tez jak skasowalem to przejechalem ok 1500km i dopiero potem sie pojawil.
Co myslisz o tym cisnieniu? 7 i -7mbar jak silnik wylaczony i nierogrzany jest.

Blad byl taki:

Adresse 11: Motorelektronik 2 Labeldatei: DRV\057-910-409-BVN2.lbl
Steuergerät-Teilenummer: 4E1 910 409 D HW: 4E1 907 409 A
Bauteil und/oder Version: 4.2L V8TDI G000AGSS0020
Codierung: 0011773
Betriebsnummer: WSC 02313 785 00200
VCID: 254669BBECF2A1093D9-8070
1 Fehler gefunden:

008195 - Partikelfilter Bank 2
P2003 - 002 - Fehlfunktion
Umgebungsbedingungen:
Fehlerstatus: 01110010
Fehlerpriorität: 0
Fehlerhäufigkeit: 1
Verlernzähler: 255
Kilometerstand: 194254 km
Zeitangabe: 0
Datum: 2017.03.13
Zeit: 06:33:15

Umgebungsbedingungen:
Drehzahl: 1722 /min
Druck: 7 mbar
Geschwindigkeit: 42.5 km/h
(keine Einheit): 159.8
Temperatur: 145.0°C
(keine Einheit): 0.0
Druck: 0 mbar
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-03-19, 21:54   

Obstawiam czujnik ciśnienia, połączony jest z DPF-em wężykami.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.