Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 09 3.0TDI ] Zamiana silnika z diesla na benzyne  
Autor Wiadomość
kogut-krk 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: multitronic
Zasilanie: ON
Imię: sebastian
Jeżdzę: a8d3
Wiek: 43
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 3
Skąd: kraków
Wysłany: 2013-09-26, 19:51   [D3 09 3.0TDI ] Zamiana silnika z diesla na benzyne

Witam
Szukam fachowej porady,i myśle że dobrze trafiłem ;-) otóż zakupiłem
audia8d3 3.0tdi Q i jest ono rozbite i wymaga wyciągnięcia silnika do
naprawy wiec zastanawiam się nad zmianą silnika na benzynowy i wsadzenie
do niego gazu , czy jest to duży problem???jaki silnik benzynowy byście
polecili,co jeszcze trzeba zmienić oprócz silnika????

Dzieki wielkie za pomoc
_________________
kogut-krk
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-26, 20:37   

Zmiana diesla na benzynę w takim aucie jak A8 D3 jest wg. mnie nieopłacalna.
 
 
kogut-krk 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: multitronic
Zasilanie: ON
Imię: sebastian
Jeżdzę: a8d3
Wiek: 43
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 3
Skąd: kraków
Wysłany: 2013-09-26, 20:41   

i tak muszę zakupić całe auto na części myślę o angliku więc będe miał wszelkie części tylko chciałbym wiedzieć co trzeba będzie wymienić czy wystarczy tylko silnik czy skrzynie również i jakie ewentualnie inne części, z jakim silnikiem lpg nie współpracuje
_________________
kogut-krk
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-26, 20:48   

To wyjaśnię Ci dlaczego ja bym tego nie robił.
1.Z opisu wynika że masz multitronic więc w zasadzie ASB tez idzie do wymiany.
2. A8 D3 ma juz sporo elektroniki która to w "niedłubanych" autach potrafi uprzykrzac
posiadaczom zycie a co dopiero jak masz powypadkowe czy też tak modyfikowane.
WIęc jesli masz zaplecze i zdolności na miare dobrego tunera to możesz sobie dłubać-nikt nikomu nie broni. LPG z kazdym silnikiem współpracuje i dzis nawet do diesla zakładają :) WIadomo,że FSI bedzie musiało mieć nieco bardziej skomplikowane rozwiązania w instalce niż "starsza benzyna"
Jak by nie patrząc jesli nie miało by tam siedzieć 5.0 bit to bym sie za takie mody nawet nie zabierał :mrgreen:
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-09-26, 21:40   

Kolego kogut-krk, przy zakładaniu nowego tematu należy zastosować TAGi odpowiednie dla auta jakiego problem dotyczy.
Wystarczy spojrzeć na tytuły innych tematów, by wiedzieć jaką formę stosować.



Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z
regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty


Ten wątek już poprawiłem i mam nadzieję, że kolejne nazwiesz już poprawnie i zgodnie z regulaminem.


Pozdrawiam
Simone331
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
jaro81 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Jarek
Jeżdzę: Audi 80 B4 /A8 4.2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 2
Skąd: Lublin okolice
Wysłany: 2013-09-27, 16:50   

W sumie jeśli chodzi o opłacalność takiego swapu to wszystko zależy od tego ile zapłaciłeś za to auto, ile Cię wyniesie ta naprawa powypadkowa oraz czy póżniej zamierzasz robić tą przekładkę sam czy zlecić ja jakiemuś warsztatowi.
Jeśli miałbym wybierać benzynę to zdecydowałbym się na 4.2 (335 KM).
Tak jak kolega napisał wcześniej praktycznie cały ASB musisz wymienić.
Musze się zgodzić również z nim, że będzie trzeba uważać na bardzo rozbudowaną elektronikę.
Ja na Twoim miejscu zrobiłbym tak: naprawiłbym auto a pózniej je sprzedał.Następnie kupiłbym jakąś zdrową benzynę.
Ale decyzja należy do Ciebie.
 
 
kogut-krk 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: multitronic
Zasilanie: ON
Imię: sebastian
Jeżdzę: a8d3
Wiek: 43
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 3
Skąd: kraków
Wysłany: 2013-09-27, 18:37   

A silnik bez problemów będzie pasował???czy ma takie same mocowanie diesel i benzyna w sensie łap silnika ????
_________________
kogut-krk
 
 
jacek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Kujawsko - Pomorskie
Wysłany: 2013-09-27, 19:45   

Taki swap jest nieopłacalny sam zakup silnika , skrzyni oraz kompletnego okablowania z ECU silnika będzie kosztować sporo + odpowiednie zaprogramowanie i zgranie z resztą auta może zrobisz samemu , jak nie to potrzebujesz niezłego magika , lepiej napraw blacharkę zamontuj diesla z powrotem i ciesz się z autka.
 
 
otto 
Użytkownik



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Szymon
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 34
Skąd: Uć
Wysłany: 2013-10-03, 13:48   

To nie lepiej kupić angola i władować do niego deske z Twojego obecnego auta? :lol:
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=IJ2kvZpJ_BU
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.