Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 09 4.2TDI ] 3 błędy sterownik turbo, masa powietrza i  
Autor Wiadomość
Glac 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy
Wiek: 21
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 267
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-08-10, 20:24   

Nie jest złe :)
a co do usterki to musiał być zawieszony egr bo co innego? a ten warsztat co mówił, że czyścił to owszem czyścił, ale mój portfel.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-08-12, 14:55   

Może, ale ja miałem podobnie od turbiny. Pół roku jeździłem w koło komina a później coś tam przydymil co jakiś czas aż do momentu jak przy 190km/h na autostradzie wywaliło błąd turbiny, walnlo czarna chmura za mną przez jakieś 5 sekund i jak ręką odjął już problemu nie było więcej :) EGR najlepiej zdemontować, na noc do benzyny wlozyc i zamontować spowrotem :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Glac 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy
Wiek: 21
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 267
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-08-12, 15:05   

Jednym słowem nagar w silniku. Czy to turbina czy egr..
Słyszałem o czymś takim jak wodorwanie silnika w celu pozbycia się syfu. Myślę nad tym właśnie.

Z drugiej strony to właśnie pewnie ten nieszczęsny układ EGR powoduje dodatkową sadzę w układzie.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-08-12, 15:13   

Przepalone raz na jakiś czas nie powinno mieć go za dużo :) chyba że większość jazdy to miasto... Ja po 70tys od kupienia(nie wiem kiedy robił to ktoś wcześniej) rozbierałem dolot i kolektory oraz EGR i było całkiem czysto.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Glac 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy
Wiek: 21
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 267
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-08-29, 20:36   

Sprawa finalnie załatwiona. EGRy były winne wszystkim opisanym objawom.
Nie ma jak oddać auto do fachowców - Kreator Mocy w Warszawie ogarnął temat w 4 godziny i wziął za to bardzo rozsądne pieniądze.
Miło znów poczuć jak to auto zapitala <okok>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.