Autor |
Wiadomość |
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-07-08, 21:11
|
|
|
rafalr93 napisał/a: | Nie chce tworzyć nowego zbędnego teamtu ale mam pytanie , czy to normalne że czasami ten ekranik co wyśletla się navi itp potrafi czasami podczas jazdy się zamykać , często nawet na dołku , sprawa dotyczy d4 z 11r. |
Według mnie to nie powinno, nawet w D4. Masz tam wszystkie podstawowe funkcje więc powinien być do nich dostęp. Jeśli zechcesz schować ekran (np. taki kaprys) to mas do tego taki przycisk w konsoli (drugi z prawej, trzeci od budzika). Trzeba też uważać, bo czasami ludzie mają tendencję do zamykania ekranu ręcznie (w A8 niewiele robi się ręcznie). Także trzebaby podłączyć komputer i sprawdzić błędy, czy jest jakaś przyczyna. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
olimpus104
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy Wiek: 51 Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 267 Skąd: Bognor Regis UK
|
Wysłany: 2014-07-09, 11:38
|
|
|
Spotkał się ,ktoś z sytuacją kiedy po wgraniu nowszego softu,akumulator rozładowuje się po zamknięciu auta.Tak się dzieje u mnie po spolszczeniu MMI <niewiem> |
_________________ Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-07-09, 13:37
|
|
|
olimpus104 napisał/a: | Spotkał się ,ktoś z sytuacją kiedy po wgraniu nowszego softu,akumulator rozładowuje się po zamknięciu auta. Tak się dzieje u mnie po spolszczeniu MMI <niewiem> |
Na początek uporządkujmy fakty....
Wgranie nowszego softu, update, aktualizacja.... jak zwał tak zwał to oczywiście wgranie nowszego softu w oryginale i po czymś takim, o ile w trakcie update'u nie było żadnych błędów, z rozładowywaniem akumulatora się nie spotkałem.
Z założenia nowszy soft ma polepszyć, usprawnić działanie systemu a wersje soft, mimo że nowsze to są już na tyle stare, że ewentualne w nim błędy zostały już dawno usunięte.
Spolszczenie co do zasady to nie jest update softu w MMI a przede wszystkim nie jest to produkt AUDI - po spolszczeniu mogą dziać się różne rzeczy z autem i o tych dziwnych zachowaniach było pisane już wielokrotnie.
Rozładowywanie akumulatora może być następstwem spolszczenia, znane są takie przypadki.
Prawdopodobnie soft ten wprowadził jakieś zmiany w ustawieniach MMI.... być może MMI nie usypia wogóle bądź wzbudza się bez żadnych czynności zewnętrznych co wpływa na zwiększenie poboru prądu. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Paweł Szczecin
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptornic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 17 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2014-11-28, 00:45
|
|
|
Panowie muszę was prosić o pomoc ponieważ mimo uważnego przeglądania różnych tematów nie natrafiłem na odpowiedź. Sprawa tyczy się aktualizacji MMI a precyzyjnie ponownego wgrania płyty nr2 (wersja softu 5150) która aktualizuje Bluetooth. Problem polega na tym że po załadowaniu płyty i wybraniu SWUpdate, wskazaniu na CD-ROM nie mogę kliknąć w "start download" ponieważ system każe mi wybrać co konkretnie ma być zaktualizowane (a instrukcja mówi tylko żeby po przeglądnięciu listy aktualizacji kliknąć na końcu "start download"). Ponadto na liście tej nie widzę modułu Bluetooth.
Proszę o jakąś podpowiedź bo nie chcę nic zepsuć (dodam tylko że wcześniejszy właściciel badź serwis przeprowadzali aktualizację ale wygląda na to że nie puścili drugi raz płytki aktualizującej Bluetooth bo telefon samochodowy nie łączy się z bluetoothem). |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 471 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2014-11-28, 05:12
|
|
|
A na pewno masz możliwość parowania? Bo ja mam tak samo ponieważ posiadam tylko słuchawkę Motoroli a trzeba mieć zmieniony sterownik. |
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2014-11-28, 09:06
|
|
|
Czasem pomaga wyjęcie bezpiecznika od bluetooth na chwile lub odłączenie akumulatora, nie ma wtedy widoku telefonu w menu ale mozna go poddać aktualizadcji, dodatkowo płyta z zestawu 3cd zawiera zbyt wysoki soft żeby podnieść sterownik bluetooth po jego wysypaniu, trzeba uzyć starszych wersji oprogramowania. |
|
|
|
|
Paweł Szczecin
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptornic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 17 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2014-11-28, 18:54
|
|
|
W sumie kolega orkaskawina słusznie zauważył że może nie mam możliwości parowania?
Słuchawkę mam oryginalną motoroli, może wczesniejszy aktualizator coś zamieszał:( |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Paweł Szczecin
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptornic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 17 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2014-11-29, 18:05
|
|
|
Dzisiaj grzebałem trochę i oto co wyszło po podłączeniu VCDS-a:
Address 07: Control Head Labels: 4E0-910-7xx-07.lbl
Part No SW: 4E0 910 769 D HW: 4E0 035 729
Component: Interfacebox H43 5150
Revision: 00000000 Serial number: 343BJ037511882
Coding: 0000001
Shop #: WSC 12345 123 12345
VCID: 2D51EF3FB4E4E5760F5-8078
Subsystem 1 - Part No: 4E0 910 609 A
Component: Bedienteil MMI H42 0020
Subsystem 2 - Serial number: 301LF037530027
Subsystem 3 - Serial number: 7405.12.030000000000010049˙
Subsystem 4 - Serial number: 010049˙
1 Fault Found:
00003 - Control Module
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
Freeze Frame:
Fault Status: 01100101
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 206
Mileage: 150561 km
Time Indication: 0
Date: 2014.11.29
Time: 16:02:00
Address 19: CAN Gateway Labels: 4E0-910-468.lbl
Part No SW: 4E0 910 468 HW: 4E0 907 468 A
Component: Gateway H06 0050
Revision: 06 Serial number: 10003033060BAC
Coding: FCFE7BDC3B3104
Shop #: WSC 00000 128 00289
VCID: E5C1D71F2C949D36875-80B0
3 Faults Found:
01303 - Telephone Transceiver (R36)
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 44
Reset counter: 206
Mileage: 150174 km
Time Indication: 0
Date: 2014.11.22
Time: 12:25:43
00463 - Control Module for Digital Sound Package (J525)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 238
Mileage: 150174 km
Time Indication: 0
Date: 2014.11.22
Time: 12:25:43
00384 - Optical Databus
011 - Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101011
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 6
Reset counter: 244
Mileage: 150504 km
Time Indication: 0
Date: 2014.11.27
Time: 22:36:52
Pytanie czy powyższe błędy mówią o źle przeprowadzonej aktualizacji??? No i sprawa najważniejsza jak to można (i czy wogóle można) naprawić??? |
_________________
|
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2014-11-29, 18:36
|
|
|
00003 - Control Module - złe kodowanie sterownika mmi, wystarczy ogarnąć zielone menu plus kodowanie i błąd zniknie.
01303 - Telephone Transceiver (R36) - sterownik telefonu nie daje sygnału, mógł paść po aktualizacji. |
|
|
|
|
|
|
|
Paweł Szczecin
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptornic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 17 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2014-11-30, 12:59
|
|
|
Kolego shagal dziękuję za szybką odpowiedź, napisz jeszcze proszę co kontkretnie w zielonym menu zaznaczyć i jak powinno wyglądać to kodowanie bo na elektrycznych rzeczach jeszcze tego nie przerabiałem? |
_________________
|
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2014-11-30, 22:40
|
|
|
Wszystko zależy od wyposażenia w aucie, nie ma gotowych konfiguracji, auta różnią się od siebie. |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-04-28, 21:36 Aktualizacja softu
|
|
|
Witam,
Mam wersję softu 2120, chciałem zrobić aktualizację pod graficzny parktronic ale chciałem to zrobić jak należy wgrywając po kolei kolejne aktualizacje , poszukuję takich aktualizacji ale nie chciałbym pobierać z pierwszego lepszego miejsca żeby czegoś nie uwalić, czy ktoś mógłby mi podać jakieś pewne miejsce skąd mógłbym pobrać dane? Z góry dzięki za zainteresowanie |
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2015-05-05, 16:05
|
|
|
paweldzwo, jest gościu co na allegro się oferuje płyty jakie Ci trzeba. |
_________________ Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6 |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-05, 16:34
|
|
|
Witam!
paweldzwo napisał/a: | chciałem zrobić aktualizację pod graficzny parktronic ale chciałem to zrobić jak należy | -to radze miec do tego nie tylko sprawdzone plyty ale i naped.
Drobny blad a wielkie klopoty.
Stefan. |
|
|
|
|
|