Autor |
Wiadomość |
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-05-05, 21:31
|
|
|
Wydaje mi się że napęd troszkę sprawdziłem, użyłem kilku bardzo zniszczonych płyt z muzyką i tylko te którym na prawdę fizycznie uszkodziłem ścieżkę nie działały resztę dość mocno porysowanych płynnie odtwarzał więc raczej napęd nie jest w złym stanie, teraz jeszcze pozostaje ogarnąć płyty, jeśli nie to pozostaje właśnie ten z allegro jednakże on ma tylko 5xxx oryginały resztę starsze wersje 3xxx i 4xxx przegrywa.... dlatego zastanawiałem się czy nie przejść z mojego softu 2xxx od razu na 5xxx ale większość odradza |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-05, 21:42
|
|
|
Witam!
paweldzwo napisał/a: | Wydaje mi się że napęd troszkę sprawdziłem, użyłem kilku bardzo zniszczonych płyt z muzyką | -jesli tak sprawdzasz naped to w "szansa na sukces" powinienes sie udzielac.A te plyty z Aledrogo to zielone czy niebieskie?
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-06-09, 13:21
|
|
|
Mógłbym prosić o instrukcję jak w miarę bezpiecznie przeprowadzić aktualizację softu bo właśnie odebrałem płytki i chciałem się tym w końcu zająć Czy tak http://mr-fix.pl/wpis/mmi...do-wersji-5570/ czy jest jeszcze jakiś inny bezpieczniejszy sposób ??? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-06-09, 13:52
|
|
|
Bezpieczniej niż w tej instrukcji będzie już tylko oddać to komuś kto robił to już wielokrotnie i wie co, dlaczego i jak dalej z tym począć |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-06-09, 17:53
|
|
|
Czy przy aktualizacji softu musi być włączony zapłon, bo włączyłem przyciskiem samo mmi i także przechodziło do opcji aktualizacji ale cofnąłem i przekręciłem kluczykiem na zapłon bo niby tak jest w instrukcji ale zastanawiam się po co ten zapłon skoro bez wkładania kluczyka też robi a pobiera tylko zbędnie prąd:) |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-06-09, 18:05
|
|
|
Oj panie kolego....
wg. mnie schematów postępowania są 3:
1. Masz instrukcję krok po kroku to z niej skorzystaj
2. Zastosuj się do porady z mojego poprzedniego posta
3. Wersja dla odważniejszych czyli zamiast siedzieć na forum i czekać aż ktoś jeszcze wymyśli coś czego jeszcze nikt wcześniej nie wymyślił to po prostu próbuj sam, jak coś pójdzie nie tak to próbuj ponownie trochę inaczej i tak do skutku i wtedy będziesz wiedział więcej niż wiele osób tutaj i ta instrukcja razem wzięte |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-06-09, 20:04
|
|
|
Podsumowanie po aktualizacji, przebiegła pomyślnie,tak powinna się zakończyć? Ta akurat dotyczy aktualizacji z 4xxx na 5150
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2015-06-10, 11:03
|
|
|
FOSS napisał/a: | Oj panie kolego....
wg. mnie schematów postępowania są 3:
1. Masz instrukcję krok po kroku to z niej skorzystaj
2. Zastosuj się do porady z mojego poprzedniego posta
3. Wersja dla odważniejszych czyli zamiast siedzieć na forum i czekać aż ktoś jeszcze wymyśli coś czego jeszcze nikt wcześniej nie wymyślił to po prostu próbuj sam, jak coś pójdzie nie tak to próbuj ponownie trochę inaczej i tak do skutku i wtedy będziesz wiedział więcej niż wiele osób tutaj i ta instrukcja razem wzięte |
a jak coś podanie to zawsze można wymienić sterownik MMI
Jest za schowkiem pasażera
Koszt nowego w ASO całkiem przyjemny |
|
|
|
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2015-06-10, 19:00
|
|
|
Pablo, nie stresuj ludzi, używany sterownik mmi bez fbasa to 200-400zł, z fbasem 200zł więcej. |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-06-10, 21:29
|
|
|
Aktualizacja już dawno zrobiona, swoją drogą nie róbmy z tej aktualizacji nie wiadomo jak skomplikowanej czynności, ogranicza się ona do kilkukrotnego użycia pokrętła, zadawałem pytania bo robiłem to pierwszy raz i czasami wolę zapytać niż potem żałować że nie zapytałem ale ostatnio więcej w odpowiedziach jest złośliwości niż konkretnych porad, może w innej sprawie będzie inaczej... Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2015-06-10, 21:48
|
|
|
Mamy u nas ostatnio Audi A6 chłopak przyjechał okazało sie że podczas scagania CP element jest kradzieży samochodu
teraz czeka na sprawę w sadzie a auto na parkingu policyjnym 6 miesiąc ... |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-06-10, 22:02
|
|
|
Dziwna sprawa, to teraz na dobrą sprawę strach kupować używane części z niepewnego źródła czyli allegro itp. , a to pojechał do ASO na zdjęcie blokady? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-06-11, 00:04
|
|
|
paweldzwo napisał/a: | Dziwna sprawa, to teraz na dobrą sprawę strach kupować używane części z niepewnego źródła czyli allegro itp. ... |
Sprostuję tylko.... nie teraz ale już od dawna tak jest (pisaliśmy już o tym kilkukrotnie), że sterowniki z ochroną komponentów w trakcie zdejmowania tejże ochrony w ASO są równocześnie sprawdzane pod kątem legalności pochodzenia.
Jeżeli w trakcie zdejmowania owej ochrony okaże się, że sterownik pochodzi z auta które zostało skradzione to siłą rzeczy sterownik też jest kradziony a osoba która go nabyła staje się podejrzaną o paserstwo |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2015-06-11, 21:02
|
|
|
Obecnie ściągnięcie CP poza aso jest nawet tańsze niz w samym aso, więc nie warto ryzykować, gdy część jest niepewna. |
|
|
|
|
|
|
|
dawid_oskar
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: -
Zasilanie: ON
Imię: Dawid
Jeżdzę: d3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Cze 2014 Posty: 101 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-07-05, 07:38
|
|
|
A co dodatkowo można zyskać po tych aktualizacjach ??? Czym ten soft będzie się różnił od standardu ????
Proszę niech ktoś się rozpisze ... Bo samo aktualizowanie ,żeby mieć ...bez celu... |
|
|
|
|
|