Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Awaria elektryki, wskaźników, unieruchomienie au  
Autor Wiadomość
rav85 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-18, 09:57   

mogę ci pożyczyć sterownik z mojego auta jak byś był w warszawie
 
 
Glac 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy
Wiek: 21
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 267
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-01-18, 10:24   

rav85, Dziękuję za dobre chcęci - niestety nie jestem. Sterownik będę miał jutro.
 
 
Glac 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy
Wiek: 21
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 267
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-01-19, 16:41   

Sterownik akumulatora wymieniony - auto nie działa.

Wymontowałem stary sterownik i otworzyłem go - czuć charakterystyczny zapach spalonej czy przegrzanej elektroniki, więc już pewny, że to on zamontowałem inny, ale nie pomogło..

Po włączeniu zapłonu włącza się tylko klimatronik na kilka sekund i gaśnie - nagrałem filmik.

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

Radio działa i podświetlenie wnętrza - nic poza tym nie działa. Zamontowałem stary sterownik, ale jest dokładnie to samo. Nie włącza się już nic tak jak kilka dni temu czasami udało się za którymś razem uruchomić auto.

Aha - znalazłem spalony bezpiecznik nad akumulatorem - 15A
Zaznaczyłem strzałką miejsce gdzie był uszkodzony


Po jego wymianie nic się zmieniło - nadal ciemno na zegarach.

Z tej wnęki akumulatora czuć spaloną elektroniką, ale to wydaje mi się, że właśnie z tego uszodzonego sterownika akumulatora - coś tam jeszcze mogło się spalić?

Może trzeba zakodować nowy modłuł? Lub może jak stał kilka dni bez zasilania coś się rozkodowało?

Gdybym był w Warszawie skorzystałbym z oferty FOSSa, ale uziemiło mnie w Kielcach.

Jest masa błędów - zgrałem wszystkie w plik - do pobrania tutaj
LINK
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-01-19, 16:59   

Nie ma nic o konkretnej usterce... Wszystko krąży w koło braku komunikacji i CP... zaraz sprawdzę konkretnie jak to jest połączone bo to może być jakiś sterownik jeden...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-19, 17:35   

Gateway zgłasza usterkę w komunikacji z modułem komfortu po szynie CAN i tym bym się zajął na początku. Cała magistrala jest odłączona i stąd błędy braku komunikacji. Może wywaliło jeszcze jakieś bezpieczniki?

Ciekawe jest to, że wywaliło CP na zegarach...
_________________
Kontakt: nick + @wp.pl
 
 
Glac 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy
Wiek: 21
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 267
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-01-19, 17:39   

drago_o, dzięki - jeżeli coś znajdziesz to pisz.
Dodam, że ten przepalony bezpiecznik wraz z pozostałymi sprawdzałem zaraz po pojawieniu się pierwszych objawów kilka dni temu i był dobry.
Więc pewnie spalił się w sobotę jak poczułem zapach spalonej elektroniki i wtedy też nastała całkowita ciemność na zegarach.

VanDyke, Bezpieczniki nad akumulatorem i w boczku przy kierownicy sprawdzone - czy gdzieś są jeszcze które neleży sprawdzić?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-01-19, 17:58   

Bezpieczników jest sporo. Jak wedziesz na mojego chomika w podpisie pod postami to w dziale literatura na przed ostatniej stronie będzie pełna ich rozpiska.

Bagażnik po obu stronach, w desce rozdzielczej po obu stronach, część niestety pod tapicerka i trzeba troszkę odkręcić... na pewno coś w komorze silnika tez się znajdzie.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Glac 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy
Wiek: 21
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 267
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-01-19, 18:19   

ok znalazłem rozpiskę bezpieczników - sprawdzę wszystkie.
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-01-19, 19:18   

nie chce ciebie załamywać ale .... mi to moduł komfprtu wskazuje... mało tego spalenizna moze oznaczac że gdzies kable usmazone w wiazce wiem ze to nie pocieszajace ale wystarczy tylko jeden tak jak u mnie było:

kabel od modułu sprezarki czy klimatyzacji juz nie wiem dokladnie musiałbym spojrzec na fakture kabelki sie zwierały w izolacji i choinka na zegarach klopoz z abs sai gps czujnik skretu przeplywomierz abs choinka

szukaj mozolnie aby to cos prostego tylko
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Glac 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy
Wiek: 21
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 267
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-01-19, 19:30   

dracus6662, faktycznie jak się teraz dobrałem i wymontowałem wszystko z prawego boku (bo tam śmierdzi najbardziej spelenizną) to prócz modułu akumulatora wyjałem jeszcze moduł komfortu - jednak po jego otworzeniu nie czuć spalonej elektroniki (jak było w przypadku modułu aku).

Czy uszkodzony moduł komfortu mógłby powodować brak zapłonu i ciemność na wskaźnikach jaka jest teraz?

Jutro jeszcze przejrzę wszystkie bezpieczniki.
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-01-19, 21:18   

z tego co pamietam to masz głowny bezpiecznik pod ecu ale bardzo mocny chyba 40 moze on sie spalił?

pod kiera jest kilka przekazników i bezpiecznikow wiem ze jak wyciaglem takie metalowe to auto nie chcialo zagadac byla choinka i nie odpalał ale to bylo tak ze wszystko co mogło sie zapaliło a na fisie duze czerwone kolo z wykrzyknikiem tak bylo jak wywaliłem jeden bezpiecznik tski metalowy

ktos na forum mial taka zagwozdke cos mu sie w instalce zjaralo ale juz nie pamietam tematu niestety

szczerze bardzo wspolczuje bo to wielki klopot bezpieczniki masz jeszcze chyba w nogach po stronie pasazera w słupku ale od czego to ci nie powiem a sprawdzales bezpieczniki w boczku kolo modułu i z drugiej strony w boczku
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-01-20, 06:34   

W słupku pasażera nie ma bezpieczników chyba(u mnie nie było na 100%). Rozbierając osłonę pod kierownicą nie odłączaj wszystkiego jak leci tylko zostaw na kablach bo tam możesz mieć tez poduszkę ;)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Glac 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy
Wiek: 21
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 267
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-01-20, 11:46   

Dupa blada - wszystkie bezpieczniki sprawdzone i są ok.

Może faktycznie chodzi o Component Protection?
Spalony moduł akumulatora mógł coś tam napsuć dalej i się poblokowało?

Teraz to chyba już nie ma co sprawdzać? Pozostaje laweta i do ASO - nawet nie chcę myśleć o kosztach.
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-20, 14:08   

Ale z CP na zegarach odpaliłbyś auto. Zauważcie, że MMI jest martwe więc któryś ze sterowników podpiętych pod szynę MOST nie działa. Problem wiązki?

Czy po wymianie sterownika, mogłeś się z nim połączyć przez VCDS?
Czy przypadkiem nie trzeba zakodować w nim jeszcze raz aku?
Czy aku po tej przygodzie jest w ogóle dobry?

Czy ekran MMI się w ogóle chowa?
Czy możesz włączyć zapłon z przycisku?
 
 
Glac 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy
Wiek: 21
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 267
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-01-20, 14:15   

VanDyke napisał/a:
Ale z CP na zegarach odpaliłbyś auto. Zauważcie, że MMI jest martwe więc któryś ze sterowników podpiętych pod szynę MOST nie działa. Problem wiązki?


MMI działa - tzn działa radio, telefon, mogę wejść w ustawienia auta - zawieszenie, ale tylko podgląd - przypróbie zmiany jest komunikat, że zapłon wyłączony.



VanDyke napisał/a:
Czy po wymianie sterownika, mogłeś się z nim połączyć przez VCDS?

Nie
VanDyke napisał/a:
Czy przypadkiem nie trzeba zakodować w nim jeszcze raz aku?

Na nowym sterowniku jest brak komunikacji - na starym zakodowałem jeszcze raz aku i wtedy właśnie wszystko padło do końca i zaśmierdziało spaloną elektryką.

VanDyke napisał/a:
Czy aku po tej przygodzie jest w ogóle dobry?

Akumulatro ma pół roku - na wszelki wypadek łądowałem go całą noc 2 dni temu. Poza tym, żeby być pewnym zamieniłem na inny akumulator.


VanDyke napisał/a:

Czy ekran MMI się w ogóle chowa?
Czy możesz włączyć zapłon z przycisku?


Nie chowa się - zarówno po wyłączeniu zapłony jak i wymuszeniu chowania z przycisku.

Mogę włączyć zapłon z przycisku, ale zapala się tylko klimatronic bez zegarów - identycznie jak z kluczyka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.