Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-02-28, 22:20
|
|
|
aro51 napisał/a: | Konkret. Miałem możliwość przetestowania kilku i jednak pomiędzy nimi jest przepaść, zarówno w cenie jak i w swieceniu. Najlepsze okazały się z ledem typu cree. Fakt tylko taki że ją w halogenach mam h7 i brak przesłony. |
No dobra, ale jak z właściwościami świetlnymi?
Jak wiesz aktualnie też mam przód eSkowy i niestety ale tutaj halogeny są bez soczewki.
Montując xenony w poprzednim przodzie zależało mi głównie na jakości oświetlenia... bo moim zdaniem fabryczne to jakaś kompletna porażka... tzn. moim zdaniem w takiej mgle w której światła główne xenonowe nie tylko nie dają rady ale nawet bardziej przeszkadzają to fabryczne światła przeciwmgielne nie dają możliwości kontynuowania jazdy.
No chyba, że uwiesimy się na kierownicy ale wtedy światła główne również są wystarczające.
Więc... czy te ledy w przeciwmgielnych dają jakieś światło?... czy oświetlają w nocy drogę czy też świecą tylko fajnym kolorem i służą bardziej jako dzienne niż w pełni funkcjonalne światła przeciwgielne?
Pytam, bo w obecnym przodzie mam fabryczne żarówki i wrzucanie żarników xenonowych w lampy ze zwykłymi odbłyśnikami jakoś mi nie bardzo pasuje
jordan233 napisał/a: | Damian napisz co polecasz konkretnie na HID z Alledrogo?
Zastanawiam się nad montażem HID lub jak kolega Aro51 coś na Ledach,tylko chciałbym kupić coś sprawdzonego i wartego uwagi |
Niestety, nic konkretnego z Allegro polecić nie mogę ponieważ, jak to często u mnie bywa, miałem do tego "własnego dostawcę" z moich okolic.
Niestety zrezygnowałem z niego bo może i towar był warty uwagi ale człowiek był średnio poważny - ile razy chciałem coś kupić to nigdy nie było go ani w swoim punkcie handlowym ani w domu... zawsze gdzieś... miasto, szkoła, bank, poczta, gumę złapał, koledze zalało mieszkanie... porażka... tak się nie da normalnie współpracować |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
dzony22
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 27 Kwi 2016 Posty: 18 Skąd: Maków Maz.
|
Wysłany: 2016-11-03, 16:45
|
|
|
Miałem żarniki po 100zł i po 400zł i różnicy nie widziałem |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
st@rost
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-08, 09:21
|
|
|
Może Wam trochę popsuje koncepcje, ale aby swiecilo naprawdę dobrze to trzeba wstawić nowe lampy z przodu. Wiem, przetestowałem na sobie i roznica była kolosalna!
Aha, oczywiście sprobowalem wcześniej tzw. regeneracji lamp etc. - moim zdaniem nie warto. Jako jeden z niewielu (o ile nie jedyny) na forum, mogę porównać jakość swiecenia:
- lampy 10 letnie
- lampy po pelnej regeneracji
- lampy nowe OEM
Porownalbym to w skali swiecenia odpowiednio: 10%, 50%, 100%. Plus reakcja silniczkow xenonow skretnych nowe vs stare to pewnie ok 1 sekundy. A to już naprawdę dużo.
Koszt dwóch lamp na przod wyniosl mnie ok 5500zl. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-11-08, 09:35
|
|
|
drago_o napisał/a: | To samo powiedział VanDyke w swoim temacie jak przerabiał na dzienne lampy On również wymieniał lampy. |
Łukasz zmienił lampy przednie na nowe?... coś mi się nie wydaje albo nie śledziłem zbyt dokładnie jego modyfikacji
Nawet na zdjęciach Gdańska z jakiegoś spota widać u niego wciąż dzienne na 4-rech LEDach czyli lampy stare po regeneracji
Na pewno zmieniał tylne lampy na nowe, po-liftowe. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-08, 10:00
|
|
|
A ja się szarpnąłem sam na "renowację lamp" i jestem mega zadowolony.
1. Soczewki były półprzezroczyste od kurzu więc je wyczyściłem.
2. Odbłyśników nie ruszałem bo nie było na nich widać zupełnie zużycia.
3. Klosze lamp potraktowałem papierem ściernym do momentu uzyskania "mleka" i potem polakierowałem lakierem bezbarwnym z utwardzaczem i wyszły jak fabrycznie nowe.
4. Zamontowałem nowe palniki.
I w końcu mam dzień w nocy przed autem Koszt całej roboty (nie licząc palników bo tu każdy może kupić coś innego) to ok 40zł. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-08, 10:04
|
|
|
Damias, masz może jakieś foto tego zabiegu upiększającego przed i po ? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-08, 10:17
|
|
|
Z przed zabiegu to nie mam. Nie chciałem tego syfu uwieczniać na foto a może szkoda Ale generalnie soczewki były mleczne, a nie krystaliczne, a klosze takie pożółkłe, tak jak się klosze plastikowe starzeją. Postaram się zrobić chociaż fotkę tego jak wyszło. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-11-08, 10:24
|
|
|
drago_o napisał/a: | Dał do przeróbek a później jak zresztą było w temacie nie był zadowolony z jakości tej regeneracji i przeróbki... |
Miałem zgoła odmienne info nt. temat... ale może coś się zmieniło.
drago_o napisał/a: | więc kupił od Michała nowe |
To chyba na sam koniec przez tym nieszczęśliwym spaleniem bo na koniec sierpnia miał na samochodzie jeszcze te przerabiane
Nie zamierzam nic na siłę udowadniać ale akurat akurat Łukaszowi ta firma robiła przednie lampy i w D2 i w D3 i z obu był zadowolony i nie wiem co się po drodze wydarzyło, że zdecydował się na kupno nowych lamp do D3.
Tym bardziej, że w tych po regeneracji miał już światła dzienne a w swoich fabrycznych i nie miał. Więc powrócił do fabryki czy zmotał sterowanie pod nowe fabryczne lampy z dziennymi fabrycznymi?
Nic o tym nie pisał w swoim temacie a chyba by się pochwalił |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
st@rost
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-08, 10:34
|
|
|
FOSS, jeśli to firma pana Cugiera, to ja również (temat znasz) byłem mocno niezadowolony. Po pierwsze lampe uszkodzili a po drugie ta regenaracja jest cale mile morskie od jakości fabrycznej, która się tak niby chwali.
Wiec jeśli było nas min. 2 z forum, którzy byli niezadowoleni, to cos jest na rzeczy (plus calkiem sporo negatywnych opinii na necie). |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-11-08, 10:56
|
|
|
FOSS napisał/a: | Nie zamierzam nic na siłę udowadniać |
Ja też ale jak czytam posty St@rost'a to mam wrażenie, że mogłem pomylić tematy (pamięć dobra ale krótka) Pamiętam temat gdzie, nazwijmy go, "ktoś" żalił się na jakość tej regeneracji i byłeś w szoku bo sam ich polecałeś. Po czym ten "ktoś" kupił nowe lampy ostatecznie bo coś z nimi było nie tak. Nie wiem czemu myślełem, że ten "ktoś" to VanDyke... Ale tak coś teraz już nie jestem pewny |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
st@rost
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-08, 11:00
|
|
|
Ten ktos to byłem ja |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|