Autor |
Wiadomość |
Vovapl
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Włodek
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 34 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 15 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-12-23, 00:20
|
|
|
Tylko czy zadziałał by raz na ileś przy zerwanej lince? No nic przy chwili wolnego czasu postaram się zdjąć ten boczek i zobaczyć co z tą linką... Ostatnio miałem podobny problem z klapą, tam akurat sprawa okazała się prosta ale powodem nie domykania było kilka rzeczy, tzn. nie nasmarowane zawiasy, zamek dociągu zastały, no i brak klucza w skrzynce z narzędziami przez co klapa była ciut zalekka, wszystko wyeliminowane i śmiga aż miło |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-12-23, 06:31
|
|
|
Vovapl napisał/a: | no i brak klucza w skrzynce z narzędziami przez co klapa była ciut zalekka |
Z tym to trochę pojechałeś
Vovapl napisał/a: | Tylko czy zadziałał by raz na ileś przy zerwanej lince? |
Oczywiście, że nie. Bo jak mogłaby zadziałać. Jedynie mógłbyś usłyszeć głos silniczka i nic więcej. Akurat w przypadku tego kolegi z forum raz dociąga a później nie |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Vovapl
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Włodek
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 34 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 15 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-12-23, 14:56
|
|
|
[quote="drago_o"] Vovapl napisał/a: | no i brak klucza w skrzynce z narzędziami przez co klapa była ciut zalekka |
Z tym to trochę pojechałeś
Być może złożyło się też na to wymieniony jeden siłownik na nowy ale fakt że kilka cm przed końcem klapa się zatrzymywała i nie opadała przez co zaraz szła w górę, po dołożeniu klucza no i w sumie tego haka do holowania zamyka jak należy, w sensie dalej silniczek się wyłącza jakieś kilka cm przed zamknięciem ale pod własnym ciężarem klapa opada a zamek ją dociąga. |
|
|
|
|
Kris9311
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 31 Dołączył: 20 Wrz 2016 Posty: 4 Skąd: Strzebiń
|
Wysłany: 2017-09-21, 20:49
|
|
|
O kolega Karol opisal moj przypadek, dociagi 4 nie dzialaja jak jest wszystko do kupy zlozone i podpiete. Po zdjeciu boczka drzwi odpinam kostke z dociagu przymykam drzwi podpinam kostke i mimnie drzwi dociagnie. Tak jakby jednorazowo impuls dostalo. Dalej tego niewyeliminowalem... ma ktos jakis pomysl ? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-09-22, 15:05
|
|
|
ten silniczek zawsze działa raz jak podpinasz mu zasilanie...
mikrostyki w zamkach do sprawdzenia |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2017-09-26, 15:38
|
|
|
maciu napisał/a: | ten silniczek zawsze działa raz jak podpinasz mu zasilanie...
mikrostyki w zamkach do sprawdzenia |
No dokładnie tak, po wielu postach poprzednich nikt nie przeczytał jak napisałem o tych mikrostykach...one po prostu wewnątrz jak rozebrałem to do końca sie nie włączają bo plastikowe białe lub czarne w poliftach końcóweczki mikrostyków sa powycirane a w bieżniach są wytarte rowki....wiec za duzy luz...ot cała filozofia tych dociagów, co do linek to bardzo rzadko dochodzi do zerwania gdyż to taka sama linka jak do otwierania i podnoszenia szyby, solidna i mocna i nie ma o co sie przetrzeć gdyż chodzi po teflonowych kołach. |
|
|
|
|
WariatFuriat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Kwi 2017 Posty: 88 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-11-05, 22:29
|
|
|
Czy zamek z dociągiem w wersji Angielskiej 4E2837016A da się założyć bez przeróbek do wersji europejskiej? |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2017-11-05, 23:14
|
|
|
Tak da się założyć, konstrukcyjnie się nie różni, kwestia kodowania modułu drzwi. |
|
|
|
|
WariatFuriat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Kwi 2017 Posty: 88 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-12-12, 20:56
|
|
|
Nawet przód? Z tego co widzę strona kierowcy różni się od strony pasażera tą częścią
7644c52546869d8d842481badab3.jpg
|
|
Plik ściągnięto 47 raz(y) 119,98 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-12-13, 07:51
|
|
|
to jest łącznik mechaniczny do bębenka (o ile jest z danej strony)
nine widzę przeszkód aby go nie zakładać |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-12-13, 09:18
|
|
|
Można założyć od Anglika do Europy. Jedyny minus to taki że w razie problemów z prądem lub centralnym zamkiem, nie otworzymy auta RĘCZNIE KLUCZYKIEM. |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-12-13, 17:23
|
|
|
tego bym nie robił... w drugie drzwi bez zamka jak najbardziej |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-12-14, 11:22
|
|
|
Pczester napisał/a: | Można założyć od Anglika do Europy. Jedyny minus to taki że w razie problemów z prądem lub centralnym zamkiem, nie otworzymy auta RĘCZNIE KLUCZYKIEM. |
Niby drobnostka ale zdecydowanie nie polecam.
Takie coś może zemścić się w najmniej oczekiwanym momencie i dopiero wtedy można się dowiedzieć ile nas to kosztowało. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-12-15, 12:53
|
|
|
FOSS napisał/a: | Pczester napisał/a: | Można założyć od Anglika do Europy. Jedyny minus to taki że w razie problemów z prądem lub centralnym zamkiem, nie otworzymy auta RĘCZNIE KLUCZYKIEM. |
Niby drobnostka ale zdecydowanie nie polecam.
Takie coś może zemścić się w najmniej oczekiwanym momencie i dopiero wtedy można się dowiedzieć ile nas to kosztowało. |
Oczywiście nie zachęcam do takich przeróbek, pytanie było "czy można" - można, ALE.... 😁 |
|
|
|
|
|