Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Dziwne zachowanie na nierownosciach  
Autor Wiadomość
gardeliusz 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 41
Skąd: Radom
Wysłany: 2011-11-19, 11:03   [D3 ALL ] Dziwne zachowanie na nierownosciach

hey,

Mam problem z moja a8, a właściwie z jej zawieszeniem. Na nierównościach auto jest strasznie niestabilnie, jakby zaczynało pływać lewo/prawo. Ostatnio miałem kolizje (prostopadle uderzenie w prawe tylne drzwi i delikatnie w kolo) Pojechałem na geometrie, wszystko ok poza tylnym kołem, 1,1' na czerwonym polu. Ostawiłem zbieżność, ale auto nadal pływa. Nie wiem czy to zbieg okoliczności z ta kolizja czy może coś innego.

Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł lub miał podobny problem bardzo proszę o podzielenie się doświadczeniem ze mną :-P
 
 
Gusiew 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 45
Skąd: Łosice
Wysłany: 2011-11-19, 12:57   

Ja tez to mam. Zbieznosc zrobiona z przodu dolne wachacze wymienione. Z tylu tez dolne wymienione(super cena;/) i samochod jest niestabilny. Zmieniam teraz na amrotyzatory bilstein B6+sprezyny eibach pro -25 calosc(czyli takie samo obnizenie jak w seryjnej esce) i zobaczymy co bedzie.
 
 
gardeliusz 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 41
Skąd: Radom
Wysłany: 2011-11-19, 19:11   

u mnie jest pneumatyka, także wymiana amortyzatorów nie wchodzi w gre :-(
 
 
nynek16 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 134
Skąd: Wałcz
Wysłany: 2011-11-20, 09:20   

oooo ja jak mi plywala to szło wszystko biorac pod uwage nasze drogi zapewne szerokie kapcie to nawet najmniejszy niewyczuwalny liuz bedzie ci prowadzal po drodze
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników.
 
 
mazur6662 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 266
Skąd: Nowa Cerkiew
Wysłany: 2011-11-20, 11:00   

sprawdź górne tylne wahacze, u mnie było podobnie i okazało się że były zmasakrowane gumy na wahaczach a na przeglądzie było wszystko ok
 
 
gardeliusz 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 41
Skąd: Radom
Wysłany: 2011-11-22, 00:21   

oke, sprawdze bo tego jeszcze nikt nie sprawdzał. Mialem jechać na pomiar el podlogi bo moze sie cos podgieło, ale geometria wyklucza w zasadzie cos takiego, a ten pomysl z wachaczami może to byc to :-P
 
 
smok 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wojciech
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 38
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 2
Skąd: Lindenhurst NY
Wysłany: 2011-12-11, 07:36   

witam serdecznie i przepraszam za bledy mam ten sam problem w mojej audi a8 2004r i nie moge dojsc co to jest

[ Dodano: 2011-12-11, 07:39 ]
dodam jeszcze ze moje zawieszenie jest pneumatyczne zmienialem amortyzatory i nic nie pomoglo wszystkie drazki tez wygladaja na sztywne i dobre mam ten problem od 2 lat
 
 
pytonwwa 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Wiek: 49
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-12, 14:44   

Ja bym stawiał na zbieżność kół kolego.
_________________

 
 
smok 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wojciech
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 38
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 2
Skąd: Lindenhurst NY
Wysłany: 2011-12-12, 14:58   

Robilem to juz 2 razy na laserowych maszynach kupilem nawet nowe opony i felgi
 
 
nynek16 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 134
Skąd: Wałcz
Wysłany: 2011-12-13, 07:01   

u mnie puka niby coś w zawieszeniu ale po szczególowym opejrzeniu auta wyszło e poducha od zawieszenia silnika jest urwana i ona puka przy ruszaniu i hamowaniu.. dodawaniu gazu i go ujmowaniu może to sprawdz
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników.
 
 
jaano 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 84
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-01-11, 14:00   

Też mi pływa delikatnie od jakiegoś czasu - nie jest to zbyt bezpieczne bo nie raz bokiem szedłem po śliskim jak znienacka mnie "zawiało".. - też stawiam na gumy z tyłu, bo co maja do tego sztywne wahacze bez przegubów..??
kilka krotnie słyszałem też żeby zbieżność z tyłu także ustawić - więc może tego spróbuj - ale ja nie będę tego robił póki gum nie wymienię z tyłu - przy okazji moje pytanie czy spotkał się ktoś z tulejami poliuretanowymi? i czy są jakieś dostępne do naszych A8ek?
_________________
 
 
Gusiew 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 45
Skąd: Łosice
Wysłany: 2012-01-15, 14:23   

Jest komplet na przod napewno wpisz w google audi a8 poliuretany. Powiem ci ze jezeli wymienisz tuleje to bedziesz strasznie wszystkie wibracje odczuwal. Komfort ci bardzo spadnie. Jedyne czym bum sie zainteresowal to lacznikami i tulejami stabilizatora.
 
 
Rafelek 
Moje A8



Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 96
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2012-01-15, 23:35   

Ja też miałem taki sam problem. Myślałem ze amortyzatory są padniete. Najpierw pojechałem do ASO Olsztyn i tam mi ustawili zbierzność-nie pomogło. Następnie pojechałem do ASO Warszawa. Tam mi tak ustawili zbierzność ze po 15000km wydarło mi nowe opony 20 :-x W końcu pojechałem do poleconego przez znajomych warsztatu gdzie gość idealnie ustawił mi zbierzność ( miał pojęcie jak to zrobić w zawieszeniu pneumatycznym) i teraz problem znikł nie mam objawów pływania
_________________
CCCO Herr der Ringe
 
 
Gusiew 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 45
Skąd: Łosice
Wysłany: 2012-01-16, 12:57   

W audi wazne podobno jest aby ustawic Krzywą zbieznosci. Mechanik z mojeg miasta kupil bardzo nowoczesny sprzet na ktorym mozna to ustawic. Ale jeszcze z tym sie do niego nie wybralem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.