Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-03-25, 16:10
|
|
|
Korton napisał/a: | Skad to info? Seryjne sa przeciete... |
Seryjne nie są przecięte - są zwulkanizowane razem z drążkiem stabilizatora.
Przecięte są natomiast te od D2 |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-03-26, 15:05
|
|
|
drago_o napisał/a: | Seryjne są niewymienialne ze stabilizatorami |
Zapomnialem, przeciete sa te ktore wczesniej montowalem, czyli od S8 D2, a zolte sa identyczne z seryjnymi. Ciekawi mnie sposob montazu, bo w ulotce producenta nic o tym nie bylo. |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2016-03-26, 21:21
|
|
|
Korton, ale zamontowałes te poliuretany? Ja jeździłem na tych z D2 2 lata i było spoko, wczoraj zmieniałem rozrusznik i musiałem wyjąc sanie to znowu założyłem nowe Lemfordery z D2 za całe 14zl komplet bo i tak trzeba było zdjąć i tak 😉 |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-03-26, 22:10
|
|
|
Lukas134 napisał/a: | Korton, ale zamontowałes te poliuretany? Ja jeździłem na tych z D2 2 lata i było spoko, wczoraj zmieniałem rozrusznik i musiałem wyjąc sanie to znowu założyłem nowe Lemfordery z D2 za całe 14zl komplet bo i tak trzeba było zdjąć i tak 😉 |
Tak poliuretany, tylko wiem ze byly rozscinane w jednym miejscu do zalozenia, nie nasuwane. |
|
|
|
|
|
|
|
dawid15
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Mar 2015 Posty: 24 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 2016-04-03, 08:09
|
|
|
Teraz sobie uświadomiłem, że też mam z tym problem np na progach zwalniających i przewaznie z rana jak jest auto zimne ale miałem wrażenie, że to słychać koło podszybia i że coś mi za deske wleciało:) czy to też może być powodem skrzypienia przy skręcaniu kołami? Biorę się za wahacze w tym tygodniu i chcę to załatwić za jednym razem |
|
|
|
|
BARTEKKOLO
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 81 Skąd: Rzepin
|
Wysłany: 2016-05-15, 10:55
|
|
|
Panowie, czy mógł by ktoś podać konkretnego linka z tymi tulejami, które na pewno by pasowały. Rozumiem, że są to od S8D2 po lift? A może jakaś krótka instrukcja jak to zrobić? Bo do wymiany mam też łącznik stabilizatora, czy wykonam to na lewarku we własnym zakresie, bo mechanikiem nie jestem ale dla własnej satysfakcji chciałbym się tego podjąć. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-05-15, 15:44
|
|
|
Jak będę w domu mogę spisać Ci numer części dokładnie. Stare gumy musisz wyciąć a te z d2 lekko stuningowac aby spasowały. No i rozciąć bo nasuwa to będzie ciężko.
Inna sprawę, że w D3 to chyba są różne grubości stabilizatora. Jesteście pewni, że zawsze będą to gumy z S8 D2. TDI mają dla przykładu w D3 grubszerokość stabilizatory. Pisali o tym koledzy. I do mnie w TDI idzie ta guma z S8 D2. A co w benzynie kach gdzie jest węższy stabilizator? |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-05-15, 20:11
|
|
|
drago_o napisał/a: | Inna sprawę, że w D3 to chyba są różne grubości stabilizatora. Jesteście pewni, że zawsze będą to gumy z S8 D2. TDI mają dla przykładu w D3 grubszerokość stabilizatory. Pisali o tym koledzy. I do mnie w TDI idzie ta guma z S8 D2. A co w benzynie kach gdzie jest węższy stabilizator?
| mi to kolega Foss sprawdzał po nr vin
poza tym suwmiarka w łapę i można obie w 5min samemu zmierzyć stabliizator bo przy kole jest odsłonięty. |
|
|
|
|
|
|
|
BARTEKKOLO
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 81 Skąd: Rzepin
|
Wysłany: 2016-05-15, 20:14
|
|
|
Zamówiłem gumy o średnicy 27mm i 29 mm nie są to wielkie pieniądze więc najwyżej któreś zostaną. Teraz bardziej interesuje mnie jak je założyć. Jeżeli ktoś może to proszę opisać krok po kroku. Czy potrzebne jest zdjęcie plastikowej podłogi pod spodem? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-05-15, 22:29
|
|
|
BARTEKKOLO napisał/a: | Czy potrzebne jest zdjęcie plastikowej podłogi pod spodem? |
Oczywiście że tak. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
BARTEKKOLO
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 81 Skąd: Rzepin
|
Wysłany: 2016-05-16, 06:47
|
|
|
Tak chodziło o plastikową osłonę chroniącą auto od dołu, tak więc to już wiem i co dalej, co jeszcze trzeba zdjąć/ odkręcić i jak najlepiej to wykonać? Będę bardzo za rady osób, które mają to za sobą albo wiedzą jak się za to zabrać. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
BARTEKKOLO
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 81 Skąd: Rzepin
|
Wysłany: 2016-05-16, 07:36
|
|
|
Raczej w instrukcji tego nie będzie bo wg. Audi drążek wymienia się w całości, no fakt może będzie tam jak go odkręcić jednak myślę, ze rady kolegów, którzy to robili wystarczą. Ale jeżeli ktoś posiada takową instrukcję również będę wdzięczny. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|