Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-02-22, 17:58
|
|
|
JIMM napisał/a: | Do wyboru ma bowiem cztery tryby jazdy: automatic, dynamic, comfort i lift. W trybie automatycznym nadwozie samochodu ustawione jest na poziomie normalnym, tj. z prześwitem 120 mm. Jeśli auto przez ponad 30 sekund jedzie z prędkością większą niż 120 km/h, to wtedy zawieszenie obniża się o 25 mm. |
|
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2015-02-22, 18:02
|
|
|
To czytałem, ale nic nie pisze ile max podnoszenia.....tylko w trybie normalnym. A ja chcę wiedzieć ile od tego standardu można jeszcze wyżej.... |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-02-22, 21:03
|
|
|
lift +25 mm do trybu automatic |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-23, 23:22
|
|
|
riki76 napisał/a: | czego można się spodziewać po możliwościach zawieszenia |
jest tak sztywna w max podniesieniu, że nie da się jechać, ewentualnie tylko powoli dla pewnych przeszkód, krawężników i śniegu na drogach dojazdowych |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
Dworek
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: WWA
|
Wysłany: 2015-02-24, 12:43
|
|
|
120 + 25, jak wynika z tego, co chłopaki piszą. |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-12-12, 21:25
|
|
|
Taki mały odkop zrobię bo zastanawia mnie tryb auto ..... jak on działa dokładnie ma ktoś informacje ?
Bo ja zawsze sobie śmigam na komforcie, moja żona znowu podnosi do lifta by mogła bez nerwów parkować i dojechać do krawężnika |
|
|
|
|
Dworek
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: WWA
|
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-12-12, 23:25
|
|
|
dziękuje za linki już wszystko wiem, czyli od dziś głównie śmigam na auto |
|
|
|
|
|
|
|
Pixel
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 7G tronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: W221
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 108 Skąd: okolice Poznania
|
Wysłany: 2015-12-13, 18:38
|
|
|
Czyli jak lece ok 100km/h na auto to powinno być tak samo jak na komforcie? (mam zawieszenie zwykłe). Mój tata 2lata jezdził D3 i miał cały czas na auto, ja ustawiłem na komfort, na pozostałych mi troche za twardo, ale może to przyzywczajenie po Sklasie. |
|
|
|
|
Dworek
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: WWA
|
Wysłany: 2015-12-13, 19:32
|
|
|
Tak, wyskokosć zawieszenia bez zmian, inna charakterystyka tłumienia. |
|
|
|
|
|
|
|
uyssybp
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Wojtek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 10 Sty 2015 Posty: 12 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-07-23, 18:37
|
|
|
Panowie mam pytanie ile czasu podnosi (powinno się podnosić) się zawieszenie z dynamic na lift? |
|
|
|
|
|