Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL] Jak działa zawieszenie pneomatyczna A8 D3  
Autor Wiadomość
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-02-22, 17:58   

JIMM napisał/a:
Do wyboru ma bowiem cztery tryby jazdy: automatic, dynamic, comfort i lift. W trybie automatycznym nadwozie samochodu ustawione jest na poziomie normalnym, tj. z prześwitem 120 mm. Jeśli auto przez ponad 30 sekund jedzie z prędkością większą niż 120 km/h, to wtedy zawieszenie obniża się o 25 mm.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-02-22, 18:02   

To czytałem, ale nic nie pisze ile max podnoszenia.....tylko w trybie normalnym. A ja chcę wiedzieć ile od tego standardu można jeszcze wyżej....
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-02-22, 21:03   

lift +25 mm do trybu automatic
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-02-22, 21:08   

Nie nie , terenowego z niej nie bedzie :D
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-02-22, 21:13   

Nie ma być z niej terenowy :D :D :D :P
ale chciałbym wiedzieć czego można się spodziewać po możliwościach zawieszenia..
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-23, 23:22   

riki76 napisał/a:
czego można się spodziewać po możliwościach zawieszenia

jest tak sztywna w max podniesieniu, że nie da się jechać, ewentualnie tylko powoli dla pewnych przeszkód, krawężników i śniegu na drogach dojazdowych :P
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-02-24, 09:54   

Właśnie o to mi chodzi, i jaki jest wtedy prześwit??? Przy max podniesieniu....
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
Dworek 
Moje A8


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: WWA
Wysłany: 2015-02-24, 12:43   

120 + 25, jak wynika z tego, co chłopaki piszą.
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-12-12, 21:25   

Taki mały odkop zrobię bo zastanawia mnie tryb auto ..... jak on działa dokładnie ma ktoś informacje ?
Bo ja zawsze sobie śmigam na komforcie, moja żona znowu podnosi do lifta by mogła bez nerwów parkować i dojechać do krawężnika
 
 
Dworek 
Moje A8


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: WWA
Wysłany: 2015-12-12, 22:35   

http://www.a8team.pl/d3-0...nie-vt12702.htm
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-12-12, 22:59   

http://www.volkspage.net/...ssp/SSP_292.pdf
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-12-12, 23:25   

dziękuje za linki :) już wszystko wiem, czyli od dziś głównie śmigam na auto :)
 
 
Pixel 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 7G tronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: W221
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 108
Skąd: okolice Poznania
Wysłany: 2015-12-13, 18:38   

Czyli jak lece ok 100km/h na auto to powinno być tak samo jak na komforcie? (mam zawieszenie zwykłe). Mój tata 2lata jezdził D3 i miał cały czas na auto, ja ustawiłem na komfort, na pozostałych mi troche za twardo, ale może to przyzywczajenie po Sklasie.
 
 
Dworek 
Moje A8


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: WWA
Wysłany: 2015-12-13, 19:32   

Tak, wyskokosć zawieszenia bez zmian, inna charakterystyka tłumienia.
 
 
uyssybp 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Wojtek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 33
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 12
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-07-23, 18:37   

Panowie mam pytanie ile czasu podnosi (powinno się podnosić) się zawieszenie z dynamic na lift?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.