Autor |
Wiadomość |
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-06-19, 08:46
|
|
|
maciu napisał/a: | z tymi czytnikami to podobno jest sporo zachodu żeby to działało
chyba ze wczesniej juz miales i zmieniasz tylko stajl |
Tak z tymi czytnikami niby jakieś problemy,ale opinie są różne .
Zmieniam ze zwykłego start/stop na ten z czytnikiem,dorwałem z bardzo dobrym stanie.
Jeżeli będą problemy to zmienię na stary
Dla mnie czytnik to bardzo dobre rozwiązanie w teorii , zobaczymy jak będzie w rzeczywistości. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
ArturPL
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Toiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sty 2017 Posty: 67 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2017-03-02, 19:33
|
|
|
Również się podepnę...
U siebie mam oryginalnie panel o nr 4E1919610 (SW 4E0910609C), czy powinienem szukać z takimi samymi numerami? Na Allegro owszem są ale z wyższymi (SW4E910611...).
Nie działają mi przyciski "Return" i lewy tylny przy pokrętle... może jest opcja wymiany płytki ale w tedy jaką szukać? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-03-03, 09:33
|
|
|
W tym temacie między postami maciu był post kogoś kto reklamował się, że potrafi je naprawiać: http://www.a8team.pl/d3-p...mmi-vt22242.htm
Post widzę ktoś usunął, ale może zapytaj Maćka - być może pamięta kto to. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
ArturPL
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Toiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sty 2017 Posty: 67 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2017-03-03, 11:55
|
|
|
Zapytanie poszło...
Jednak dalej mnie nurtuje czy mogę włożyć inny panel... z innymi numerami
(mój i tak nadaje się do wymiany... auto miała kobieta i naznaczyła go paznokciami)
90% paneli z allego jest z numerami SW4E910612 (B lub 002), z srebrnym wykończeniem ręcznego.
Do tego z tymi samymi numerami są z przed FL i po I FL. W ASO też nie za bardzo chcą pomóc
Wydać 1000pln po to by nie działało... |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-03-03, 13:59
|
|
|
Jak chcesz taniej to szukaj z anglika jeśli nie przeszkadza Ci to, że ręczny i start/stop czy odcisk palca będą zamienione stronami. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
ArturPL
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Toiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sty 2017 Posty: 67 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2017-03-03, 17:00
|
|
|
U siebie nie mam pilota i chyba nic specjalnego nie mam... start/stop i ręczny można chyba przełożyć więc pozostaje kwestia działania pozostałych przycisków. Czy mogą np. nie działać któreś od innej wersji? Czy mogą się pojawić jakieś błędy?
Wręcz ta wersja z anglika mi się bardziej podoba... częściej używam start/stop niż ręcznego i wolał bym mieć je po swojej stronie |
_________________
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-03-03, 22:15
|
|
|
Więc kup co będzie działać i znajdziesz najtaniej, byleby miało te same opcje, czyli masz finger - niech ma finger etc, reszta będzie działać.
A najlepiej kup z wersji od modelowo 2008 w górę - nie wycieraja sie tak przyciski. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
ArturPL
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Toiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sty 2017 Posty: 67 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2017-03-04, 19:32
|
|
|
No to dobre wieści dziękuję za pomoc |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-03-05, 11:16
|
|
|
dice111 napisał/a: | Jak chcesz taniej to szukaj z anglika jeśli nie przeszkadza Ci to, że ręczny i start/stop czy odcisk palca będą zamienione stronami. |
nie prawda ja kupiłem z UK i przekładałem tylko elektronike sama płytke obudowa została stara EU i miałem S/S oraz ręczny po odpowiedniej stronie
Panel kupiłem za 400zł przekładałem sam. |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
ArturPL
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Toiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sty 2017 Posty: 67 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2017-03-06, 12:05
|
|
|
Za 400pln? Tanio...
I tu nasuwa mi się pytanie. Czy jak kupię panel bez przycisku start/stop (całkowicie bez tej funkcji) to mogę przełożyć płytkę od pozostałych przycisków do swojego panelu? Przełącznik od ręcznego oraz start/stop są niezależne chyba
Jeżeli tak, a w dodatku da się wymontować wszystkie przyciski wraz z elektryką to wolę odświeżyć swój panel |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-03-06, 12:50
|
|
|
ArturPL napisał/a: | Przełącznik od ręcznego oraz start/stop są niezależne chyba |
Są niezależne od elektroniki panela MMI i podpięte są zewnętrznie pod własne indywidualne kostki elektryczne idące z wiązki w tunelu środkowym. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
ArturPL
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Toiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sty 2017 Posty: 67 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2017-03-06, 23:54
|
|
|
Podsumowując:
- nie znaczenia jaki panel,
- nie ma znaczenia z jakiego panelu płytka,
- przyciski start/stop oraz ręczny można przełożyć,
- wyjęcie panelu skupia się na wykręceniu 3 śrubek i jednym szarpnięciu
myślałem, że będzieznacznie gorzej |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|