Autor |
Wiadomość |
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-09-13, 20:30
|
|
|
tez tak myslalem że zamienne nie są i te aukcje wprowadzają w błąd
co do stukania to powiem tak do pracy latam 40 km w jedna strone i tylko autostradą z powrotem to samo i jest równo jak na stole
znalazlem jeszcze cos takiego bo chce w zestawie
http://www.ebay.de/itm/AU...WUAAOSwDk5Ty9ZC
jak macie jakies sprawdzone aukcje to podlinkujcie moze
tylko nie za 600e
[ Dodano: 2016-09-14, 07:50 ]
Ktoś dysponuje numerami wahaczy , poniewaz wczoraj dzwoniłem w kilka miejsc i wynik był przerazający:
jedni twierdzili ze takie same do a6 wlaża
inni twierdzili że takie same do phaetona włażą
i tak już zwątpiłem ,
być moze górne są takie same ale dolne napewno inne dodatkowa te łączniki co przykreca sie do stabilizatora i wahacza tez mogą być inne
a drązki i koncówki też mogą się róznić długościa
jezeli ktoś mógłby mi pomóc z tymi numerami byłbym bardzo wdzięczny |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
xDonicx
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A
Zasilanie: ON
Imię: Ariel
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 33 Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 185 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2016-09-14, 11:12
|
|
|
4E0407693N lewy banan
4E0407694N prawy banan
4E0407151L dolny tylny (ten jest chyba wspólny dla lewej i prawej strony)
4E0407505E lewy przód góra
4E0407506E prawy przód góra
4E0407509E lewy tył góra
4E0407510E prawy tył góra
Jak zle to mnie ktoś może poprawi |
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2016-09-14, 11:18
|
|
|
dracus6662, no raczej Ci długo nie pochodzą takie zestawy po 300 euro jak masz zamiar jeździć to kup coś konkretnego typu Lemforder, TRW bądź Meyle HD, ale takie zestawy pewnie wyjdą ok 2200-2500zł ale założysz i będziesz latał na tych tanich w zależności ile km się robi, ale co roku coś trzeba wymienić |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
xDonicx
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A
Zasilanie: ON
Imię: Ariel
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 33 Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 185 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2016-09-14, 11:23
|
|
|
Zawsze jak ktoś nie ma kasy na cały zestaw za 3k to można powoli wymieniać pojedynczo lepszej firmy niż zakładać chińskie co po 2000 km zaczną skrzypieć |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5137 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-09-14, 12:30
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | co do stukania to powiem tak do pracy latam 40 km w jedna strone i tylko autostradą z powrotem to samo i jest równo jak na stole |
To tym bardziej kup coś "markowego" i zapewne będzie na dożywocie tego samochodu u Ciebie. Licz się tez z tym, że płacisz i za robotę, chyba, że sam se wymieniasz. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-09-14, 19:01
|
|
|
no i właśnie przeleciałem alledrogo i bardzo bardzo biednie pozycji 4E0407151L nie znalazło co wróży bidny rynek co za tym idzie wyższa cena
ogólnie nie zakładam żadnym wahaczom długiego żywota na polskich drogach
na ebayu coś sie spokojnie ogarnie po numerach juz wyjasniło się wiele niejasności
a ile w PL wołaja za wymiane wahaczy i całych drązków ? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-09-14, 19:33
|
|
|
samemu nie dam rady już tłumaczę
1 gorne lewa strona nie ruszana to bedzie cieżko i trzeba odkrecać amor prawda??
2 dolne jeden wymienie może ten prosty a banan trzeba wózek opuszczać prawda??
3 drązki nie wiem czy wogóle jest dojscie by odkręcic chodzi mo o całe drązki prawda??
4 drązki moga być przygręcane na klej prawda??
5 czy jezeli wymienie dolne to przy wymianie górnych trzeba dolne znowu zoczepiać?
nie wiem w ilu sie sprawach myle |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-14, 19:37
|
|
|
1..5 nie
1. Amora nie ruszasz. Najgorsza jest sroba zwrotnicy ale mozesz palnikowac skoro cale wymieniasz.
2. Nie opuszczasz wozka. Wymienisz oba.
3 i 4. Drazki odkrwcisz, nie sa na jlej ale nieruszane mogly sie sporo zapiec. Palnik.
5. Mozna kazy z nich wymienic pojedynczo |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-09-14, 19:48
|
|
|
to czyli
nie trzeba opuszczac wózka przy dolnych?? ktoś tak kiedys pilał ze trzeba opuszczać ... dlatego sie przestraszyłem...
do górnych dołu nie rozczepia sie?
sory zepytam ale wiesz jak jest jak sie nie dlubało akurat przy a8 to nie ma sie w tym temacie wiedzy
a jezeli odkrece drązki to plyn nie ucieknie?
temat palnika jest dla mnie nieosiagalny ale te górne wtedy najwyzej bym u kogoś pozakładał.. |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|