Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Łączniki obniżające  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-13, 10:06   

Drago a ty wiesz że na tym się temat nie kończy? FOSS kiedys to opisywał :]
Żeby nie było potem jęków i stęków :)
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-13, 10:14   

Spokojnie dam radę ;) Tu nie ma wielkich ideologii, wstępne testy już zrobiłem zapomocą dość sztywnego druta :D

FOSS nie opisywał, tylko pisał, że w cenie oferuje pomoc w montażu :P Ogólnie jego różniły się tym, że można je było regulować bez zdejmowania jednej z główek jesli dobrze pamiętam.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Immo 
Moje A8



Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3993
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 plus
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 58
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-05-15, 20:10   

drago_o napisał/a:
Tak, mamówiłem z nierdzewki. Jutro albo w sobotę będę zakłądał pierwszy komplet do siebie więc wrzuce jakieś foto co i jak :)

I jak tam, zamontowałeś nowe łączniki? :)
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-15, 21:43   

Kurier mi przegubów nie przywiózł mimo, że na necie miał je w dostarczeniu. Liczę na jutro i może wieczorem jeszcze zapodam foto.

[ Dodano: 2016-05-16, 22:34 ]
Taki efekt przy maksymalnym skręceniu łączników. Regulacja daje możliwość ustawienia ich od ori do tego co na zdjęciach. Na życzenie mogę zrobić krótsze :)

Z tyłu opona schodzi się na równo z nadkolem, może minimalnie się chowa. Przód ma odrobinę miejsca na amortyzację :)



_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2016-05-17, 07:17   

Bardzo fajnie wyszło -też chce takie:)
Ttruby Komfort i Lift tez działają czy to takie stałe rozwiązanie :)
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-17, 07:35   

Działają ale też sa obniżone jak i dynamic. Później wrzucę foto na comforcie :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Damias 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-17, 08:56   

Obniżenie - kwestia gustu :) Mi osobiście to nie pasuje choć kiedyś też byłem zwolennikiem glebienia głównie dla lepszego wyglądu. Z czasem jednak więcej plusów dostrzegam przy standardowym zawiasie :) Na pewno duży plus za własnoręczne wykonanie i uzyskany zamierzony efekt przy niedużym nakładzie środków :)

P.S.
Ładnie Ci światła przednie świecą (3 fotka), muszę się w końcu zabrać za swoje.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-17, 09:16   

Ogólnie zawsze jeździłem na dynamic. Spoko się jeździ ale wyglądem było słabo. Teraz mogę jeździć na comfort i mam to co wcześniej na dynamic(trochę obniżone VCDS'em) a mam dodatkowy obniżony dynamic/postojowy/anty blokadowy/cieszący oko :D

Lampy jeszcze nie skończone z braku czasu ale dzięki. W planie ma być jeszcze lepiej :P No i będę musiał zrobić im jakąś regulację teraz po zmianie łączników aby nie zabijac światłem w nocy.

[ Dodano: 2016-05-18, 19:43 ]
Dodałem dwa zdjęcia za dnia na obu poziomach. Czy uważacie, że przód powinien trochę bardziej zejść w dół? Bo mam takie wrażenie.

Comfort:


Dynamic:
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-05-19, 01:22   

drago_o napisał/a:
FOSS nie opisywał, tylko pisał, że w cenie oferuje pomoc w montażu :P

Właściwie to nie "pomoc w montażu" ale pełne wsparcie techniczne jak zamontować poprawnie i jak rzucić auto na glebę i jednocześnie uniknąć szkód na samochodzie - taka to niby subtelna różnica ale im niżej posadzisz auto tym szybciej zrozumiesz, że jednak coś w tym jest :)

drago_o napisał/a:
Ogólnie jego różniły się tym, że można je było regulować bez zdejmowania jednej z główek jesli dobrze pamiętam.

Owszem, w moim zestawie niczego nie trzeba rozpinać dzięki czemu ewentualne regulacje pomiędzy trybem do jazdy dziennej a trybem zlotowym czy jakiekolwiek inne korekty ustawień można dokonywać łatwiej i szybciej.
Noi na moim zestawie regulacja jest całkowicie płynna :)

Taki zestaw jak ty robisz miałem 5 lat temu... kupiony z Niemiec bo w PL nikt tego wtedy nie robił a sam dopiero zaczynałem dłubanie w ósemkach.
Mi nikt nie tłumaczył co i jak mam z tym dokładnie robić więc poznałem sam wszelkie jego wady i zalety... i dlatego mój jest inny :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-19, 06:08   

FOSS napisał/a:
im niżej posadzisz auto tym szybciej zrozumiesz, że jednak coś w tym jest

A jest bo już mam pierwsze przemyślenia. Musze dobrze poupinać osłony bo coś tam odstaje a co chwila gdzieś otrę... żeby nie zahaczyć i nie urwać :P

Puki co zdejmowanie koła mi nie przeszkadza a łączniki robię identycznej długości. Jest na nich 1cm regulacji. Auto poziomuję VCDS'em. W tych Twoich można pewnie je wypoziomować spokojnie łącznikami i równo ustawić :D U mnie trzeba rozpinać jedną główkę i okręcać :)

Ale co do mojego pytania. Przód powinien jeszcze iść trochę do dołu? Jak myślicie?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-05-19, 09:39   

drago_o napisał/a:
A jest bo już mam pierwsze przemyślenia. Musze dobrze poupinać osłony bo coś tam odstaje a co chwila gdzieś otrę... żeby nie zahaczyć i nie urwać :P

Pisałeś że przyzwyczajony jesteś do "nisko i twardo" więc pewnie wiesz w czym rzecz ale... W żadnym wypadku nie straszę czy nie zniechęcam ale znam to z autopsji i wiem, że następne przemyślenia nadejdą pewnie już wkrótce...
- parkowanie przodem przy krawężniku
- parkowanie tyłem przy krawężniku
- parkowanie równoległe, także z wjazdem bokiem na krawężnik
- pokonywanie "leżących policjantów"
- pokonywanie przejazdów kolejowych a także "zwykłych" tramwajowych
- omijanie "okrakiem" różnych przeszkód na drodze np. studzienka, kamień, gruda ziemi, but, zwierzę
- koleiny i garby

W jazdę na takiej glebie dobrze wpisuje się tekst podpisu jednego z naszych klubowych kolegów: "Im wolniej jedziesz tym dłużej cię widzą" :D

Kiedyś miałem ochotę nakleić sobie z tyłu naklejkę "Nie trąb pojebie bo jadę na glebie" ale stwierdziłem, że do A8 jednak nie przystoi <faktycznie>

drago_o napisał/a:
Ale co do mojego pytania. Przód powinien jeszcze iść trochę do dołu? Jak myślicie?

Moim zdaniem jest OK.
Zresztą to czy jest wystarczająco nisko czy nie zweryfikujesz sam w trakcie jazdy.
Jak dołożysz dystanse to podejdziesz do tego pewnie jeszcze raz <faktycznie>

W tym miejscu wyjątkowo muszę przyznać, że kupując swoje D3 nie miałem jeszcze odpowiedniej wiedzy żeby w 100% świadomie wybrać wszystkie elementy jego wyposażenia. Noi takim strzałem trochę "poza tarczę" było właśnie zawieszenie - kupując chciałem mieć zawias sportowy ale później, kiedy rzuciłem je na glebę, zmieniłem zdanie.
Ty drago_o na zawieszeniu standardowym masz o tyle lepiej, że w pozycji Comfort auto stoi wyżej niż w pozycji Dynamic - ja tego komfortu niestety nie mam a że jeżdżę tym autem na codzień i robię sporo kilometrów to polskie drogi szybko zweryfikowały mój poziom obniżenia :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-19, 09:51   

FOSS napisał/a:
- parkowanie przodem przy krawężniku

Nie przyjdą, tylko przyszły... jakieś 40min po zamontowaniu pojawiła sie pierwsza rysa na nowym zderzaku. Parkowałem pod marketem i tą poprzeczką pod dolnym grillem prosto w krawężnik. Całe szczęści bez pęknięć. <bezradny>

FOSS napisał/a:
Jak dołożysz dystanse to podejdziesz do tego pewnie jeszcze raz

Będę musiał bo pewnie już tak łatwo w nadkole nie wejdzie wszystko jak teraz.

FOSS napisał/a:
Ty drago_o na zawieszeniu standardowym masz o tyle lepiej, że w pozycji Comfort auto stoi wyżej niż w pozycji Dynamic

To jest ogromny +, sam nie miałem do końca świadomości różnicy sport/dynamic ale jak to się mówi "...ślepej kurze ziarno..." :)

FOSS napisał/a:
W jazdę na takiej glebie dobrze wpisuje się tekst podpisu jednego z naszych klubowych kolegów: "Im wolniej jedziesz tym dłużej cię widzą"

Kiedyś miałem ochotę nakleić sobie z tyłu naklejkę "Nie trąb pojebie bo jadę na glebie" ale stwierdziłem, że do A8 jednak nie przystoi

I tu zawarta jest myśl jaką kiedyś się podzieliłem na forum. Ja osobiście mam tak, że im lepszym autem i fajniejszym się poruszam tym wolniej by się chciało jechać bo można czuć się dumnym z niego :D

No i teraz nie mam czasu ale muszę podjechać na SKP i sprawdzić wysokość świateł, żeby je w miarę poprawnie ustawić :)

FOSS napisał/a:
Pisałeś że przyzwyczajony jesteś do "nisko i twardo" więc pewnie wiesz w czym rzecz ale...

Sam jeszcze na garnuszku ojca poruszałem się M6. Później znacznie spokojniej jak je rozbiłem mazdą ale też twardo i nisko. Teraz mam w tym temacie bardzo fajnych sąsiadów/znajomych w promieniu 100-200m, którzy uwielbiają pomykać po torach i czasem się tym pobujam z nimi :P Wiem, że muszę mieć auto ze sportowym charakterem bo uwielbiam jazdę takimi zabawkami. A jako osoba planująca rodzinę myślę, że A8 wpasowuje się w to idealnie :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
eed 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 223
Skąd: Gryfino - Aukra
Wysłany: 2016-05-24, 09:57   

Witam,

Czy do obnizenia nalezy zalozyc takie laczniki obnizajace?
Czy jest moze najpierw mozliwosc jakiegos delikatnego obnierzenia programem?

Pozdro
_________________

 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-24, 10:17   

Jest możliwość obniżenia za pomocą adaptacji zawieszenia i podania oszukanych wartości.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
eed 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 223
Skąd: Gryfino - Aukra
Wysłany: 2016-05-24, 16:35   

drago_o napisał/a:
Jest możliwość obniżenia za pomocą adaptacji zawieszenia i podania oszukanych wartości.


Jezeli mozesz jeszcze napisac jak to wyglada w praktyce:

o ile mozna obnizyc auto i czy ma to jakis wplyw na dzialanie lub awaryjnosc zawieszenia?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.