Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-13, 09:06
|
|
|
Drago a ty wiesz że na tym się temat nie kończy? FOSS kiedys to opisywał
Żeby nie było potem jęków i stęków |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-05-13, 09:14
|
|
|
Spokojnie dam radę Tu nie ma wielkich ideologii, wstępne testy już zrobiłem zapomocą dość sztywnego druta
FOSS nie opisywał, tylko pisał, że w cenie oferuje pomoc w montażu Ogólnie jego różniły się tym, że można je było regulować bez zdejmowania jednej z główek jesli dobrze pamiętam. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Immo
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3993
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 plus
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 58 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-05-15, 19:10
|
|
|
drago_o napisał/a: | Tak, mamówiłem z nierdzewki. Jutro albo w sobotę będę zakłądał pierwszy komplet do siebie więc wrzuce jakieś foto co i jak |
I jak tam, zamontowałeś nowe łączniki? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-05-15, 20:43
|
|
|
Kurier mi przegubów nie przywiózł mimo, że na necie miał je w dostarczeniu. Liczę na jutro i może wieczorem jeszcze zapodam foto.
[ Dodano: 2016-05-16, 22:34 ]
Taki efekt przy maksymalnym skręceniu łączników. Regulacja daje możliwość ustawienia ich od ori do tego co na zdjęciach. Na życzenie mogę zrobić krótsze
Z tyłu opona schodzi się na równo z nadkolem, może minimalnie się chowa. Przód ma odrobinę miejsca na amortyzację
|
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-17, 07:56
|
|
|
Obniżenie - kwestia gustu Mi osobiście to nie pasuje choć kiedyś też byłem zwolennikiem glebienia głównie dla lepszego wyglądu. Z czasem jednak więcej plusów dostrzegam przy standardowym zawiasie Na pewno duży plus za własnoręczne wykonanie i uzyskany zamierzony efekt przy niedużym nakładzie środków
P.S.
Ładnie Ci światła przednie świecą (3 fotka), muszę się w końcu zabrać za swoje. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-05-17, 08:16
|
|
|
Ogólnie zawsze jeździłem na dynamic. Spoko się jeździ ale wyglądem było słabo. Teraz mogę jeździć na comfort i mam to co wcześniej na dynamic(trochę obniżone VCDS'em) a mam dodatkowy obniżony dynamic/postojowy/anty blokadowy/cieszący oko
Lampy jeszcze nie skończone z braku czasu ale dzięki. W planie ma być jeszcze lepiej No i będę musiał zrobić im jakąś regulację teraz po zmianie łączników aby nie zabijac światłem w nocy.
[ Dodano: 2016-05-18, 19:43 ]
Dodałem dwa zdjęcia za dnia na obu poziomach. Czy uważacie, że przód powinien trochę bardziej zejść w dół? Bo mam takie wrażenie.
Comfort:
Dynamic:
|
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-05-19, 00:22
|
|
|
drago_o napisał/a: | FOSS nie opisywał, tylko pisał, że w cenie oferuje pomoc w montażu |
Właściwie to nie "pomoc w montażu" ale pełne wsparcie techniczne jak zamontować poprawnie i jak rzucić auto na glebę i jednocześnie uniknąć szkód na samochodzie - taka to niby subtelna różnica ale im niżej posadzisz auto tym szybciej zrozumiesz, że jednak coś w tym jest
drago_o napisał/a: | Ogólnie jego różniły się tym, że można je było regulować bez zdejmowania jednej z główek jesli dobrze pamiętam. |
Owszem, w moim zestawie niczego nie trzeba rozpinać dzięki czemu ewentualne regulacje pomiędzy trybem do jazdy dziennej a trybem zlotowym czy jakiekolwiek inne korekty ustawień można dokonywać łatwiej i szybciej.
Noi na moim zestawie regulacja jest całkowicie płynna
Taki zestaw jak ty robisz miałem 5 lat temu... kupiony z Niemiec bo w PL nikt tego wtedy nie robił a sam dopiero zaczynałem dłubanie w ósemkach.
Mi nikt nie tłumaczył co i jak mam z tym dokładnie robić więc poznałem sam wszelkie jego wady i zalety... i dlatego mój jest inny |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-05-19, 05:08
|
|
|
FOSS napisał/a: | im niżej posadzisz auto tym szybciej zrozumiesz, że jednak coś w tym jest |
A jest bo już mam pierwsze przemyślenia. Musze dobrze poupinać osłony bo coś tam odstaje a co chwila gdzieś otrę... żeby nie zahaczyć i nie urwać
Puki co zdejmowanie koła mi nie przeszkadza a łączniki robię identycznej długości. Jest na nich 1cm regulacji. Auto poziomuję VCDS'em. W tych Twoich można pewnie je wypoziomować spokojnie łącznikami i równo ustawić U mnie trzeba rozpinać jedną główkę i okręcać
Ale co do mojego pytania. Przód powinien jeszcze iść trochę do dołu? Jak myślicie? |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-05-19, 08:39
|
|
|
drago_o napisał/a: | A jest bo już mam pierwsze przemyślenia. Musze dobrze poupinać osłony bo coś tam odstaje a co chwila gdzieś otrę... żeby nie zahaczyć i nie urwać |
Pisałeś że przyzwyczajony jesteś do "nisko i twardo" więc pewnie wiesz w czym rzecz ale... W żadnym wypadku nie straszę czy nie zniechęcam ale znam to z autopsji i wiem, że następne przemyślenia nadejdą pewnie już wkrótce...
- parkowanie przodem przy krawężniku
- parkowanie tyłem przy krawężniku
- parkowanie równoległe, także z wjazdem bokiem na krawężnik
- pokonywanie "leżących policjantów"
- pokonywanie przejazdów kolejowych a także "zwykłych" tramwajowych
- omijanie "okrakiem" różnych przeszkód na drodze np. studzienka, kamień, gruda ziemi, but, zwierzę
- koleiny i garby
W jazdę na takiej glebie dobrze wpisuje się tekst podpisu jednego z naszych klubowych kolegów: "Im wolniej jedziesz tym dłużej cię widzą"
Kiedyś miałem ochotę nakleić sobie z tyłu naklejkę "Nie trąb pojebie bo jadę na glebie" ale stwierdziłem, że do A8 jednak nie przystoi
drago_o napisał/a: | Ale co do mojego pytania. Przód powinien jeszcze iść trochę do dołu? Jak myślicie? |
Moim zdaniem jest OK.
Zresztą to czy jest wystarczająco nisko czy nie zweryfikujesz sam w trakcie jazdy.
Jak dołożysz dystanse to podejdziesz do tego pewnie jeszcze raz
W tym miejscu wyjątkowo muszę przyznać, że kupując swoje D3 nie miałem jeszcze odpowiedniej wiedzy żeby w 100% świadomie wybrać wszystkie elementy jego wyposażenia. Noi takim strzałem trochę "poza tarczę" było właśnie zawieszenie - kupując chciałem mieć zawias sportowy ale później, kiedy rzuciłem je na glebę, zmieniłem zdanie.
Ty drago_o na zawieszeniu standardowym masz o tyle lepiej, że w pozycji Comfort auto stoi wyżej niż w pozycji Dynamic - ja tego komfortu niestety nie mam a że jeżdżę tym autem na codzień i robię sporo kilometrów to polskie drogi szybko zweryfikowały mój poziom obniżenia |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-05-19, 08:51
|
|
|
FOSS napisał/a: | - parkowanie przodem przy krawężniku |
Nie przyjdą, tylko przyszły... jakieś 40min po zamontowaniu pojawiła sie pierwsza rysa na nowym zderzaku. Parkowałem pod marketem i tą poprzeczką pod dolnym grillem prosto w krawężnik. Całe szczęści bez pęknięć.
FOSS napisał/a: | Jak dołożysz dystanse to podejdziesz do tego pewnie jeszcze raz |
Będę musiał bo pewnie już tak łatwo w nadkole nie wejdzie wszystko jak teraz.
FOSS napisał/a: | Ty drago_o na zawieszeniu standardowym masz o tyle lepiej, że w pozycji Comfort auto stoi wyżej niż w pozycji Dynamic |
To jest ogromny +, sam nie miałem do końca świadomości różnicy sport/dynamic ale jak to się mówi "...ślepej kurze ziarno..."
FOSS napisał/a: | W jazdę na takiej glebie dobrze wpisuje się tekst podpisu jednego z naszych klubowych kolegów: "Im wolniej jedziesz tym dłużej cię widzą"
Kiedyś miałem ochotę nakleić sobie z tyłu naklejkę "Nie trąb pojebie bo jadę na glebie" ale stwierdziłem, że do A8 jednak nie przystoi |
I tu zawarta jest myśl jaką kiedyś się podzieliłem na forum. Ja osobiście mam tak, że im lepszym autem i fajniejszym się poruszam tym wolniej by się chciało jechać bo można czuć się dumnym z niego
No i teraz nie mam czasu ale muszę podjechać na SKP i sprawdzić wysokość świateł, żeby je w miarę poprawnie ustawić
FOSS napisał/a: | Pisałeś że przyzwyczajony jesteś do "nisko i twardo" więc pewnie wiesz w czym rzecz ale... |
Sam jeszcze na garnuszku ojca poruszałem się M6. Później znacznie spokojniej jak je rozbiłem mazdą ale też twardo i nisko. Teraz mam w tym temacie bardzo fajnych sąsiadów/znajomych w promieniu 100-200m, którzy uwielbiają pomykać po torach i czasem się tym pobujam z nimi Wiem, że muszę mieć auto ze sportowym charakterem bo uwielbiam jazdę takimi zabawkami. A jako osoba planująca rodzinę myślę, że A8 wpasowuje się w to idealnie |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
eed
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 223 Skąd: Gryfino - Aukra
|
Wysłany: 2016-05-24, 08:57
|
|
|
Witam,
Czy do obnizenia nalezy zalozyc takie laczniki obnizajace?
Czy jest moze najpierw mozliwosc jakiegos delikatnego obnierzenia programem?
Pozdro |
_________________
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
eed
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 223 Skąd: Gryfino - Aukra
|
Wysłany: 2016-05-24, 15:35
|
|
|
drago_o napisał/a: | Jest możliwość obniżenia za pomocą adaptacji zawieszenia i podania oszukanych wartości. |
Jezeli mozesz jeszcze napisac jak to wyglada w praktyce:
o ile mozna obnizyc auto i czy ma to jakis wplyw na dzialanie lub awaryjnosc zawieszenia? |
_________________
|
|
|
|
|
|