Ogłoszenie 


Opony samochodowe Felgi Audi A8 opony width= OC/AC forum a8 forum audi a8
Opony
samochodowe
Felgi Audi A8
Opony samochodowe
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN
Cewki zapłonowe

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Łączniki obniżające  
Autor Wiadomość
drago_o 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 174 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6368
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-24, 17:04   

Im niżej tym twardziej, powinno się popracować nad kątami i zbieżności tyłu. Z adaptacji mi się udało około 4cm obniżyć w sensowny sposób.
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
eed 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 205
Skąd: Gryfino - Aukra
Wysłany: 2016-05-24, 21:12   

Dzięki kolego "drago_o" dla mnie osobiście wystarczy pozycja dynamik do wyglądu a chciałbym przy tym zachować odczucia jazdy w komforcie hehe

[ Dodano: 2016-05-25, 12:31 ]
Jeszcze znalazlem cos takiego na stronie ross-techu:

Audi A8 (4E) standard suspension (PR-1BK): 416 mm (front) and 398 mm (rear)
Audi A8/S8 (4E) sport suspension (PR-2MA/2MB): 396 mm (front) and 378 mm (rear)

Czy to oznacza ze sa dwa typy amortyzatorow czy to tylko kwestia kodowania?
_________________

 
 
drago_o 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 174 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6368
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-25, 12:35   

Są 2 typy amortyzatorów i sterowników zawieszenia również. Sportowe i komfortowe.
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
eed 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 205
Skąd: Gryfino - Aukra
Wysłany: 2016-05-25, 12:50   

Ok Dzieki <okok>
_________________

 
 
OSTRY07 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Ostry
Jeżdzę: A8 D3 03.
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-06-04, 22:34   


Wracam za 3 tyg do pl to zrobię takie łączniki z płynna regulacja, bo w sumie nie miałem pojęcia że polega to na zmianie dystansu między wahaczem a czujnikiem poziomowania <amasz>
 
 
drago_o 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 174 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6368
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-06-04, 22:36   

Ja próbuje zrobić teraz łączniki z możliwością płynnej regulacji w trakcie jazdy ;)
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
grynio 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3 I Lift
Dołączył: 13 Sty 2020
Posty: 2
Skąd: Polkowice
Wysłany: 2020-03-02, 21:48   

To teraz dostanę złotą łopate roku ;)

Ale w środe tworzę łączniki - może ktoś mi podać przybliżoną długość tych szpilek ?

Celuje w jakieś -40 na początek więc jeśli ktoś podpowie jaka +/- powinna być długość to byłoby miodnie.. na pewno zaoszczędziłoby mi to nerwów - prób i błędów w obniżaniu.

Jak chce obniżyć powiedzmy 4cm to ile krótszy ma być łącznik ? Bo gdzieś kiedyś na forum znalazłem, że nie działa to 1cm łacznika to 1cm gleby tylko jakoś inaczej :P .

[ Dodano: 2020-03-20, 11:39 ]
Dobra bo cisza to zostawię dla potomnych :P

Tył o 1cm.. przód o 2 cm.. wyszło tak..





Dla mnie przód troche był za wysoko i skróciłem przód jeszcze o 0.5cm.. czyli łącznie 2.5cm..
Teraz co prawda chyba przesadziłem ale efekt jest taki. Na dynamic:


 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1699
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2020-03-20, 15:47   

grynio

Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań
_________________
ex : D2 A8 95r 4.2
D2 S8 98r
 
 
Jacek82 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 37
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 101
Skąd: Opole
Wysłany: 2020-03-21, 08:32   

grynio napisał/a:
To teraz dostanę złotą łopate roku ;)

Ale w środe tworzę łączniki - może ktoś mi podać przybliżoną długość tych szpilek ?

Celuje w jakieś -40 na początek więc jeśli ktoś podpowie jaka +/- powinna być długość to byłoby miodnie.. na pewno zaoszczędziłoby mi to nerwów - prób i błędów w obniżaniu.

Jak chce obniżyć powiedzmy 4cm to ile krótszy ma być łącznik ? Bo gdzieś kiedyś na forum znalazłem, że nie działa to 1cm łacznika to 1cm gleby tylko jakoś inaczej :P .

[ Dodano: 2020-03-20, 11:39 ]
Dobra bo cisza to zostawię dla potomnych :P

Tył o 1cm.. przód o 2 cm.. wyszło tak..
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Dla mnie przód troche był za wysoko i skróciłem przód jeszcze o 0.5cm.. czyli łącznie 2.5cm..
Teraz co prawda chyba przesadziłem ale efekt jest taki. Na dynamic:

Obrazek
Obrazek

ten profil opon to chyba za wysoki <hmm>
potraficie jeździć po krajówkach takimi taczkami?
ja ustawiając na dynamic czasem szuram osłonami
 
 
grynio 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3 I Lift
Dołączył: 13 Sty 2020
Posty: 2
Skąd: Polkowice
Wysłany: 2020-03-22, 16:56   

pioter, jakby ten temat jeszcze istniał ;)

Jacek82, tak profil za wysoki :) Opony będą zmieniane - z nimi kupiłem felgi wiec jeszcze z tydzień się musze na nich poturlać ;P

Co do dróg - jeżdże na komforcie i wysokość auta itd. jest jak najbardziej okej.. Dynamic służy mi głownie do fotek itd.. choć jeździć się na nim da i nie tre :) Od lat jeżdżę obniżonymi autami i może kwestia przyzwyczajenie ;P
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1699
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2020-03-23, 05:57   

https://www.a8team.pl/prz...,510.htm#348824
_________________
ex : D2 A8 95r 4.2
D2 S8 98r
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime


regeneracja turbosprężarki opony samochodowe Testy opon
OC/AC
| Felgi Audi - AluShop.pl | | WRC POLSKA - Części do AUDI | WRC POLSKA - Zawieszenie pneumatyczne | Chodzen.pl - Dealer, Serwis Toyota | WRC POLSKA - Pompy wspomagania |