Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Nieszczelny miech lewy przód  
Autor Wiadomość
koper_ 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Wiek: 44
Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 13
Skąd: Głogów
Wysłany: 2018-07-25, 22:01   [D3 ALL ] Nieszczelny miech lewy przód

Witam dziś zdemontowałem amortyzator po miech się rozszczelnił ( siadł lewy przód) nr czesci 4E0616039AB zdemontowałem osłonę amortyzatora by stwierdzić na 100% nieszczelność i faktycznie przepuszcza. Mam pytanie bo robię to pierwszy raz czy da się wymienić sam miech czy muszę cały amortyzator ?Jak tak to jak to się rozkręca - od góry ta duża nakrętka?
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2018-07-25, 22:17   

Możesz sam miech właśnie ta nakrętka u góry, a miech masz czy z aliex.... jak by co to nie ma znaczenia lewy / prawy są zamienne mimo innego numeru, różnica jest chyba tylko sport lub standard.
 
 
koper_ 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Wiek: 44
Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 13
Skąd: Głogów
Wysłany: 2018-07-25, 22:29   

Miech muszę kupić może własnie na aliex......Dzięki za podpowiedz

[ Dodano: 2018-07-27, 10:28 ]
Witam
Kupilem miech po regeneracji - udalo sie zamontowac bez wiekszych problemów .
Po odpaleniu auta ,ta strona którą robiłem "siedzi niżej niż pozostałe :(
Czy trzeba przeprowadzic jakas adaptacje ?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-07-27, 11:00   

Jeśli wymieniałeś amor to teoretycznie nie, za wysokość odpowiadają czujniki. Ale na pewno nie zaszkodzi :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
koper_ 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Wiek: 44
Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 13
Skąd: Głogów
Wysłany: 2018-07-27, 19:25   

No i sie zaczeło....
Lewy przód - ta strona co wymieniałem miech stoi w miejscu .
pozostałe miechy podnoszą sie i opuszczają i pojawił sie błąd 1772 .
Podczas podnoszenia po chwili słychać takie sykniecie - spuszczenie powietrza.
ktoś ma pomysł od czego zacząć?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-07-27, 20:21   

Czujnika :) A właściwie zacznij od jego oprzewodowania.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
koper_ 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Wiek: 44
Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 13
Skąd: Głogów
Wysłany: 2018-07-27, 23:38   

Ogarnąłem temat.
Odkręciłem mosiężną śrubkę doprowadzającą powietrze do miecha i co się okazało ze nie ma w niej dwóch malutkich otworków przez które dostaje się powietrze - przewierciłem wiertełkiem 1,5mm - i pomogło .Wszystko działa jak należy <chura>
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-07-29, 23:01   

koper_ napisał/a:
Odkręciłem mosiężną śrubkę doprowadzającą powietrze do miecha i co się okazało ze nie ma w niej dwóch malutkich otworków przez które dostaje się powietrze

<boisie>

koper_ napisał/a:
Ogarnąłem temat.
Wszystko działa jak należy <chura>

<okok>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Kumak666 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 12
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2018-08-30, 20:36   

Przpraszam za offtop Panowie, ale przydarzyła mi się wczoraj dziwna przygoda, a mianowicie testując osiągi na A4 <cicho> zerwało mi dolną część zderzaka, zaczął szorować o asfalt. Pomyślałem, że może to od pędu powietrza, lecz jakie było moje zdziwienie gdy wsiadałem dzisiaj rano do auta. Ósemka stała z opadniętym całkowicie przodem, obydwie kontrolki migają. Z czasem auto się podniosło. W celu diagnostyki udałem się do pracy, próbowałem pianką szukać nieszczelności, ale brak efektów. Podłączyłem tester - wywaliło tylko jeden błąd na położenie poza zakresem. Ponowna kalibracja przeprowadzona z sukcesem. Szczęśliwy wracam do domu, auto się podnosiło, opuszczało lecz po przekroczeniu prędkości ok 140km/h samochód znowu opadł. Ustawiony był tryb dynamic a na MMI pokazywał, że auto dalej schodzi w dół, aż opony trą o błotnik. I dzieje się tak w kółko, chwilę da rade pojeździć i z czasem auto nagle opada. Spotkał się ktoś może z takim przypadkiem, gdyż przetrzepałem całe forum i takiego nie znalazłem? Jakieś pomysły co do dalszej diagnostyki?

Dodam jeszcze, że wczoraj auto było podnoszone w ASB Długołęka, aczkolwiek Oni chyba maja doświadczenie w podnoszeniu takich pojazdów.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-08-30, 21:51   

Jeden z czujników prawdopodobnie do wymiany. Podczas obniżania się przy podróży z dużą prędkością prawdopodobnie ma jakiś uszkodzony zakres pracy w który akurat wchodzi i zawias szaleje. Sprawdź na którym czujniku błąd i będziesz prawdopodobnie wiedział, który do wymiany
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Kumak666 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 12
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2018-08-30, 21:58   

Jutro będę walczył, dzięki za wskazówkę <amasz>

[ Dodano: 2018-08-31, 09:49 ]
W dniu dzisiejszym rano znowu zastałem opadnięty przód, po napompowaniu na postoju w czasie jazdy opadł. Zrobiłem zdjęcia błędów, dzisiaj doszedł na przegrzanie kompresora. Załączam film jak wygląda zawiecha.

Film

40435387_467352727084925_3926583102004002816_n (Kopiowanie).jpg
Dane
Plik ściągnięto 48 raz(y) 179,29 KB

40400223_1906730369621385_4604690964106182656_n (Kopiowanie).jpg
Błędy
Plik ściągnięto 38 raz(y) 150,82 KB

 
 
mario3231 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51
Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 105
Skąd: siedlce
Wysłany: 2018-09-08, 15:45   

Podepnę się pod temat ,żeby nie zakładać nowego . Opada mi prawy przód zlokalizowałem nieszczelność . Ucieka powietrze z góry amortyzatora zdjęcie poniżej . Moje pytanie czy można to samemu uszczelnić w warunkach domowych wymiana jakiegoś oringu lub tym podobnego uszczelnienia jeśli tak to jakie i jak to zrobić ? Czy trzeba oddawać cały amortyzator do regeneracji bo nie da się tego samemu zrobić
 
 
Kumak666 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 12
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2018-09-10, 10:24   

U mnie właśnie z grubsza nieszczelności nie widać. Chyba zamówię na pałę lewy amor, bo ewidentnie niżej siedzi z lewej strony a prawy był już wymieniany przez poprzedniego właściciela.
 
 
mario3231 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51
Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 105
Skąd: siedlce
Wysłany: 2018-09-11, 09:58   

Ja będę wysyłał swój do zregenerowania. Po rozmowie z Panem od regeneracji najprawdopodobniej puścił jakiś oring na górze .
 
 
zanjac 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jack
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 07 Kwi 2018
Posty: 60
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2018-09-12, 22:38   

Kumak666 napisał/a:
Chyba zamówię na pałę lewy amor, bo ewidentnie niżej siedzi z lewej strony

ja bym tego nie robił tylko zaczął od adaptacji zawieszenia i ustawienia od nowa wysokości, bo moze sie okazać ,że przy wymianie drugiego amora nie wykonano adaptacji zawieszenia i nie skorygowano danych.
_________________
życie jest za kruche i za krótkie aby na wszystkim oszczędzać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.