Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-01-18, 15:30
|
|
|
pekniecie w obudowie da rade zakleic grotem na gorąco? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
maromko
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 37 Dołączył: 29 Mar 2016 Posty: 59 Skąd: Melton Mowbray
|
Wysłany: 2018-01-18, 15:36
|
|
|
Mi się udało, ale później dla pewnosci uzupełniłem po wierzchu topionym plastikiem - pręt jak i plastik nad kuchenka rozgrzałem. Lutownica była by bardziej na miejscu ale nie miałem pod ręką. Przede wszystkim przed ponownym montażem wyczysc syf pod oringiem na który nachodzi obudowa silniczka hamulcowego.
Jeżeli miał bym to teraz robić raz jeszcze, użył bym kleju dwuskładnikowego. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-01-18, 18:53
|
|
|
dobra pokrywki zdjęte, wystarczyło nieco naciąc w jednym miejscu a potem podważać
i się rozeszły....
przy okazji się zastanowiłem co robią serwisy w ramach tzw regeneracji....
silnik z hallem zalany twardą żywicą.... przekładnia - na bank nie występuje
jako cześć zamienna.... poza tym wydaje mi się że zniesie bardzo dużo...
wygląda na to że można umyć, zmienić pasek (grosze)
i zakleić ewentualne pęknięcia obudowy.... zgadzacie się?
|
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-01-18, 19:51
|
|
|
no tak, nie wiem dlaczego wcześniej tamtego nie znalazłem... moje przekładnie
w stanie co najmniej dobrym więc zamawiam paski czyszczę smaruje gdzie trzeba i sklejam
potem zabawa z wiązkami które niestety podgniły... jest na to gdzieś jakiś temacik?
[ Dodano: 2018-01-19, 10:11 ]
dice111 napisał/a: |
maciu napisał/a: | Sam pasek np. jest dostępny? |
Tak, ale nie dla każdego. |
to ciekawe, w hurtowni nikt sie nie pytał np o pochodzenie albo o kolor skóry |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Kamilo143
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 46 Skąd: Jazowa
|
Wysłany: 2018-02-01, 19:00
|
|
|
Dziś również samemu zregenerowałem silnik hamulca. Pasek użyłem z linku powyżej. Żadna filozofia.
A panom od regeneracji dziękuję za pretensje za samo pytanie o sam pasek. Mieli pretensje ze śmiałem otworzyć silniczek. Rozumiem ze to ich praca ale w taki sposób się nie rozmawia z klientami.
Przekładnie planetarne są na Aliexpresją. Tam silniczek do pasata kosztuje 50-80 zł tyle ze miesiąc czekania. A przekładnia jest identyczna. Gorszej jakości ale za 100 zł można zrobić pełną regenerację.
Zostaje ostatni element czujnik halla. Czy ktoś znalazł jakieś jego parametry?? Przelutowanie go to nie problem. Tylko trzeba wiedzieć jaki to jest. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-02-01, 20:38
|
|
|
to przelutuj... zrób zdjęcia proszę |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Kamilo143
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 46 Skąd: Jazowa
|
Wysłany: 2018-02-02, 15:41
|
|
|
Maciu u mnie jest sprawny a po drugie muszę wiedzieć jaki on jest.
Wiem ze ma dwie nóżki (trochę dziwne jak na halla) i są prztlutowane do środkowych przewodów. Samo lutowanie to nie problem.
Jeśli samemu się nie umie to każdy elektronik za 20 zł to przylutuje i zaleje żywicą. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-02-02, 23:40
|
|
|
zrób mi zdjęcia tego halla na wierzchu.... ja chciałbym zobaczyć gdzie jest
i jak sie do niego dobierzesz...
a że dwa przewody są cienkie i tam jest jakiś czujnik obrotów.... to wiadomo
są hallotrony nie wymagające zasilania, mam jeszcze motorek luzem podepnę tam jakąś
diodkę i zobaczymy czy będzie coś migać |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Kamilo143
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 46 Skąd: Jazowa
|
Wysłany: 2018-02-06, 21:17
|
|
|
Postaram się jak najszybciej wrzucić foty. Musze mieć chwile żeby go zdemontować.
Powiedzcie czy da się rozebrać wtyczkę łączącą wiązke z silniczkiem?
Wyskoczył mi błąd zwarcia z plusem na silniczku. Mam w jednym miejscu przy wtyczce rozciętą izolację i słabo jest zaizolowana i chyba łapie tam przebicie od wilgoci. Muszę rozebrać wtyczkę żeby to zaizolować jak należy.
Macie jakieś doświadczenie z tą wtyczką??? |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-02-06, 22:55
|
|
|
wszystkie są rozbieralne, najlepiej zaopatrzyc się w specjalne wyjmaki do pinów
elektrycznych lub pobawić się czymś w rodzaju zgłębnika dentystycznego
najpierw należy rozpiąć fioletowe zabezpieczenie we wtyczce - jak obejrzysz wtyczkę
i pokombinujesz to dasz radę na yt pewnie są filmiki szukaj pod hasłem amp/tyco connector |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Kamilo143
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 46 Skąd: Jazowa
|
Wysłany: 2018-02-07, 07:56
|
|
|
W piątek zabieram się do roboty. Wrzucę fotki.
Dzięki za pomoc.
[ Dodano: 2018-02-07, 20:14 ]
To fotki czujnika halla
[ Dodano: 2018-02-07, 20:16 ]
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-02-08, 09:20
|
|
|
to teraz go wydłubać i przelutować pozostaje... po czym zalać
nie za szeroki ten pasek? jaki zamawiałeś? 5? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Kamilo143
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 46 Skąd: Jazowa
|
Wysłany: 2018-02-08, 10:59
|
|
|
Najmniejszy był 6 mm. Jest minimalnie za szeroki. Ale nie mogłem znalesc 5 mm. |
|
|
|
|
|