Autor |
Wiadomość |
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-02-08, 11:22
|
|
|
to jest docinane na wymiar, 5ka była za duza, tryb mały ma jakies 4.8, pasek nieco mniej
ja poprosiłem o 4mm + ile tam się da ponad wycisnąć z maszyny, zrobili chyba 4.2 4.3
5ka zdecydowanie nie wchodziła mi na tryb w motorku
dłub dalej tego halla... sprawdzałeś diodką czy coś tam widać? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Kamilo143
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 46 Skąd: Jazowa
|
Wysłany: 2018-02-08, 13:00
|
|
|
U mnie hall działa. Po wymianie paska błąd halla zniknął. Zabezpieczyłem go i nie ruszam bo zepsuje ;-)
Dzwoniłeś do tej firmy żeby cieńszy zrobili??
Dobry kontakt z ta firmą?? |
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2018-02-11, 19:07
|
|
|
Prawy silniczek do wymiany? |
_________________
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2018-02-11, 19:13
|
|
|
Zawsze jest możliwość że wiązka przegniła . Najłatwiej zamienić silniczki stronami . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2018-02-11, 20:31
|
|
|
Stanąłem autem, wysiadłem zrobił akurat test hamulców bo słyszałem... Wróciłem po 2 godzinach wsiadam i choinka...
No jutro zobaczę wiązkę i zamienię strony.
Ps. Hamulca postojowego nie używam praktycznie wcale |
_________________
|
|
|
|
|
Kamilo143
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 46 Skąd: Jazowa
|
Wysłany: 2018-02-11, 20:48
|
|
|
Co ci się świeci? ??
Jest czerwony trójkąt?
Spróbuj zrobić nastawy podstawowe jak nie ruszy to zdemontuj silniczek i podłącz dwa skrajne do 12v jeśli ruszy to wiązka jeśli nie to rozbierz silniczek i zobacz co w środku.
Znając życie to brud w przekładni planerarnej.
WD 40 i delikatnie prubuj rozruszać.
[ Dodano: 2018-02-11, 20:53 ]
Odporność na ruch. Czyli zablokowany silniczek.
Przy rozbieraniu silniczka delikatnie. Zewnętrzna klapka schodzi bez problemu bez cięcia. |
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2018-02-11, 21:25
|
|
|
Świeci się na środku fisa czerwony wykrzyknik w kółku , u góry piorunki, przy zegarach świeci się "p" w kółku i wykrzyknik w kółku do tego mruga przycisk hamulca. Czyli typowa dyskoteka przy uszkodzeniu silniczka. Dzięki za porady kolego ale nie każdy tu jest mechanikiem-samoukiem. Ja się do tego dotykać nie będę. Ale chciałbym wiedzieć czy mam wysyłać w ciemno prawy silniczek do regeneracji czy szukać przyczyny gdzie indziej. |
_________________
|
|
|
|
|
Kamilo143
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 46 Skąd: Jazowa
|
Wysłany: 2018-02-11, 22:19
|
|
|
Sorry mój błąd chodziło mi o kółko z wykrzyknikiem.
Nie trzeba być mechanikiem żeby to zrobić. Na pewno masz zablokowany mechanizm planetarny. Za naprawę zapłacisz 450zł. Razem z zaciskiem.
Jeśli samemu wymontujesz silniczek (zdjęcie koła, odpięcie wtyczki i odkręcenie dwóch śrub trzymających silniczek) to masz za sobą 3/4 naprawy reszta to banał.
[ Dodano: 2018-02-11, 22:23 ]
https://youtu.be/Y4pr63869N4 |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-02-11, 22:31
|
|
|
Jeśli zablokowało planetarkę to nawet nie ma się co bawić w naprawę tego samemu. Najprościej kupić silnik z pastucha na 6 frezów i podmienić przekładnię. Na upartego można kupić nawet nowy, bo już chińczyki tego tłuką pełno. Robota którą każdy ogarnie i z narzędzi to potrzeba jedynie piłkę do metalu żeby silnik-dawcę rozebrać (bo kluczyk do silniczka powinien być na wyposażeniu samochodu). |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Kamilo143
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 46 Skąd: Jazowa
|
Wysłany: 2018-02-12, 09:17
|
|
|
Kolega pepek ma rację z Chin za 50 zł można dostać cały silniczek. Tyle że trzeba czekać 30 dni. Ale środki są takie same. Pasek i przekładnia pasują.
A tak dla wiadomośći to myslicie ze z kąt mają części zamienne w warsztatach regenerujących. ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-02-12, 09:24
|
|
|
poproszę linka do tych za 50pln.... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Kamilo143
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 46 Skąd: Jazowa
|
Wysłany: 2018-02-12, 11:13
|
|
|
6/12 Torx 3C0998281A 3C0998281B 32330208 3C0998281 Zacisk Hamulca Ręcznego hamulca Koła Silnik Servo dla VW Passat B6 B7 Tiguan Audi Q3
http://s.aliexpress.com/3q6vAfMr?fromSns=Copy to Clipboard
(from AliExpress Android)
[ Dodano: 2018-02-12, 11:16 ]
12/6-TORX 3C0998281 3C0998281A 3C0998281B 32330208 Tył Zacisk Hamulca Postojowego serwo Silnika 3C0 998 281 A 3C0998281 Ab DLA VW
http://s.aliexpress.com/aiiMvyuq?fromSns=Copy to Clipboard
(from AliExpress Android) |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-02-12, 11:40
|
|
|
to wszystko są silniki na 2 piny.... co z hallem? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-02-12, 16:05
|
|
|
Pastuch nie ma halla |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Kamilo143
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Gru 2017 Posty: 46 Skąd: Jazowa
|
Wysłany: 2018-02-12, 16:53
|
|
|
Dlatego napisałem ze pasek i przekładnia pasują. Silniczek tez pasuje tylko troszkę wiecej grzebania przy wymianie.
Paski można dostać szybciej link powyżej. Tylko szerokosc 4,5 mm do 5mm i 201mm długości.
Ja mam 6 mm szer chodzi ale jest za szeroki na kółko silniczka.
Tak jak pisałem wcześniej do pełnej samodzielnej regeneracji brakuje mi tylko czujnika halla. Mam nadzieję że ktoś coś podpowie. |
|
|
|
|
|