|
Autor |
Wiadomość |
Radoslav
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 08 Paź 2019 Posty: 82 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2020-11-18, 21:02
|
|
|
Komp podpięty.
Błąd czujnika prawego przedniego koła.
Jeśli dobrze to zinterpretowałem, to samochód wywala błąd ręcznego w jego sterowniku przez wykrycie błędu związanego z ABS. Takie podwójne krzyczenie w związku z jedną usterką. To możliwe? |
|
|
|
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 353 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2020-11-20, 23:41
|
|
|
Nie wiem czy moja odpowiedź ci pomoże, ale jeżdżę już dłuższy czas bez ręcznego bo silniczek padł i błędu ABS nie mam. |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
|
|
|
Radoslav
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 08 Paź 2019 Posty: 82 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2020-11-23, 19:49
|
|
|
Mój mechanik uważa, że ręczny jest sprawny. Błąd wyrzuca w związku z brakiem odczytu z jednego koła - taki system naczyń połączonych.
Od kilku dni powtarza się ten sam scenariusz: gdy odpalam zimne auto przez ok. 30 minut jest OK, brak usterek - aż wywala błąd ABS, ESP i awarię ręcznego hamulca. |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2020-11-23, 20:52
|
|
|
Typowy objaw sterownika ABS na zimnym ok , a później błędy. |
|
|
|
|
|
|
|
Radoslav
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 08 Paź 2019 Posty: 82 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2020-11-26, 11:51
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | Typowy objaw sterownika ABS na zimnym ok , a później błędy. |
Dzięki za potwierdzenie.
Masz jakiś namiar na człowieka, który naprawił Twój sterownik? Pamiętasz, ile to kosztowało?
[ Dodano: 2021-01-06, 21:40 ]
Problem rozwiązany, zostawiam info dla potomnych:
Jeśli na zegarach nagle pojawią się takie błędy:
- ABS
- ESP
- Hamulec ręczny
Wszystkie na raz, po rozgrzaniu się auta i znikną na następny dzień gdy auto odpalisz zimne, to pewnie masz problem ze sterownikiem ABS/ESP.
U mnie to wyglądało tak:
Używany sterownik to koszt około 1500zł. Nowy około 4000zł.
Na szczęście są firmy, które to naprawiają.
Ja naprawiłem tutaj:
"AUTOALARMY-ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA"
ul. Kosynierów Gdyńskich 16.
66-400 Gorzów Wlkp.
Trzeba wymontować sterownik i do nich wysłać.
Dają rok gwarancji na usługę.
Koszt: 300zł.
Jeżdżę już miesiąc i wszystko jest OK. |
|
|
|
|
Maestro82
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Wiek: 42 Dołączył: 22 Wrz 2021 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-10-13, 19:27
|
|
|
Radoslav napisał/a: | Marcin2013 napisał/a: | Typowy objaw sterownika ABS na zimnym ok , a później błędy. |
Dzięki za potwierdzenie.
Masz jakiś namiar na człowieka, który naprawił Twój sterownik? Pamiętasz, ile to kosztowało?
[ Dodano: 2021-01-06, 21:40 ]
Problem rozwiązany, zostawiam info dla potomnych:
Jeśli na zegarach nagle pojawią się takie błędy:
- ABS
- ESP
- Hamulec ręczny
Wszystkie na raz, po rozgrzaniu się auta i znikną na następny dzień gdy auto odpalisz zimne, to pewnie masz problem ze sterownikiem ABS/ESP.
U mnie to wyglądało tak:
[url=https://images90.fotosik.pl/460/e80c5ec83ed697d1gen.jpg]Obrazek[/URL]
Używany sterownik to koszt około 1500zł. Nowy około 4000zł.
Na szczęście są firmy, które to naprawiają.
Ja naprawiłem tutaj:
"AUTOALARMY-ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA"
ul. Kosynierów Gdyńskich 16.
66-400 Gorzów Wlkp.
Trzeba wymontować sterownik i do nich wysłać.
Dają rok gwarancji na usługę.
Koszt: 300zł.
Jeżdżę już miesiąc i wszystko jest OK. |
Czy po zdemontowaniu tego sterownika i wysłaniu do naprawy trzeba go ponownie zalogować do samochodu? czy będzie ok bez logowania? |
_________________ Jeśli spotkam człowieka od którego niczego się nie nauczę uznam, że jestem głupcem |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2021-10-13, 19:42
|
|
|
Maestro82 napisał/a: | Czy po zdemontowaniu tego sterownika i wysłaniu do naprawy trzeba go ponownie zalogować do samochodu? czy będzie ok bez logowania? |
Kodowanie trzeba. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime
Prywatność. |