Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] "Wycie" skrzyni  
Autor Wiadomość
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-01-06, 23:20   Re: "Wycie" skrzyni

shakal napisał/a:
Witam Problem dotyczy "wycia" ...


Pada pompa, skrzynia na stół...
_________________
Złego diabli nie biorą ...
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-01-06, 23:44   

Kolego Krzysztof85:

Z uwagi na to że prowadziłeś dyskusję na temat swojego problemu jednoczesnie założyłeś temat który dublował twoje wypowiedzi:

http://www.a8team.pl/d3-0...1626.htm#130280

Złamałeś w ten sposób regulamin Naszego forum.
Twój w/w temat został przeniesiony do Śmietnika natomiast posty z obecnego tematu za karę zostały wykasowane. Jest to łagodne potraktowanie. Które ma być nauczką na przyszłość.

Pozdrawiam ernesto.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2014-01-07, 11:17   

I to mi się podoba u kolegi ernesto, nie szczypie się i trzyma w miarę możliwości porządek na forum <brawo2>
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Krzysztof85 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: krzyś
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 24
Skąd: Orzesze Sląskie
Wysłany: 2014-01-07, 14:03   

kolego to przepraszam ale najpierw usunięto mój temat i podpiolem się pod ten
a później odnowiłem go i z tad te zamieszanie
jednak proszę o ponowne rozeznanie mojego problemu:
\ Mam Problem ze skrzynią mianowicie ślizga jakby w manualu na półsprzęgle jechać
objawy te dzieją się na zimnym silniku jak się zagrzeje do ok 70 stopni objawy częściowo ustępują tzn. na 1,2,3 biegu szczególnie przy ruszaniu auto puzno przełancza z hydraulicznego na mechaniczny bieg ale na 4,5,6, jest już ok tzn. np. jadąc na 4 biegu gaz w podłogę - przyspiesza bez zadnego uślizgu do końca obrotów.
 
 
Krzysztof85 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: krzyś
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 24
Skąd: Orzesze Sląskie
Wysłany: 2014-01-07, 14:13   

na kompie brak bledow olej wymieniony. skrzynia zaczela wariować jak zrobiłem trase 3 tys km. Wczoras sprawdzałem lock-am łapie jak skrzynia ma 40 stopni.
Dodam jeszcze ze kiedy kupiłem autko spinało biegi od praktycznie najmniejszych predkosci nie było takiego uslizgu
 
 
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-01-07, 14:27   

Krzysztof85, ok ... to jeszcze raz , objaw wskazuje na brak oleju, może być tak że mechanik nie dolał , wlał niewłasciwy, nie wymienił filtra, zostawił stary oring, oring mógł też źle siąść. Czy sciągał misę? Czy mówił co w niej znalazł? Jeśli był szlam to konwerter jest już na rencie, może być też problem z pompą i uszczelnieniami.
_________________
Złego diabli nie biorą ...
 
 
Krzysztof85 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: krzyś
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 24
Skąd: Orzesze Sląskie
Wysłany: 2014-01-07, 15:46   

Przy wymianie byłem osobiście uszczelka + filtr oryginał olej oryginał nie audi tylko Zf sprawdzaliśmy w 3-ech źródłach czy właściwy i wyszło zawsze to samo.
Ale objawy się zaczęły przed wymianą oleju. olej stary wyglądał nie za pięknie i strasznie smierdział
 
 
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-01-07, 15:50   

Krzysztof85, z ciemnienie i zapach to popalone tarczki, nic nie wymyślimy ...tylko naprawa, wraz z regeneracją konwertera. Nie jeździj za wiele bo szkody będą się powiększać.

Nie pakuj sie też w zakup używanej skrzyni, bo używaną już masz...
_________________
Złego diabli nie biorą ...
 
 
Krzysztof85 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: krzyś
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 24
Skąd: Orzesze Sląskie
Wysłany: 2014-01-07, 15:59   

olej napradne mocno śmierdział. a Tarczki sprzęgłowe są w skrzyni czy przy konwektorze?!
czyli te słabe spinanie biegów to może być to?
tylko co dzwonie po warsztatach co robia skrzynie to każdy chce robic remont całej skrzyni
 
 
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-01-07, 16:04   

Są tylko w skrzyni, konwerter robi się standardowo , tak naprawdę to jest remont skrzyni ,żeby powymieniać tarczki trzeba każdy kosz rozbebeszyć . Więc potrzebne Ci są tarczki ,przekładki, komplet lub pół kompletu uszczelek itd...

Jeśli masz problem ze znalezieniem warsztatu to w Krakowie mogę Ci polecić, może gdzieś Cię wcisną .
_________________
Złego diabli nie biorą ...
 
 
Krzysztof85 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: krzyś
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 24
Skąd: Orzesze Sląskie
Wysłany: 2014-01-07, 19:26   

kolego a ten zawor lock up nie ma z tym nic wspolnego?
 
 
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-01-07, 19:30   

może, lecz także i zawór ciśnienia , ale o stanie skrzyni przesądzają kolor oleju i jego zapach (brazowy- czarny i śmierdzący = spalona skrzynia)
po prawdzie szczerze wątpię żeby wymiana ich poprawiła cokolwiek.
Zadzwoń pod ten numer i skonsultuj się 6.084.57091 - to gość u którego zawsze robiłem wszelkie skrzynie
_________________
Złego diabli nie biorą ...
 
 
arni0000 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: D3
Wiek: 49
Dołączył: 27 Maj 2016
Posty: 2
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2016-07-01, 11:37   

Witam
Mam podobny problem przy zmianie biegów 3 -4 "jęczy". Problem pojawia się tylko jak olej nagrzeje się dobrze. Auto ma licznikowe 300 tysięcy i jest bardzo zadbane. Błędów brak. Pokazuje tylko lewą poduszkę silnika. Nie wiem kiedy olej był wymieniany ale do 280 tyś była serwisowana. kupiłem ją lekko uszkodzoną (maska, lampa, błotnik) bez uszkodzeń konstrukcji.

Zakupiony olej i filtr na wymianę tylko boję się że jak wymienię to będzie gorzej. Poduszka też czeka ale brak czasu mi doskwiera. Robię auta ludziom na na swoje nie ma czasu.
Olej chciałem wymienić statycznie (misa w dół filtr w dół 3-4 godzinny aż wyleci jak najwięcej lekkie czyszczenie odtłuszczaczem nowy filtr uszczelka miski i nowy olej do pełna. Potem nagrzanie do 40 stopni i kontrola oraz dolanie aż zacznie wylatywać)
Poza tym jest ok bez żadnych objawów. Powiedzcie czy wymieniać olej?
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-07-01, 14:19   

Szkoła Falenicka mówi: nowy olej wypłucze szlam i skrzynia szybciej padnie, jak jeździło niech jeździ.
Szkoła Otwocka mówi: nowy olej lepszy jak stary bo świeży i nie zawiera zanieczyszczeń oraz trzyma własciwą lepkość.
Wybór szkoły zależy od światopoglądu. W Twoim przypadku sprawę utrudnia wada skrzyni i jeśli skrzynia padnie to szkoda kasy na ten olej ale jeśli skrzynia miała by nie paść to zawsze lepiej świeży <wstydze> W tym wypadku niezbędna by był wehikuł czasu by spróbować obie opcje.
A na serio to ja bym był ciekawy co jest na dnie miski...
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-07-03, 11:20   

Ukaniu napisał/a:
Szkoła Falenicka mówi: nowy olej wypłucze szlam i skrzynia szybciej padnie, jak jeździło niech jeździ.

to nie żadna szkoła - to jest bzdura powielana na forach przez takich speców jak TY ;)
taka sama bzdura jak "wymiana dynamiczna jest mniej bezpieczna od statycznej", "przy dużych przebiegach wymianą dynamiczną uwalisz skrzynie"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.