Autor |
Wiadomość |
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-11-23, 20:22
|
|
|
w d2 sa te same Karol dzieki za niezła liste również indzie punkcik za pomoc
Michał widze że juz temat ma opanowany również
jeżeli nie macie Panowie nić przeciwko to chciałbym aby te numer y były podpięte do tematu na przyszłość...
zgadzacie się? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-11-23, 20:24
|
|
|
Temat rozeznałem dzięki Karolowi , numery Boscha zamienieją się u mnie w programie na inne numery i okazuje się ze mam je dostępne . |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-11-23, 20:46
|
|
|
No to michalwruszak, jak i u mnie się stanie problemik z V2 - to wiem od kogo brać ... a i oczywiście wtedy się coś jeszcze zamówi - co by wysyłka więcej rzeczy objęła |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
mmmat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 111 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2015-11-23, 21:39
|
|
|
dracus6662 na pewno 4? bo ja wymieniłem tylko 2 pod jednym wiatraczkiem. Pod drugim też są? |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-11-23, 21:49
|
|
|
musiałbym to piwnicy pojsc i sprawdzić no ale z rana pojde bo teraz na dwór przejażdzka winda i choroba gotowa .
prosze ewentualnie o szybka korekte aby nie wprowadzac nikogo nie potrzebnie w błąd wyglądało mi na to że po 2 szczoty na stronke ale jezeli myle się to prosze o szybkie skorygowanie dla wyjasnienia sprawy na 100%
Edit
Są 2 szczoty tylko |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2015-11-23, 22:02
|
|
|
Sa tylko dwie pod jednym wentylatorem |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-11-23, 22:11
|
|
|
No i wszystko jasne , przepraszam za zamieszanie , sam sie doedukowałem posiłkujac tym co Ernesto dłubał http://www.a8team.pl/s8-d...rywa-vt8120.htm |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-04-17, 12:30
|
|
|
Jak na złość dzisiaj zaczął mi wariować nadmuch,
objawy są takie ze jak załącze to pare sekund idzie potem zaczyna zwalniać i staje całkowicie nigdzie nie dmucha, czasem dmucha (bo dmuchawę słyszę) ale z żadnej kratki nie leci powietrze wft ?
01273 - Fresh Air Blower (V2) przerwa lub zwarcie do masy
te dmuchawy się tak pierniczą ze kupować drugą czy da się to jakoś regenerować naprawić ??
pasuje przed liftem a polifcie ?? na alledrogo sprawdzałem na szbko i sobie życzą za to dziadostwo 350zł |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-04-17, 12:44
|
|
|
Kupuj kupuuuuj . Drugą używkę , dobrze żeby była nie od wersji z solarem . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-04-17, 12:49
|
|
|
Koszt używki bez regeneracji około 350zł. Nowa dość droga zabawa(jeśli dobrze pamiętam powyżej 1500zł bylo). Co do regeneracji to zazwyczaj wystarczy wymienić szczotki za 10-20zł. Gdzieś podawałem pełna listę pasujących szczotek, łącznie z ori szczotkami. Wymiana dość kłopotliwa(tez opisywałem jak robiłem to u siebie) ale da się to zrobić bez rozbierania połowy podszybia (tak jest w instrukcji wymiany). Niestety nie zaskoczę linkami bo na telefonie się ciężko szuka, ale jestem pewien, że na tym forum znajdziesz te informacje |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-04-17, 12:49
|
|
|
pioter napisał/a: | Kupuj kupuuuuj . Drugą używkę , dobrze żeby była nie od wersji z solarem .
| i pochodzi tydzień
wytargam swoją i zobaczę czy nie da się jej jakoś zreanimować... |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-04-17, 13:35
|
|
|
Byłem popatrzyć czy czasem coś tam jeszcze nie posypało się z np filtra pyłkowego ale wszystko całe,
włączam dmuchawę chodzi minutkę i zwalania do zera i tak za każdym razem, Zamówię sobie szczotki bo koszt żaden wyciągnę dmuchawę mając nadzieje że to koniec szczotek i zobaczymy co dalej
drago_o napisał/a: | I w tym momencie wszyscy handlujących regenerowanymi V2 powiedzieli "co za ch*j" xD
Wielkie dzięki ja juz zamówiłem A ode mnie lista numerów pasujących szczotek(ten jest zaminnikiem BOSCHa):
1007014105 BOSCH
1007014139 BOSCH
1007014141 BOSCH
1007014145 BOSCH
BS149 CARGO
BSX1494 CARGO
BSX1544 CARGO
BSX1564 CARGO
CQ2040159 CQ
2071-012RS RS
SBR5631 WOODAUTO |
zastanawiam się czy jakby to było coś poważniejszego jak szczotki to czy nie ogarnał by tego spec od alternatorów ? Mam takiego dobrego goscia co zajmuj się tylko alternatorami i rozrusznikami. |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-04-17, 14:20
|
|
|
Zobacz jeszcze jak chodzi bez filtra pyłkowego . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|