Autor |
Wiadomość |
piter123
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 16 Lut 2016 Posty: 35 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2017-03-27, 12:44
|
|
|
Panowie a jakieś konkrety?? chciałbym tarcze 385 załozyć i do nich bedą pasować ze zaciski z Q7 z modelu 4M ?? jakie przeróbki są potrzebne? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
piter123
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 16 Lut 2016 Posty: 35 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2017-03-27, 12:55
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Musiałbyś szukać zacisków z Q7 4M pod tarczę 400mm , wtedy powinno pasować z przeróbkami dodatkowymi |
a te dodatkowe przeróbki to jakie?? inny rozstaw mocowania?? |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
piter123
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 16 Lut 2016 Posty: 35 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2017-03-27, 13:12
|
|
|
czyli potrzebne są adaptery, dzieki za odpowiedź |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
piter123
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 16 Lut 2016 Posty: 35 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2017-03-27, 13:18
|
|
|
ok, zatem szukam, narazie znalazłęm tylko nowe audi SQ7 |
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-03-27, 19:26
|
|
|
TO są zaciski od SID-a kolesia który zajmuje się tematem od lat napisz do niego sidmotorsport.pl wszystko ci powie co i jak |
|
|
|
|
|
|
|
Immo
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3993
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 plus
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 58 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-05-17, 14:00
|
|
|
piter123 napisał/a: | ok, zatem szukam, narazie znalazłęm tylko nowe audi SQ7 |
Kupiłem te zaciski wraz z całą resztą klamotów do kompletu
Czyli tarcze 400x38 też z SQ7, klocki, przewody w oplocie, i osłony tarcz.
https://www.facebook.com/...315234991857007
Zestaw pasuje prawie bez modyfikacji do D3.
Prawie - bo trzeba odsunąć zacisk od adapteru o 11mm. Na głębokość siedzi ok - zacisk jest idealnie wycentrowany na tarczy.
Do zdjęć miałem pod ręką tylko dystans 12mm, dlatego klocek jest bliżej zewnętrznej krawędzi tarczy. Przy 11mm będzie leżał idealnie na środku.
Przed montażem chcę jeszcze pomalować zaciski na szaro jak w ceramice, a także dopasować osłony tarcz, bo otwory z SQ7 nie zgrywają się z punktami montażowymi w D3.
Wrzucę więcej fotek jak hamulce będą już w aucie |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-05-17, 15:43
|
|
|
Przy 385mm i 6tł staje dęba na nowych oponach a tu... Jak cenowo stoi 400mm bo na pewno nie taniej jak 676zł za kpl |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Immo
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3993
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 plus
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 58 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-05-17, 15:46
|
|
|
No nie taniej, za 676zł można mieć niecałe pół jednej tarczy 400mm |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-05-17, 16:14
|
|
|
Heh a to głupie 1,5cm na średnicy Wolałbym płacić 676zł za kpl 2szt 385mm jak 400 bo tego nie odczujesz. Zrób coś z tyłem bo ta seria 335mm to się do tego nie nadaje. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Immo
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3993
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 plus
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 58 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-05-17, 16:27
|
|
|
Te tarcze mają więcej zalet niż tylko 15mm większa średnica
Dzwon z amelinium, łukowate żeberka w środku, to lepsze chłodzenie i mniejsza masa. Są ciut lżejsze niż całe żeliwne 385
Przy budowie praktycznie takiej samej jak tarcze np. 390mm z RS6 C6, są znacznie od nich tańsze a przy tym większe.
Dla mnie warte swojej ceny, chociaż oczywiście wolałbym żeby były tańsze za jakiś czas pewnie stanieją.
Z tyłu będzie 356 z S8D4. |
|
|
|
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-05-17, 18:46
|
|
|
a to nie jest 385x36 vs 400x38 co przekłada się na większa pojemność cieplną?? |
|
|
|
|
|